Data e postimit: 2016-03-01 15:59:57
Lexime: 3760
nena
Lloji: Pershkrim
Tema: nena
Autori: afewte
Shkolla: vl
Klasa: 6
Qyteti: dubai
E-mail: n66666666@yahoo.com


SHKRIM DEDIKUAR NËNËS


Nënë kur e them këtë fjalë sapo kam thënë gjithë kuptimin e kësaj jete të papërfunduar.Në krahët e tu dergjen lumenjtë e pafundëm të argjendit.Në prehërin tënd shtrihen minierat më të sigurta të planetit.
Nëna I vetmi engjëll që pa krahët e saj më bën të fluturoj.I vetmi person që më mban në shpirtin e saj për gjithë jetën.E vetmja femër me të cilën rashë në dashuri sapo e pashë.E vetmja krijesë që shpalos ndjenjat e çdokujt.
O nëna ime, fjalët s'mjaftojnë kurrë për të të përshkruar ty!Dhe këto fjalë I mallkoj që s'munden të lexojnë zemrën time e të të thone ç'ndjej për ty.O nënë, o shtrat I paqes e qetësisë, o suvenir I lashtësisë qiellore.
Fytyra jote, një bukuri e brishtë që Zoti e ka larë në ar.Zëri yt është melodia që më mbërthen në kujtimet e fëmijërisë.O nënë, o shpresë që lind në errësirë.


PUNOI:afewte
mund te me beni ca like plz

Vepra te ngjashme
Autori: Daniela Mirakaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashuria per nenen
Përmend fjalën nene dhe ke përmendur kuptimin e jetës, ardhshmërisë, gjithësisë ! Ulu pranë saj dhe ndjen afërsinë që askund s, do e ndjesh në jete. Preke lotin e saj dhe shpirti i një gjakatori zbutet. Ka rrenqethje ai lot, ka bukuri, mbart...
Autori: Edison Ragip Hasanaj · Lloji: Poezi personale · Tema: Dashuria
Nga nje rastësi mbase jo rastësisht u njohëm bashk dhe u bëmë miq u bëmë shokë , i besuam njeri-tjetrit ca gjëra që ia besonim vetëm vetit. Të kam perball më ke perball të dua këtu s'dua të të kem mall se nga zëmra po më dalin ...
Autori: Xhesilda Paja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nëna ! Vetëm fjala “NËNË” të mbush me një pozitivitet që nuk mund ta shpjegosh. Ka kaq shumë gjëra për të thënë, sa nuk di nga t’ia filloj, por dicka është e sigurtë , nuk ka fjalë që mund ta shprehë mirënjohjen që...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i poezise Ai dhe une
Skeda e Analizës: Titulli: Ai dhe une Autori: Lang Leav Tema: Përjetime dhe mungesa e fjalëve në një marrëdhënie. Struktura: Poezia është e ndarë në katër strofa me të njëjtin format dhe mënyrë të shkrimit. Analiza e strof...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi n...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi nevo...
Autori: Ersi Dida · Lloji: Poezi personale · Tema: Nena
Nena I vetmi person qe te jep emrin njerii I vetmi preher ku mund te mbeshtetesh I vetmi sup ku mund te qash per hallet e tua E vetmja zemer tek e cila ke vendin e sigurt
Autori: Anaili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Urim per 8 mars
Nena eshte emri qe buron si ujvare nga gryka e malit per te rrjedhur ne venat e nje engjelli me emrin femije.Nena eshte nje krijese hyjnore qe si nje shenjt zbret e na mbron nga cdo enderr e frikshme apo rrezik qe na kanoset.Nena eshte krijesa qe shendrr...
Autori: ANONIM · Lloji: Poezi personale · Tema: Trëndafilat e zemrës sime
Në një kopsht të bukur, nëpër hije e dritë, Trëndafilat e zemrës sime rriteshin me kujtime. Ata bënin valë në errësirën time, Ngrinin lartë shpresën dhe dashurinë. Trëndafilat e zemrës sime, simbole e bukurisë, Ngjyrëzuar në hi...
Autori: desi · Lloji: Fjale te urta · Tema: thenie te mencura nga vikor hygo
Viktor Hygo figura e ndritur e shekullit te xx THENIE FILOZOFIKE DHE FJALE TE URTA Fajdexhiu është më i keq se pronari i skllevërve; sepse pronari i skllevërve ka pronë vetëm njeriun, por një fajdexhi ka pronë dinjitetin e tij dhe mund ta kom...
Autori: Rediona Bregu · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena, diamanti me i cmuar!
Nënë po filloj aty ku loti përkëdheli faqen tënde teksa dëgjoje të qarën time të parë, aty ku buzëqeshja mposhti dhimbjen dhe gjuha jote falenderoi krijuesin. Nënë, të detyrohem për gjithçka... Ti je e vetmja që ke duruar të qarën...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Përse në botë mungon paqja ?
Termi paqe në kuptimin psikologjik të saj shpalos gjendje të qetësisë apo harmonisë.Në veçanti paqja nënkupton mungesën e luftës ose të dhunës.Çdokush në botë përpiqet për ta arritur atë.Megjithatë,fitimi i paqes universale me veten dh...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, liria, forca e lirise
Është e drejta e gjithkujt të jetë i lirë në mendime por edhe në veprim. Liria është e rëndësishme dhe ka vlerë të madhe se pa liri jeta nuk ka kuptim. - Është e vështirë të shkruhet me fjalë; ajo duhet të përjetohet. Liria është r...
Autori: Muhamed Xhelili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mësuesja ime
Ah sa fjalë të ëmbla e shpirtërore kam për të të thëne ty e dashur. Vëtëm kur shqiptoj fjalën mësuese më bën të ndjej respekt e dashuri për ty.Gjithë ato të mira na dhurove nuk kanë shpërblim.Mësuese aq shumë të ndreoj saqë edhe n...




Komentet e fundit!

Emri: 1wrwr
Email: tjytxn@yahoo.com
Komenti: bukur

Emri: REDI
Email: redi@yahoo.com
Komenti: e keni bere shm bkr

Emri: redi
Email: REDI@YAHOO.COM
Komenti: ESHTE NJE PERSHKRIM SHUME I BUKUR KESHTU VAZHDO

Emri: fabio
Email: fabio.i@live.com
Komenti: shum bukur respekte

Emri: ur56u5ru
Email: tjytxn@yahoo.com
Komenti: omg sa e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com