Data e postimit: 2017-01-10 14:54:57
Lexime: 7039
Vjeshta stina e zjarrte
Lloji: Pershkrim
Tema: Stina e arte
Autori: Klara Lico
Shkolla: Mesonjetorja e pare shqipe
Klasa: 4B
Qyteti: Korce
E-mail: mirelaklara@hotmail.com


o vjeshte e arte o stine e zjarrte!nuk me besohet qe sot stina e vjeshtes me kishte ardhur per vizite ne parkun e qytetit tim...! sapo ecja ne rruge degjoja nje tingull te bute qe me tingellonte si nje ninulle e embel dhe plot zhaurime.ne parkun e qytetit tim ishte shtrire nje tapet mahnites ngjyre e verdhe si ari...!Vjeshta kishte ardhur plot imagjinate ajo kishte sjelle me vete nje pafundesi gjethesh plot me ngjyra te ndryshme si: ngjyra e kuqerremte ,e arte si floriri dhe ngjyre vishnje si rrushi,etj..Atje nje feshferitje e pareshtur e krecitese kumbonte ne veshin tim i cili ishte lagur pak nga pikat madheshtore te shiut.Gjethet e thara per toke mbreteronin si te ishin princesha!Me pas u rehatova ne tapetin ngjyre plote te cilen e kishte shtruar zonja e vjeshtes..!Ne syrin tim pikonte nje pikez shiu i cili dukeshe i embel por ne fkat ndiconte si uji i kristalte i burimit te nje pallati mbreteror.!Kur shkova ne shtepi kuptova se vjesjta me kishte ardhur duar plote tek shtepia ime ajo me kishte sjelle nje shporte plot me fruta si:molle,rrush,dardha,mandarina,etj...keto fruta kenaqesin kur kercisnin pa pushim ne gojen time e cila po pikonte nga gezimi qe ato frutapo i benin nnje vizite asaj.......!!!! Stina e vjeshtes kishte ardhur magjepese ne qytetin tim..!

