Data e postimit: 2014-09-04 16:41:08
Lexime: 4562
kosova
Lloji: Pershkrim
Tema: per atdheun tim
Autori: qendresa selimi
Shkolla: shkolla fillore model
Klasa: 5\2
Qyteti: prishtine
E-mail: romesa_selimi@live.com


kosova vendi im
a e di sa shume te dua
per ty jeten e flijoj
a e di sa shume trima u vrane
ne ket toke
sa gjak ehte derdhur
vetem per ty
kosove kudo qe te shkoje
te shetise boten ty asnje vend ste zavendeson
ty prandaj te dua shume

Vepra te ngjashme
Autori: Fisnik Osmani · Lloji: Poezi lirike · Tema: Atdheu
Kjo veper e imja permban karakter emocionues,sepse tregon per Kosoven ne periudha te veshtira per te. Kjo veper ose kjo poezi me mire ta quaj eshte bere vetem per Kosoven dhe prandaj titulli i saj eshte " KOSOVA IME ". Faleminderit. KOSOVA IME ...
Autori: KLEVENTINA GUGAJ · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavarsia e Kosoves
KOSOVA EDHE PSE NJë SHTET I VOGEL,KA VUAJTUR E KA PERJETUAR LUFTRA SHUME TE MEDHA.VITI 2008 PER KOSOVEN KA QENE VITI ME FATLUM DHE ME I MBARE.PATRIOTET DERDHEN GJAKUN LUM PER NENEN E TYRE KOSOVEN E BUKUR.TANI KOSOVA PO JETON NE PAQE BASHKE ME ATDHETARET ...
Autori: Elisa Kastrioti · Lloji: Poezi lirike · Tema: Pavaresia
Sa femije qan, Sa burra u vrane, Sa pleq u lenduan, Sa familje rrezikuan. Sa gjak u derdh per liri, Sa lot u derdhen per pavarsi, Rrofte emri pavaresi Shteti yne KOSOVE!
Autori: Anes Jemini · Lloji: Poezi lirike · Tema: Kosova
Dikush me quan Iliri, Dikush me quan Arberi Une jam Kosova, e lashta Dardani. Une jam i lashte sa dhe vet kjo toke, atehere kur zoti fliste shqip ne kete vend te quajtur Kosove. Kendej kalonin shume qakenje te eshtur per kete vend por jemi D...
Autori: arlinda jaku · Lloji: Analize letrare · Tema: pavarsia
ne vitin 2008 me daten 17 shkurt kosova u be e pavarur dhe kjo date esht historike jo vetem per njezt qe jetojn ne kosove po per te gjith shqiptart an e mban botes kjo me kujton gjithe gjakun e derdhur per kete atdhe nga trimat tan me kujton lotet e nenav...
Autori: arta klaiqi · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Cameria
O nene,o plage,o shkemb,o gjak, gjak i pashtershem,o lot te pandalur, si e lame te na shkoje vatani, si e lame te na shkoje Shqiperia. Disa njerez thone se vatani eshte veq vendi ku shkon por jo gabim e kane vatan eshte edhe vendi ku punon,ku ...
Autori: donika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kosove, vendi im
Shume here pyes veten time si ndihen njerezit (shqiptare) ne mergim.Une per vete nuk e paramendoj jeten atje ,nuk e di pse? Valle ndoshta aroma nuk eshte e njejte me vendin tim ,ka njerez te eger atje larg fushave,maleve,kodrave jashte Kosoves.Rreqethem ...
Autori: erza · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kosova ime
kosova ime vendin tim shum e dua,shum bashkatdhetar kan sakrifikuar, e per ty kan luftuar,me gjak te derdhur kontribuan,per kosoven e gjalleruar,sepse gjaku kot s eshte shkuar...........ahh kosov nëna jon shum legjendar te medhenj per ty luftuan te humb...
Autori: Eleni Loli · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Pavarësia e Kosovës
Gëzuar Kosova unike sepse tani padrejtesite , torturat vuajtjet kane marre fund,jeto ne liri jeten tende plote drite! Shkurti ky muaj kaq historik e me sakte data 17 shkurt, date kjo qe la shenje ne te gjithe zemrat e shqiptareve anambane. Date histori...
Autori: Paula Ceci · Lloji: Analize letrare · Tema: Lufta
Ese:Lufta,fataliteti i jetes njerezore. Lufta.Perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte shkaterrim,arme,gjak dhe kasapane e madhe. Te gjithe e dime qe per te filluar nje lufte nuk duhet shume mundim,por per t’iu shmangur ketij konflikt...
Autori: Blerta Sinanaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjaku e Flamuri
Lufta e gjaku nuk u ndalen padrejtesi, tortura , vuajtje denime. Dhuna nuk u ndal pse ky vend vuajti e derdhi gjak pse kosova nuk e kishte lirine e vet.Pse?Ai gjak nuk u derdh per kot ai gjak i deshmoreve...Toka u be e kuqe por ne nuk e harrojme se qna ka...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per kosoven
Kosova u la me gjak Nënat shqiptare si e ka pas gjith atë merzi prap kan lind e rrit fëmijë per me e fitu ket pavarsi nan kosova asht unike gjithë i perballon hasmit 3 her të hasmit i përballove edhe më ne fund prap u qlirove edhe si te grini ...
Autori: Xhijnesa · Lloji: Analize letrare · Tema: Kosova
Kosova , vendi im qe me premtoi jete kur linda. Si mund te falet nje gjak mendova sa mall i ndjek mergimtaret per vendin e tyre. Kosova po digjej kishe flake gjithkund , duhej te iknim. E ku te shkonim pse ta leme vendin tonde? T'ia leshojme vendin çe...
Autori: ajla ajla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vendlindja ime
vendlindja ime eshte shqiperia.ajo eshte nje vend me shume kultura,fe,zakone,tradita,etj.Shqiperia laget nga deti Adriatik dhe deti Jon.ka SHUME MALE ,KODRA FUSHA.SHQIPERIA KA DHE SHUME QYTETE DHE FSHATERA DHE NJE KRYEQYTET.NUK JAM NE DAKORT ME DISA ITALI...




Komentet e fundit!

Emri: emily
Email: emily.eemi12@gmail.com
Komenti: sa kot

Emri: hasan
Email: goku_hasan@hotmail.com
Komenti: palidhje



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com