Data e postimit: 2016-04-14 20:44:24
Lexime: 3758
"Gjethe Vjeshta"
Lloji: Pershkrim
Tema: "Gjethe Vjeshta"
Autori: Ela Ela
Shkolla: "Ahmet Gashi"
Klasa: 9/B
Qyteti: Tirane
E-mail: moza.gjokaj12@hotmail.com


Zbarkuan ne toke gjethet e kafeta,
Ngadal dielli po leshon rreze te vaketa,
Zogjte qiellin anembane pushtojne ,
Dhe shirat token mezi po presin te takojne.!

Nje zhaurime e lehte trupin mbeshtjell,
Nga zemra eshte gati te dal nje uragan,
Toka nderron trikon po ashtu dhe ngjyren,
Ngre koken larte ne qiell,
Dhe nje pike shi me lag fytyren...

Nje ere jo shume e forte,
Deget e pemeve i perdrodhi,
Po ashtu edhe floket e mi,
Rreth qafes m'i solli...!!

Vepra te ngjashme
Autori: Ela Ela · Lloji: Pershkrim · Tema: "Gjethe Vjeshta"
Zbarkuan ne toke gjethet e kafeta, Ngadal dielli po leshon rreze te vaketa, Zogjte qiellin anembane pushtojne , Dhe shirat token mezi po presin te takojne.! Nje zhaurime e lehte trupin mbeshtjell, Nga zemra eshte gati te dal nje uragan, Toka nderr...
Autori: Elsa Golemi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Toka
ckemi une qe po ju flas jam elsa dhe jam 13 vjece me pelqen te shkruaj tekste te ndryeshme dhe shume te gjata siq mund ta pyrfytyroni ju,tani mendoni se cfare eshte kjo e marre qe shkruan keshtu marrinash por ju lutem mos mendoni ashtu sepse une jam nje n...
Autori: Erona Guri · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e lehte qe fryn dalengadale e te merr floket perpjete,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemeve, e si pasoje ato rrezohen pertoke me pelqen shume....
Autori: ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje shetitje buze liqenit
Sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e lehte qe fryn dalengadale e te merr floket perpjete,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemeve, e si pasoje ato rrezohen pertoke me pelqen shume...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Stinet e vitit.
Ne fleten e bardhe, me laprat ne dore vizatoj natyren si nje piktor i rralle. Fusha gjelberon, manushaqja cel ne fushe Dielli ngroh token dhe ua sjell pranveren. Gjethet jane te verdha, nje shi i lehte bie kudo, ajri eshte i fresket dhe vje...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Stinet e vitit.
Ne fleten e bardhe, me laprat ne dore vizatoj natyren si nje piktor i rralle. Fusha gjelberon, manushaqja cel ne fushe Dielli ngroh token dhe ua sjell pranveren. Gjethet jane te verdha, nje shi i lehte bie kudo, ajri eshte i fresket dhe vje...
Autori: megi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
shpirtrat binjake kishin ngrire ne nje akullnaje ishin dy zemra te ngjitura dy njerez te pafaj. dashuria jani ishte e thelle sa pafundesia dhe e vjeter sa lashtesia asnje fije drite nuk na prishte edhe pse ne ate vend te ftohte asnje ...
Autori: Ana Xhihano · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Te dua
Te dua Te dua si dielli me rrezet e arta po ashtu si malet e larta Te dua si hena me yjet Po ashtu si fushat e pyjet Te dua si qielli me re Po ashtu si fara ne dhe Te dua si deti me dallge Po ashtu si lundrimet me varkw Do jepja gjithcka ...
Autori: ERMONELA SHEHU · Lloji: Ese argumentuese · Tema: PRANVERA
Eshte pranvere.Dielli i ka shtrire rrezet ne te gjitha skajet e tokes.Degjohen hingellimat e kuajve buze detit qe vrapojne te gezuar gati gati duket sikur fluturojne.Eci disa hapa duke pare hijen time qe me ndjek kudo qe shkoj dhe per nje cast ndaloj degj...
Autori: Delila Aliko · Lloji: Poezi personale · Tema: Ti
Ej, ti me fal qe te lendova, qe u mbeshteta tek ti dhe vertete te besova. Me mbeti dicka ajo ishte pse-ja. Ne na lidhte vec interesi pas neteve te erreta deshiroja pikerisht te vinte mengjesi. Nese do t'me jepej mundesia, koken ta ktheja, d...
Autori: xhesi · Lloji: Poezi personale · Tema: Ngrej koken
Ngrej koken nga qielli dhe i lutem zotit te me shikon Ngrej koken nga dielli dhe me dore ze driten qe leshon Ngrej koken nga hena dhe shikoj driten qe shndrrin Ngrej koken nga yjet dhe i numeroj ato se kur do vij ajo dite
Autori: xhesi · Lloji: Poezi personale · Tema: Ngrej koken
Ngrej koken nga qielli dhe i lutem zotit te me shikon Ngrej koken nga dielli dhe me dore ze driten qe leshon Ngrej koken nga hena dhe shikoj driten qe shndrrin Ngrej koken nga yjet dhe i numeroj ato se kur do vij ajo dite
Autori: Tesa · Lloji: Hartim · Tema: 21-Marsi,dita e pranveres
Me 21 mars fillon nje stine tejet e bukur dhe e hareshme me emrin pranvera.Ne ket stine lulet fillojn te qelin,bari i thare tashme fillon ta marr ate ngjyren e blert,pemet fillojn te mbushen prap me ato gjethet e blerta,qielli edhe pse me pak shi fillon p...
Autori: kristiana karaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: mengjesi
ishte kaq heret dhe e mbaja veten me gariet qe te rrija qofte dhe pak shtrire. e dija qe do degjoja si gjithnje zerin e mamit qe me delikatese do te me zgjonte nga gjumi. mirepo kete dite dielli nuk shndrinte si gjithnje por akoma me i forte dhe me i buk...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com