Data e postimit: 2016-02-07 21:14:22
Lexime: 31917
Qyteti im
Lloji: Pershkrim
Tema: Hdjnxnx
Autori: Blajjdjbdjsk
Shkolla: Hsjbsbjdn
Klasa: 7
Qyteti: Tirane
E-mail: jshi@jotmail.com


Qyteti I'm Tirana njekohesisht edhe kryeqyteti I vendit tone ka numrin me te larte te banoreve. I vendosur ne epiqender te Shqiperise me nje reliev fushor-kodrinore dhe nje klime te bute mesdhetare e ben edhe me te lehte e te bukur jetesen ne te. Ne qender te tij ndodhen monumente te rendesishme te vendit si muzeu,teatri I operas dhe baletit .Duke hyre ne bulevardin kryesore verejme institucionet shtetrore si kryeministria,kuvendi,presidenca godina te ndertuar ne kohen e pushitmit Italian . Tirana gjithashtu ze vendin e pare per shkollat me nivele te larta mesimore , nje vend qe te mundeson argetim shkollim dhe punsim. Ndoshta bota ka mijra qytete me novels jetese me te larte por asnje sme jep knaqsine e te jetuarit ne vendin tim aty ku babai gjyshi dhe gjith pema ime familjare kane marre zhvillimin.

Vepra te ngjashme
Autori: Iocelli27 · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Tirana
Klima e Tiranes eshte shume e pershtatshme per zhvillimin e ekonomive te ndryshme.Relievi i Tiranes eshte reliev fushor i perbere nga male dhe kodra.Tirana ka shume liqene si :liqeni artificial ,liqeni i farkes etj.Tirana ka lumin Lana i cili eshte i ndot...
Autori: Rrahman Peca · Lloji: Ese filozofike · Tema: Dibra ime
Dibra vendi ku kan lindur dhe jan rritur prindrit e mi,ku bukuria dhe madheshtia e natyres dhe venditnuk kne fund.Fushat e gjera,malet,luginat e magjishme dominojne vendin e pa mateAtje ka dhe disa liqene shume te bukura,mbreslenese e magjiplote.Shkembenj...
Autori: Anamika · Lloji: Analize letrare · Tema: Pershkrimi i Beratit
Kujtdo qe i eshte dhene mundesia te vizitoje Beratin ka mbetur i mahnitur. Jo vetem nga bukuria e tij e rralle, por dhe nga bujaria dhe mikpritja beratase. Berati si qytet eshte i ndertuar ne mes te kater maleve e e duket si nje amfiteater antik. E jo me...
Autori: Hdhhd · Lloji: Hartim · Tema: Vsbsnjd
Stina e veres eshte ajo qe na ofron edhe pushimet me te gjata te vitit te cilat ne familjen time I shfrytzojme per te shetitur neper qytete te ndryshme. Gjate veres qe kaloi ishim ne Tropoje nje vend shume piktoresk me nje turizem malore be zhvillim, ne m...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shqiperi te uroje gezur pavarsine
Shqiperi te uroje gezur pavarsine Atdhe,fjale qe del nga zemra si nje rreze drite , kur e shqiptoje kete fjale me vjen ndermend vendi ku u rrita ku kalova pothuajse te gjithe jeten time aty.Atdheu eshte vend I shtrenjte per kedo ne kete bote,dhe...
Autori: Orgittooo (Bjorddi) Pillati · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
Atdheu eshte veni ku ne shqiptojme fjalen e pare dhe hedhim hapat e pare te jetes. Edhe pse prinderit e mi jane me origjine shqiptare , mua me rrihet me shume ne vendin ku kam lindur . Sa vjen edhe me shtohet me shume malli per Greqine. Nuk me intereson t...
Autori: flogersa koleci · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: gjiyshi im i dashur
Sot me teper se kurre kisha nevoje per fjlaet dhe mendimet e njeriut me te dashur qe nuk jeton me dhe ai eshte gjyshi im .Mora rrugen dhe u nisa drejt vendit ku prehet ai ne paqe .Dielli ishte duke perenduar dhe vargulli duke shkelqyer ne fytyren time si ...
Autori: lovely bebw · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavaresia
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vite,te tregosh per nje 100 vjet pavarsi,100 vjet krenari,100 vjet trimeri.Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate kesaj k...
Autori: Fortesa Jeliqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Prizreni
Qyteti me i bukur i KOSOVES natyrisht qe bahet fjal per qytetin e Prizrenit.Ka shume gjera te bukra qe duhet mej permend por vetem disa .Ne shesh esht shadervani i bukur i njohur nga te gjith pastaj edhe ura e gurit por pjesa kryesore te ky qytet eshte,ku...
Autori: Ledia Fili · Lloji: Ese informuese · Tema: Ese informuese per kalane e Krujes
Kruja eshte nje qytet qe ndodhet ne Shqiperine e mesme. Por nje nga bukurite e ketij qyteti eshte edhe kalaja e Krujes,e cila eshte ngritur ne shek.V-VI. Kjo eshte nje nga kalate me te njohura ne Shqiperi. Ajo eshte e ngritur ne nje koder shkembore. Brend...
Autori: Petraq · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pabarazia gjinore ne Shqiperi. Shkaqet qe e kane sjelle.
Pabarazia gjinore, nje fenomen shume i hasur kudo ne bote, sidomos ne Shqiperi. Pak nga pak ne shoqerite moderne, ne vendet perendimore ky fenomen i cili eshte kthyher mjaft shqetesues sidomos ne shekullin e fundit, po merr fund. Ne Shqiperi, sidomos gjat...
Autori: paemër92 · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Arsimimi
Arsimimi është një mjet i nevojshëm i cili të hap dyert e të ardhmes.Është mjaft e rëndësishme të arsimohesh.Në kohet e sotme zgjedhja e universitetit është një dilemë për studentët.Shpesh ata gjenden përballë zgjedhjeve të vështira...
Autori: IMAD VELIU · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: PRANVERA NE FSHATIN TIM
PRANVERA NE VENDIN TIM Erdh pranvera ne vendin tim U gezuan banoret e fshatit tim Shndrit fshati Shndrit qyteti Filluan punen gjith mileti Erdh pranvera ne vendin tim Na zbukuroj fshatin me gjelbrim.
Autori: Adela · Lloji: Ese vleresuese · Tema: krenaria
Shqiptaret e kane mbeshtetur krenarine e tyre ne shume aspekte si:Bukuria e vendit te tyre,gjuha me e vjeter e ballkanit,trimat qe luftuan per te mbrojtur vendin e tyre,veshjet tradicionale per femra dhe per meshkuj,ushqimet tradicionale,kalate,vendet ku ...




Komentet e fundit!

Emri: iljas
Email: iljas-pemaj@hotmail.com
Komenti: per mua eshte shume mire thjesht ta beje pak me te gjate esene por gjithsesi shume mire

Emri: sara agolli
Email: sara agolli@gemail.com
Komenti: Mir

Emri: Geri
Email: geribukaci1@gmail.com
Komenti: A eshte tekst objektiv a subjektiv ?

Emri: enxhi
Email: enxhidisha01@gmail.com
Komenti: mir po nuk mund ta percaktosh eshte objektiv a subjektiv se si fillim thu klima e sip pastaj thu ndjenjat

Emri: ana
Email: ana@hotmail.com
Komenti: shum kot sme plq fare



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com