Data e postimit: 2014-02-01 20:11:05
Lexime: 4830
Thënie
Lloji: Pershkrim
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


Njeriu cdo ditë vdes nga pak

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Njeriu vdes nga inati !
Autori: Anarisa-sweet · Lloji: Poezi lirike · Tema: Vendit tem
Kur te vdes,le te bahem bar Ne malet e mia ne pranvere Ne vjeshte do te bahem fare. Kur te vdes,le te bahem uje E fryma eme avull, Ne fusha do te bie shi. Kur te vdes,le te bahem gur Ne skajin e vendit tem Te qindroj kufi.
Autori: silvana patarria · Lloji: Poezi kolone · Tema: besimi tek Zoti
Mos u mbeshtet tek muri se rrezohet e te ze mos u mbeshtet tek njeriu se vdes e te le por mbeshtetu tek Zoti se ai eshte nje
Autori: Patarrina · Lloji: Poezi lirike · Tema: Beso
Mos u mbeshtet tek muri se rrezohet e te ze mos u mbeshtet tek njeriu se vdes e te le por mbeshtetu tek Zoti se ai eshte nje
Autori: Edvin Prendi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: ♾
Nese pa ty Nese pa ty do me duhet te vuaj Atehere le te mbetem nje i huaj Nese pa ty te jetoj eshte e shkruar Atehere lerme te vdes duke u munduar E nese pa ty eshte e thene te vdes Do vdes zemra po shpirti do mbes E nese pa ty lulet smbaj...
Autori: znj.P · Lloji: Poezi dramatike · Tema: vendi
shqiperia eshte vendi ku linda dhe do vdes ku jetova me nder dhe shprej vendi im i dashur ty te dua shume Tek ty mesova te flas te hell hapat e pare te shkruaj te lexoj te kujtoj dhe harroj Ty te dua shume sepse jam rritur tek ti ...
Autori: ergilatalo · Lloji: Poezi dashurie · Tema: te dua
Te dua te pres Nuk dua te vdes Me yjet e nates Une te pershendes, Kujto eren e malit Kujto eren e lehte Kujto zemren time Qe te don per jete. Ah sa nate e lumtur Ah sa nate e qete Gjithmon me kujtohesh Nga ora 12-te. Te dua pa mase Te...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Atë Ditë (Vlorës Heroike) Atë ditë lindi Dielli E bjeshkës koka iu clirua Atë ditë zjarri i shprushur i zemrës Në forcë graniti u shndërrua Atë ditë Vlora gjëmoi Kur flamuri lart valoi Atë ditë kënga jehoi E shq...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Ditët e Javës Dita e parë është e Hënë Më ka treguar një nënë E martë është dita e dytë Më ka treguar një djalë duke ngrënë picë Dita e tretë është e mërkurë më tha një plak Që pinte duha...
Autori: ulpiana mulaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: liria
LIRIA liria pa dashuri si nëna pa fëmijë. Dashuria pa takim , si pranvera pa lulëzim. Ne mes natës, jam e pikëlluar. ...
Autori: Samire Kqiku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dshuria
Sa shpejt erdhi kjo dit e veshtir, Qe ti me thuash lamtumire, Pse kjo jet po me kalon kot, Kur njeriun qe e dua nuk e marr dot, I lutem zotit te me ndihmoj, Qe zemrat tona te na i bashkoj, Erdhi kjo dit qe asnjeher nuk e kisha prit, Nese do vdes,ne...
Autori: Livia Sadikaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: Dashuria per atdheun
Atdheu Vendi ku kam lindur, Vendi ku jam rritur, Vendi qe do vdes, E do vdes me shpres Aty ku te gjithe me duan e i dua. Aty ku pa e vrare mendjen gaboj, dhe gjithe endrrat i realizoj. Shtepia ime eshte aty. Te gjithe e shohin me sy. Me vone...
Autori: Ergita Shkoza · Lloji: Ese pershkruese · Tema: “Per te dashuruar te tjeret duhet para se gjithash te duash veteveten”.
Të duash apo të të duan!? Te duash dhe të të duan eshte sikur te ndjesh diellin nga te dyja anet…Dashuria esht ajo ndjenje e çilter qe kush e provon kurre se harron..Te duash dike do te thote te duash e te respektosh te besosh e te xhelozosh. ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Asnjëherë mos u kënaq me suksesin që ke arritur ,gjithnjë kërko më shumë nga vetja ! 2.Cdo herë njeriu duhet ta gjejë rehatinë shpirtërore ! 3.Njeriu i pa ditur ,është sikur njeriu i egjër ! 4.Fytyra e zezë s'pastrohet dot ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com