Data e postimit: 2015-01-08 16:45:05
Lexime: 26963
Shkrim autobiografik
Lloji: Pershkrim
Tema: shkrin autobiografik
Autori: VepraIme
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Vlore
E-mail: beni.shahaj@windowslive.com


Une jam nje 15 vjecare.Jam e lindur ne Greqi,por kjo nuk e mohon origjinen time shqipetare.Aktualisht jetoj ne Vlore.Rritem ne nje ambient te shedoshefamiljar ku gjithmon kultivohen vlerat e lartanormale.
Shkollimi fillor nisi ne Vlore,shqipero dhe pasi kryeva klasen e pare zhvendosem ne Greqi per te kaluar nje kohe te mire te femijerise time,plote 7 vite.Zakonisht eksperiencat e reja jane te veshtira por ne nje moshe te tille askush nuk te pyet.Pershtatja me mjedisin grek ishte vertet e veshtir,por jo dicka e pa mundur.jeta ime profesionale ende nuk ka nisur,por le te themi se kurset jane dicka e tille.Pikerisht ne vitin 2011u futa ne kursin e pare te baletit per te realizuar deshiren time.Zakonisht deshirat nuk sjellin fitime,por fitimi im me i madhe ishin udhetimet.Ehte ne te vertet nje njdesi e vecantteksa rikujton nje pjese te jetes ku realizimi deshirave vjen edhe nje pjese tjeter e deshiruar e udhezimeve.E se bashku me te dhe forcimi i miqesis.Arrimi nuk ka qene aspak i thjesht.Sic thash nje qytet i ri.gjuhr e re,mire te rrinje.Pervec familjes qe ishte po e n njejta,tingellon pak qesharake,sepse familja nuk ndryshon,poe edhe ky eshte nje detaj i rendesishem per te krahasuar nje kontrast mjaft real te jetes time.
Pervec se kame marre edhe kam dhene.Keshtu ne vitin 2012 vlen per ta permendur konkursi artistik i shkolles ku se bashku me grupin time te klases formunuam gazeten e shkolles, mjaft kreative duke e bere ate shkolle me te lavderuar nder shkollat e tjerate vendit.Viti 2013 mbyllet me nje kamping verot ne nje nder bregt\detet me te bukura te kretes.
Eksperienca mbush hapesirat e jetes,por sa keq qe viti 2014duhet te me kthente perseri7vite me pare,por ne te kundert.Nje kthim dhe ndoshta perfundimtar nga Greqia perseri ne vendlindje per te arritur ketu ku jam.

