Data e postimit: 2017-02-07 17:35:27
Lexime: 10750
dimri dhe bukuri e saj natyrore
Lloji: Pershkrim
Tema: pershkrimi i nje peisazhi
Autori: ERADA DERVISHI
Shkolla: lidhja e prizrenit
Klasa: Ne klase 8C
Qyteti: tiran
E-mail: dafinadervishi@yahoo.it


Malet e medha plot bore e bene ate te duket si nje lulebore e bukur dhe e rralle qe te magjeps me pamjen e saj. Lumenjte e ngrire te ben te ndihesh e emocjonuar per boren e rene ne cdo skaj te saj. kur vjen nata del nje ylli qe ndricon qellin e erret dhe nje hene qe ndricon vendin qe bie erresira .Hena e bukur del mbi male duket si nje engjell me krah qe i bien puplat e saj te bardha ne male. Meq nata zgjat shume gjate kafshet dhe cdo tjeter ne bote bie ne qetesi . Nata e qet dhe me bore eshte karakteristika me e vecant e dimrit .Dimri i ftoht i qete lulja e bukure e fjeture e rralle qe cdo dite e percjell ate ne muajt e saj.

Vepra te ngjashme
Autori: Izabela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ne stinen e Dimrit
Jemi ne stinen e Dimrit me acar.Tanime Dimri leshon orteqe bore qe bien mbi shtepi,male,livadhe. Zogjet e malit nuk këndojne me ne keto anë. Nuk ka më barinj qe ti sillnin gjëne e gjallë , zilet e tyre nuk tringëllojn më. -Une me shok/shoqe zyte...
Autori: Anonim $$$ · Lloji: Analize letrare · Tema: Dimri
Jashte po bie bore. Shtepite jane mbushur me boren e bardhe e te bukur qe pelqehet nga te gjithe . Femijet hapin duart tek sa bora bie . Degjohen zerat e lumtura te tyre qe thone : -Bore .bore !!! Po bie bore !! Turistet ,femijet ,dhe te gjithe banoret ...
Autori: ADRIANIT LECAJ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: DIMRI
Kur u zgjova ne nje mengjes pash qe kishte rene bore dola jasht po ishte shume ftoht u ktheva brenda me gezim rrija tek dritarja e shtepis dhe shihja se si binte bor.pas ca kohe kishte rene shume bor dhe un dola te lozja me shok.po ashtu ne ndertuam edhe ...
Autori: smile you are beatiful · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dimri
Dimri eshte stina me e ftohte prej 4 stineve.Eshte e vetmja stine e cila bashkon familjen,ne nje dhome te ngrohte duke ndenjur prane zjarrit.Eshte e vetmja stine e cila ka me shume atmosfere festive.Ne kete stine rruget boshatisen e vendin e mbulon nje qe...
Autori: Klea Konci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nata
Ne qytetin tim po bie nata. Hena po shnderrit ne qiell me fort se cdo yll. Gjithsesi me se shumti une i ngre syte nga qielli per yjet. Ne mos ndonjeri shkelqen me fuqishem sonte apo ndonje nga ta po shuhet. E trishte... ndersa ylli shuhet ne shprehim desh...
Autori: Paola Coku · Lloji: Analize letrare · Tema: Pranvera
Oj Pranver,oj bukuroshe Skaj me skaj,e qosh me qoshe, Bukuria per ty ndricon, Dashuria per ty lulezon. Ngjall gjallesa per bukuri, Ke hare e shume kenaqesi, Lulezojne lulet gjithe sa ka, Ti na vjen kur bore ska ma. Me ty ringjallet cdo krijese...
Autori: Korab Bajqinca · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Në këtë ese përshkruhet gëzimi im që kam për stinën e dimrit.
U zgjova në mëngjes dola te dritarja pashë të gjitha fushat të gjitha malet,kodrat,tokën të mbuluar me një shtresë dëbore të madhe, ajo kishte mbuluar edhe pemët.Pyete veten sa bukur u dukeshin?Aq bukur të bardha sikur të ishin nga akulli,un...
Autori: majlinda kastrati · Lloji: Ese argumentuese · Tema: knaqesia per dimrin
u zgjova në mëngjes dola te dritarja pashë të gjitha fushat të gjitha malet,kodrat,tokën të mbuluar me një shtresë dëbore të madhe, ajo kishte mbuluar edhe pemët.Pyete veten sa bukur u dukeshin?Aq bukur të bardha sikur të ishin nga akulli,un...
Autori: Madita ,Majlinda,Doresa,Era · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri
DIMRI Dimri eshte nje stine shume e bukur dhe nje stin e ftoht.E ghithe siperfaqja e natyres eshte e mbuluar me debore.Fytyra e femijeve eshte gjithmone e buzeqeshur dhe ata lozin me topa bore.Dimri fillon me 22 dhjetor dhe mbaron me 21 mars.Dimri ka...
Autori: Bajame Kullafi · Lloji: Poezi kolone · Tema: Mbremja
Dalngadale qielli fillon te erresohet Dielli fshihet nder male Nje ngjyre e erret ne qiell perhapet Hena dhe yjet lozin valle. Cdo gje duket kaq e qete Asnje hap nuk ndihet ne Toke Cdo gje ka zene vendin e vet Valle kur do te agoje? Kur do te ...
Autori: Zef Gjugjaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Dimri
Dimri është stinë shum e bukur sepse bie bor fëmijët luajn me topa bore bëjnë një njeri prej bore, rrëshqasin me saj. Në Dimër duhet të vishemi më trash se në stinët tjera sepse është më ftohet. Stina e Dimrit ka dhe ...
Autori: ANA · Lloji: Poezi personale · Tema: HENA
Shumeve u pelqen hena Po mua me ngjan si monedhe magjistare Ku njehere duket plot lajka Nje here tjeter ziliqare. Ne femijeri e desha shume vetem per te naten e prisja. S’mund te largohesha pa I thene ...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Poezi kolone · Tema: Shi
Bore shi tuj ra Bore e shi tuj ra Fusha me lule Kroje të argjenta Ka ne vendin tim, Burra vigana Djem si petrita Gra vasha te bukura Ka ne vendin tim Si za bilbyli Por si val deti Vjen gjuha shqipe Ka ne vendin tim.
Autori: Artiola Berisha · Lloji: Hartim · Tema: Dimri Ne Fshatin Tim
Ishte nje mengjes, akoma isha e pergjumur ne endrra te bardha. Hapa syte, dhe nje ftohtesi ma preshkoi tere trupin. Hapa dritaren,mu duk sikur rete po kuvendonin ne mes vete sikur donin te na sillnin boren e pare. Sa hap e mbyll syte moti ndryshoi dhe f...




Komentet e fundit!

Emri: alisa
Email: alisa.avdli@outlook.com
Komenti: shume mire



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com