Data e postimit: 2015-05-26 06:21:27
Lexime: 2819
Eurovisioni 2015
Lloji: Pershkrim
Tema: Elhaida Dani,nje perfaqesuese e denje e kuqezinjve!
Autori: Niko Vincani
Shkolla: Dhaskal Todri
Klasa: 12D
Qyteti: Elbasan
E-mail: nikovincani@hotmail.com


Nuk ishte vendi i duhur qe ne do te na pelqente te zinim ne Eurovision por gjithsesi,Elhaida Dani nje kengetare e mrekullueshme beri te pamunduren dhe mendoj se ajo na perfaqesoi denjesisht.Ajo shkelqeu ne skene fale vokalit te saj dritherues qe na mbushi me emocion ne cdo net te Eurovisionit.Kenga I'm alive ishte nje nga kenget me te bukura jo vetem te Eurovisionit 2015 por edhe po t'a krahasojme Shqiperine kete here me heret e tjera.Pa ofenduar kengetaret e tjere abolutisht,te gjithe ishin te mrekullueshem por Elhaida ishte nje nga ato kengetare qe na mbushi me emocion dhe meritonte te fitonte nje vend te mire.Kjo do te thoshte shume per ne por votat jane vota dhe preferencat e njerzve jane te ndryshem.Edhe pse per vendin tone ishte e veshtire t'a pranonim ky eshte realiteti.Gjithsesi e bere kete pershkrim te shkurter per te treguar se nje kengetar i mire dhe qe te fal emocione nuk duhet t'i kushtoje rendesi vendit qe ai ze,por menyres se si ai kendon dhe si e transmeton kengen tek audienca.Elhaida e beri shume mire kete gje jemi shume krenare qe nje kengetare e talentuar menje vokal mbreselenes perfaqesoi vendin tone dhe i gezoi shume me prezencen e saj atje.Bravo Elhaida suksese te metejshme ne karrieren tende!Go Albania!

Vepra te ngjashme
Autori: Niko Vincani · Lloji: Pershkrim · Tema: Elhaida Dani,nje perfaqesuese e denje e kuqezinjve!
Nuk ishte vendi i duhur qe ne do te na pelqente te zinim ne Eurovision por gjithsesi,Elhaida Dani nje kengetare e mrekullueshme beri te pamunduren dhe mendoj se ajo na perfaqesoi denjesisht.Ajo shkelqeu ne skene fale vokalit te saj dritherues qe na mbushi...
Autori: Une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlerat e Shqiperise
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti je e njohur ne shume vende te botes dhe shume here emri yt eshte permendur nga shume njerez te fashem te huaj . Flamuri shqipetar eshte dhe flamuri me i b...
Autori: mira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: endrra kur te rritem
ENDRRA IME KUR TE RRITEM Per mua eshte shume e rendesishme kenga dhe kercimi sepse aty e ndjej veten me mire.Kete pasion e kam pasur qe kur isha me e vogel dhe kerceja e kendoja kudo ne shkolle,ne shtepi kudo ...
Autori: jessica · Lloji: Ese argumentuese · Tema: artistet shqiptare kudo ne bote
Artistet Shqiptare ne bote , jane po ato qe i japin vlera nje kombi , jane ato qe percjellin nje kulture dhe i lene stafeten brezave ne vijim, jane artistet ato qe mes nje situtate apo nje tjeter na bejne te ndihemi krenare sa here degjojme emrin e tyre....
Autori: Jeta Zguri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dita e flamurit
Kete 28 nendor shqipetaret festojne 100 vjetorin e pavaresise. Sa sakrifica e sa perkushtim per atdheun u bene ne ato kohe te turbullta nga patriotet per te bere shqiperine te “mevetme”. Ishte koha kur perandoria turke ishte ne grahmat e fundit dhe k...
Autori: Klaudja Liçaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jam krenar qe jan shqiptar
Ese: Jam krenar qe jan shqiptar Shqiptaret e kane mbeshtetur krenarine e tyre ne shume aspekte si:Bukuria e vendit te tyre,gjuha me e vjeter e ballkanit,trimat qe luftuan per te mbrojtur vendin e tyre,veshjet tradicionale per femra dhe per meshkuj,ushqim...
Autori: Megi Barci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja jone
E ardhmja nuk eshte vetem nje pjese ne jeten tone. Ate duhet ta mendojme gjate gjithe kohe dhe jo si zakonisht kur kemi mbushur 18 vjec. Edhe pse ne jemi te vegjel duhet te kemi endrra per te ardhmen dhe te besojme ne to sikur do te plotesohen neser. "Bes...
Autori: ANONIM · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: NE DHE EUROPA
EVROPA.Sa here qe e degjoj kete emer ne mendje me vijne shume vende te evropes .Nje kontinent i cili gjate mijera vjeteve ka perjetuarlindjen dhe qyteterimin qe i kane dhene kete shkelqim dhe kete zhvillim evropes sot .evropa eshte vendi ku une dhe moshat...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: alma mazreku · Lloji: Pershkrim · Tema: kendimi
KENDIMI PER MUA KENDIMI ESHTE GJITHQKA ESHTE JETA IME.DUA ME GJITHE ZEMER QE TE JEM NJE KENGETARE PREFESIONISTE DHE KJO PER MUA ESHTE ENDERR DHE SHPRESOJ SE DO TE RRIKTHEHET NE REALITET KJO ESHTE DESHIRA IME ME E MADHE. KENGEN UNE NGANJEHER MENDOJ SE E ...
Autori: Denisa prroi · Lloji: Poezi personale · Tema: Marcela marashi
Marcel mori marcel pash zotin si ke le marcela e malsise kecen vallen porsi mic ike floket si biondine kurre ne nje vend nuk rrrrin me te gjithge ngaterrrrohesh e prape pajtohesh kengetare si rumune je kengetare je e famshme por askush ste merr ...
Autori: Martina Bega · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Historia
Shume se kuptojne.Shume e shohin vetem si nje germadhe plot me numera,data e ngjarje qe kur I degjonje mendojne se c na duet historia.Por gabohen.E shkuara tregon vlerat e popullit tone.Nje popull pa historine e tij eshte si nje lule qe kur nuk ujitet vy...
Autori: Fjona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Krenar qe jam shqiptar !
Per mua, te qenit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Krenaria ime shkelqen pse i perkas kesaj race fisnike, te zgjuar dhe trime; krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne evrope;krenaria ime shkelqen per ndjenjat liridashese te popul...
Autori: Jasin Jakupi · Lloji: Hartim · Tema: Dita e alfabetit
Alfabeti yne ka filluar te krijohet me 14 nentor 1908 dhe ka mbaruar me 22 nentor 1908.Prej vitit e derri me sot jane 107 vjet qe ne e festojme diten e alfabetit.Te gjithe ato shkronja qe jane ne alfabet kane vleren e vet.Po te mos ishte krijuar alfabeti ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com