Vepra te ngjashme
Autori: Klara Lico · Lloji: Pershkrim · Tema: Stina e vjeshtes
o vjeshte e arte o stine e zjarrte!nuk me besohet qe sot stina e vjeshtes me kishte ardhur per vizite ne parkun e qytetit tim...! sapo ecja ne rruge degjoja nje tingull te bute qe me tingellonte si nje ninulle e embel dhe plot zhaurime.ne parkun e qytetit...
Autori: kaltrina elshani · Lloji: Hartim · Tema: vjeshta
Vjeshta nje stine ku ngjyra e gjelber merr fund.Kjo stine e bukur ne natyre sjell nje ngjyre te bukur prej ari.Stina e vjeshtesna sjell nje mot jo shume te preferueshem per femijet te cilet nuk jan adhurues per shiun dhe te ftohtit pa bore.Por stina e vje...
Autori: tringa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: stina e vjeshtes
Stina e vjeshtes fillon me 23 shtator .vjeshta ne fshat duket shume ndryshe sepse nuk e ka pamjen si ne vere.Natyra merr pammje me ngjyre kafe.Kudo ne barin e njome ka gjethe me ngjyra te ndryshme te cilat kane rene prej pemeve.TE gjithe behen gati per d...
Autori: Erblina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
E pergjumur dola ne dritare.Shikoja natyren me vete thash "sa bukur" .Gjithqka ishte ndryshe kishin ndryshuar pemet ,livadhe ,madje edhe qielli kishte marr nje ngjyr te kalter te erret .Me vrap shkova tek dollapi i rrobave dhe morra bluz dhe xhinse tamam ...
Autori: megi loci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Nje nga stinet e mia te preferuara eshte vjeshta.Vjeshta me pelqen sepse ka ngjyra te mrekullueshme.Tani vjeshta ka ardhur.Neper te gjithe pyjet ka rene qetesia.Kafshet jane futur ne strofullat e tyre duke pritur ardhjen e pranveres.Shpendet fluturuan dh...
Autori: Gresa xhepmetaj · Lloji: Ese informuese · Tema: Vjeshta
Vjeshta eshte nje stine imagjinare.Ne fshatin ku une jetoj eshte shume bukur sepse kur bien gjethet e gjithe toka mbulohet.Mollet piqen,rrushi,geshtenjat e shume fruta te tjera.Vjeshta eshte stina e preferuar e bujqve sepse ka shume gjera per te vjele.Por...
Autori: lola hoxha · Lloji: Pershkrim · Tema: pranvera
Ishtenje dite e bukur , dielli sapo kishte lindur bari ishte buluar nga vesa lulet ishin gati per te hapur bocet e tyre cicerimat e zogjeve degjoheshin vazdimisht . Pas mengjesit ne nje lendine ku ka plot gjelberim, plot lule shume ngjyreshe,ajer te pas...
Autori: KALTRINA · Lloji: Hartim · Tema: VJESHTA
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i jep ngjyrën e bukur prej ari. Stina e vjeshtës na sjell një mot jo shumë të preferushëm për fëmijët, të cilët nuk janë adhurues të shiut dhe fil...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Stina e vjeshtes
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i jep ngjyrën e bukur prej ari. Stina e vjeshtës na sjell një mot jo shumë të preferushëm për fëmijët, të cilët nuk janë adhurues të shiut dhe fil...
Autori: Barije bislimi · Lloji: Analize letrare · Tema: Stina e vjeshtes
Stina e vjeshtes Fillon me 23 shtator dhe mbaron me 22 dhetor nje Stine ku e nngyra e gjelber te gjithe gjethet bien ne toke ato Jan shume ngjyra por me shum dallohet ngjyra e Arte .vjeshta edhe nje Stine ku ka erë reshje shiu dhe mjegull.por me vjeshte ...
Autori: Urata Matluma · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
vjeshta eshte nje nder kater stinet me te bukura te vitit...edhe vjeshta si cdo stine ka bukurite e saj , fryen era , bien gjethet , bie shi ,korren fushat , bien temperaturat , mbushen hambaret me drithera ,por me e mira eshte qe ne shtator fillon viti i...
Autori: Ensar Gashi · Lloji: Pershkrim · Tema: Ese:Stina e Vjeshtës(E shkurtë)
Për dallim nga stina e verës ne kemi hyrë në një stinë tjetër,që është stina e vjeshtës.Mua nuk më pëlqen stina e vjeshtës por secila stinë e ka bukurinë e vet.Vjeshta na sjell shumë pemë të mira dhe të shëndetshme siq janë:mollat,rr...
Autori: Naim Frasheri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta
Vjeshta Era qe frynte tani nuk ishte as ai flladi i lehte i pranveres,as ai veriu i veres;ajo ishte nje ere krejt tjeter. Ajo s'kishte as eren e endshme qe sillte ne fejet e hundes ne kohen e pranveres,as edhe freskine qe i jepte trupit ne vere. P...
Autori: Siri · Lloji: Pershkrim · Tema: XXXidk
Sot eshte e shtune gjethet e pemes sapo kishin rene nga pema ishte dita e pare e vjeshtes.U cova nga shtrati dhe hengra buk.Dielli sapo kishte lindur Me manim dhe babian shkuam ne panair.Aty kishte shume persona te panjohur por papritur takova shokun tim ...




Komentet e fundit!

Emri: agnesa
Email: agnesa12@gmail.com
Komenti: kjo eshte nje pershkrim fantastik vazhdojeni te shkruani sa me shume shkruani aq me mire per te gjith njerzit

Emri: NOmistek
Email: NOmistek@hotmail.com
Komenti: YLLLLLLLLLLLLLL SUPERRRRRRRRRRRRRRRR

Emri: Era
Email: Eraerisjana@hotmail.com
Komenti: Wwowoowwoowoowoooo! po kjo eshte nje pershkrim fantastik te lumte



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com