Data e postimit: 2016-12-28 00:44:31
Lexime: 2540
DHIBBJA
Lloji: Pershkrim
Tema: DHIMBJA
Autori: EDONISA MUSTAFA
Shkolla: AGIM RAMADANI
Klasa: 8/4
Qyteti: Zhegër
E-mail: edonash.m@hotmail.com


dhimbja

dhimbja ime memece ne mes te trupit tim te plagosur
eshte hapur si nje qiell ku shtegtojne shum pellumba te
cilet bartin vuajtjet koder me koder.e un i mjeri vesh
troj i vuajtur e ndjej se si me vyshket trupi ngadale
po si nuk ra 1 pik shi shkreteturen time ta gjelbroj nga
retë e vrërëra te mbyllet qielli, e ateher drita syrin im
sdo e zbardhoj edhe gjaku im sdo pikoj

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Vuajtjet
Zemër e regjur me vuajtjet e së shkuarës E shkrirë dhe e tretur prej vajit rrëke Piskama të tmerrshme bien si rrufe Në qiell të zi të therorit. Gërmadhë kalbësirë,e zaptuar nga frika e dhimbja. Luajnë,hidhen,kërcejnë në mes t...
Autori: Emine · Lloji: Analize letrare · Tema: dashuria
Ende nuk e di qka do te thot humbja nje personi,po me siguri eshte nje send qe nuk mundesh ta ndalosh e as ta kthesh siq ishte me par. Humbje do te thot qe nje pjes e trupit tend ka vdekur qe ne ate moment kur e humh diken.Te shkruash qenka shume e let p...
Autori: nartila · Lloji: Ese filozofike · Tema: atdheu
Une Milosao Une shpirti i tij (Milosaos) u shkeputa nga trupi, gjaku i te cilit lagu ate dite token e te parevete mi. Nese do me kishin pyetur se cila ishte vdekja qe doja, do i isha pergjigjur “vetem kete. Te jepja jeten per vendin tim.” Vendin...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dua!
Dua ta vras frikën se do të më thyejnë, se do të shprishem, se do të më copëtojnë. Dhe, në fakt, të shqyhem brenda, sikur të mos ekzistonte ndonjë mënyrë tjetër për të mbijetuar e ringjallur, sikur të bëhej fjalë për vetëm një rrug...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Vdekja
Te shkruaj per …..ty [Shpirtin e shkaterruar]! Poezit e mia une i nxjerre nga gjaku im!! Nga dhimbja e diteve te mia, dhe jeta e shkaterruar Nga mishi i zemres sime,….nga fakti seeeeeeeeeeeeee Poezia ime vjen nga torturat..... Poezia ime eshte o...
Autori: AmAnDa SaDiKlLaRi · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Vdekja
Te shkruaj per …..ty [Shpirtin e shkaterruar]! Poezit e mia une i nxjerre nga gjaku im!! Nga dhimbja e diteve te mia, dhe jeta e shkaterruar Nga mishi i zemres sime,….nga fakti seeeeeeeeeeeeee Poezia ime vjen nga torturat..... Poezia ime eshte o...
Autori: Arteida · Lloji: Ese filozofike · Tema: Vetvetja
Kur ndodhesha përgjat brigjeve të dëshirave lundruese të kohës, unë jetoja brenda iluzioneve të përditshmërisë.Kur merrja frymë ajrin e pastër të natyrës, unë dashurohesha në vehtën time.Jetova në kulmet e shtëpive të rrënuara nga dhi...
Autori: fitore lela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: babait tim
Ditet ikin, ashtu si javet , muajt , vitet ....Ikin pa u ndjere , ndersa dhimbja po me pervelon shpirtin ...Hap syte , por cte shikoj ,kur nje mjegull e pashpirte me pengon veshtrimin drejt qiellit ...Baba , e ndiej mungesen tende ,si te ishte ajri qe thi...
Autori: symbyle qazimi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Mjerimi
Mjerimi fjala qe cdo kush i frigohet dhe ajo qe shum njerez e jetojne,mjerimi vendi i erret qe fle dhimbja qe meshirohet lutja e qe mallkohet jeta. Sot kush nga bota i ja jep te drejten mjerimit kush ndihmon te mjerin Ashkush Sot te gjith ne jemi fok...
Autori: Nakshije Veseli · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Poezi dramatike
QELIA E JETËS Në qelin e jetës Nuk ka dashuri Në qelin e jetës Ka vetëm vetmi Në këtë qeli Shumë njerëz kanë vuajtur Po në këtë qeli Shumë njerë janë humbur Ketu flet heshtja këtu ndigjohet malli Këtu s'sh...
Autori: medina shijaku · Lloji: Analize letrare · Tema: princesha dhe shkopi i deshirave
Na ishe nje here j princeshe e bukur dhe e embel me emrin Emiliqe jetonte me mbreti dhe mbretereshen ne keshtjellen e endrave. Lar po shume larg jetonte ne shpellen e zeze shtrigae perbindeshave.Nje nate ne koder po ndriconte nje ylle i vogel. Princesha s...
Autori: Lindita Zema · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese : Nêna
Nênê , kjo fjalë e bukur e gdhendur thellê në zemrën time. Kur kujtoj dashurinê e nënës jeta merr tjetêr kuptim , përkëdheljet e saj tê ëmbla , fjala e ngrohtê rrjedh si lum nê venat e mia dhe atëherê zemra bëhet më e ndjeshme dhe fle...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Mbrëmja Si tufa mëndafshi t’artë në të kaltërten shami, n’mes dy duersh t’bardha, dy kodra në borë- flakron përëndimi...Retë mbi krye prorë ngasin nëpër qiell dhe zhduken n’hapsi. ...Dhe drita e mbrame shuhet mbi çdo su...
Autori: adela mullalli · Lloji: Poezi personale · Tema: jeta
Erësirë e jetës Kur nata bie e pushton, Heshtja, erësira mbretëron, Kur drita e diellit tradhëton, Jeta për një cast mbaron. Çdo gjë e humb fillin e harron, Se në të vërtetë po jeton. Tr...




Komentet e fundit!

Emri: emire
Email: emirehoxha@yahoo.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com