Vepra te ngjashme
Autori: KLARISA OSMANI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shkolla
Ese: Marredhenia ime me shkollen. Si eshte dhe si duhet te jete. Shkolla eshte vendi ne te cilin njeriu kalon gjysmen e dites, dhe keshtu, dite pas dite, pothuajse gjysmen e jetes se tij. Pa shkolle “nuk ka jete”; kjo eshte edhe nje nder arsyet perse...
Autori: urata matluma · Lloji: Ese pershkruese · Tema: tema eshte per nxenesit qe mesonin shume
nje dite na erdhi shtatori dhe nxenesit e vegjel hyne ne shkolle ne mesin e tyre isha edhe une. me dukej se ajo ishte dita me e mire dhe e gezueshme ne gjithe jeten time. isha shume e emocionuar ne diten e pare te shkolles. mesuesja ishte shume e dashur d...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: Tedi Totojani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Klasa
Vitin e kaluar shkova ne klase te gjashte. Nje kalim i rendesishem per jeten time; nga fillorja ne 9-vjecare. Do te me marre malli per shume gjera nga fillorja. Shoket ,mesueset dhe ngjarjet qe kami kaluar ate kohe jane te paharrueshme. Nj...
Autori: Rosilda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autobiografia ime
Une quhen Rosilda kam lindur ne 20 shkurt dhe jam vajza e dy prinderve te mrekullueshem. Kam dy vellezer me te medhenj te cilet me gjenden prane gjithmone kur kam nevoj per ta. Vitet e para te jetes sime i kam kaluar ne qytetin e bukur te Durresit, ne das...
Autori: Fiona Ajrullaj · Lloji: Hartim · Tema: Nente vjet kaluam bashke
Dita e pare e shkolles,ishte dita me e lumtur e jetes sime qe me padurim e prisja.Erdha ne shkolle njesoj si vjen nje foshnje ne jete,erdha pa ditur se si eshte jeta shkollore,erdha me nje fletore me flete te pashkruara,erdha per t'ia arrire qellimit,erdh...
Autori: Arlinda Beqo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Trego nje histori nga femijeria juaj qe ju ka lene mbresa dhe ju ka ndryshuar jeten.
Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura.Eshte peridha kur t'i ndihesh i lire nga bota reale.Je akoma nje femije qe nuk ja ka haberin se cfare do te ndodhi ne te ardhmen.Une kam lindur ne vitin 20...
Autori: Petro · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kush jam une?
Une jam nje njeri si gjithe te tjeret. Kam nje identitet timin, familjen time si dhe deshirat e preferencat e mia. Jam nje njeri i cili nuk perzihet me jetet e te tjereve por shikon jeten e tij. Jam si gjithe te tjeret, kam anen e mire dhe te keqe timen p...
Autori: Tedi Totojani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjyshja
E kam titulluar kete ese “E paharruar”, sepse ne te do te tregoj per nje person te tille. Ndoshta nuk e kam njohur shume, por edhe ato pak kohe qe e kam njohur kane vlejtur shume per mua. Çdokush ka nje person shume te dashur jashte familje...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: KURRE MOS BESO, TE GJITHE JANE TRADHETARE
Sot dikush me beri moral. O Zot! Si dreqin guxoi ta bente kur ai vete si numeron dot gabimet qe ben?! Nejse, u harrua kjo... Takoj nje tip tjetr, me sakte ndeshem ne rruge dhe i nisa nje buzeqeshje. Ai kaloi pa me pare fare duke me shperfillur. Si dreqi...
Autori: uljeta lahi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kohet e bukura qe kam kaluar me gjyshen time dhe nje shkrim autobiografik
Linda me 24 shtator te vitit 2003 , ne nje familje dibrane ne qytetin e Tiranes . Isha bekimi i pare i prinderve te mi , dy njerez te mire , te dashur e punetore , prandaj me dhuronin shume dashuri , gje kjo qe nuk me ka munguar asnjehere . Ne moshen dy ...
Autori: Ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vitet.Me kujtohen shume mire ditet e femijerise,kohet kur isha fare e vogel.Por nuk kam harruar as diten e pare te shkolles.Ate dite isha e emocionuar ne kul...
Autori: Melodi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Yjet do shuajne etjen e jetes, e jetes pa heshtje
Do te doja... S'e di pse, por sonte... sonte, do te doja te isha vetem une, ne nje vend te larget, e vetme por me shpirtin bosh. Te mos ndjeja asgje, te mos degjoja askend,te mos me kete mbetur me lot! Te me ishin thare, njejte si nje shkretetire ...
Autori: Rabie Lika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Shqiperi
Shkolla eshte vendi ku kalon pjesen me te bukur te jetes.Aty meson shkronjen e pare fjalen e pare dhe alfabetin shqiptar.Shkolla eshte vendi unik ku merr dijet e para per tu perballur me veshtersite gjate jetes.Gjeja qe ka shume rendesi gjate jetes eshte ...




Komentet e fundit!

Emri: enes
Email: familjagjidia@hotmail.com
Komenti: o te ha nga vlora

Emri: 6060606060
Email: 06060@mail.com
Komenti: nope

Emri: llkjhgf
Email: fffff@mail.com
Komenti:

Emri: llkjhgf
Email: fffff@mail.com
Komenti: hihihi

Emri: llkjhgf
Email: fffff@mail.com
Komenti: shum bukur

Emri: llkjhgf
Email: fffff@mail.com
Komenti:

Emri: 11111111
Email: 1111111@yahoo.com
Komenti:

Emri: 111111
Email: sesgbrhtr@gmail.com
Komenti:

Emri: orgest
Email: orgestcenaj@yahoo.com
Komenti:

Emri: xxx
Email: xxx1@mail.com
Komenti: ndoshta te duket e bkr por nk eshte nk quhet veshtiresi emigrimi ne Greqi pas asaj jete gjths nk ishte keq...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com