Data e postimit: 2014-02-01 19:28:02
Lexime: 5126
Thënie
Lloji: Pershkrim
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


Koha me këmbë po na kalon ...

Vepra te ngjashme
Autori: Florjan Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Koha Kalon Shumë shpejt koha kalon Bëhet ditë,bëhet sekondë Vitet ikin i merr era Mbesin kujtimet në mendje ...
Autori: brikena · Lloji: Poezi personale · Tema: koha kalon
nje kujtese nje shprese ne fund harrese abandonim dhunim ne fund nje harrim premtim betim ne fund desherim ah keshtu qenka jeta koha kalon por jo e verteta
Autori: Rita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta
Mos u nxito per tu rritur sepse ke kohen e duhur,do ta kujtosh kohen me nostalgji,do ta pyesesh veten me mijëra herë se si kalon kjo kohë,do ta kujtosh diten e parë te shkollës,do t’i kujtosh te gjitha emocionet e bukura që ke kaluar. koha kalon ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Mos e ha mollën e kalbët se të helmon ! Ai që ngutet cdo herë i pari,arrin i fundit ! Koha me këmbë po na kalon ! Fitoret rrjedhin nga zemra !
Autori: Gerald · Lloji: Ese filozofike · Tema: Filozofi
Po c’eshte kjo gje e mallkuar .. kjo formule komplekse qe e quajme kohe? A ekziston vertete ajo? Kush eshte kontrolluesi i saj? Mos ndoshta eshte nje shpikje klishe e shitesve te orave? Kjo meduze e tmerrshme qe te gllaberon njeherazi ne momentet e ge...
Autori: Andi Hibroj · Lloji: Leter · Tema: Ditari
E hënë 19/03/2018 I dashur ditar Ja ku po takohemi sërisht pas kaq shumë vitesh. Jam ulur përsëri në të njejtin vend ku ulesha kur isha i vogël dhe po të shkruaj sërisht. Pothuajse e kisha harruar se si ndihesh kur shkruan një ditar. B...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Ai Njeri Ai njeri Që s'punon aspak Kalon kohën kot Bëhet shëmturak Po a njeri Që asnjëherë s'pushon Lumturia tek ai Cdo herë mbretëron
Autori: ermilinda · Lloji: Poezi personale · Tema: LIBRAT
NE CDO FAQE,NJE HISTORI NE CDO FJALE NJE DITURI GJERA PA FUND MESOJME CDO DITE SA HERE LEXOJME NE NJE VEND TJETER SHKOJME KOHA KALON ASKUSH SE KUPTON TE RENDESISHEM PLOT VLERE TE PAZEVENDESUESHEM NE JETE LIBRAT JANE BURIMI ...
Autori: Ergita Shkoza · Lloji: Te tjera · Tema: Mos thuaj nuk ja dal për sa kohë je gjallë!
Koha po ikën…Vallë jam e pafuqishme për ta ndaluar?Duhet ta kap.Duhet ta bëj.Kam një rrugë të mbushur me trëndafila të sapo celur për të kaluar. Piedestale frike më shoqÃ...
Autori: Ana · Lloji: Ese filozofike · Tema: udhetim
Nuk mund te lahesh dy here ne te njejtin lume... Cdo gje rrjedh,rrjedh ose iken, ase kalon...sinonimi i njera tjetres. Kalon koha, ikin minutat, jeta zazhdon pavaresisht se cnodh. Ne kalojme nha nje gjendje ne tjetren, sikur udhetojme ne vijat e jete...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Punëtorit Zgjohet herët në agim Që të punojë shkon pa përtim E familjen që ti mbajë Deri në muzg ai punon Ditë e natë kurr s'pushon Që të ketë një jetë më të mirë Ai po lufton Koha kështu i kalon ...
Autori: Ilirjana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Kosova
Ditet e nxehta te veres shkuan tani po i asfrohemi nje stine te ftohte e shum te merzitshme .ditet e kesaj stine jane shum te shkurtera. Qdo gje vyshket e thahet nuk kemi me gjelbrim si ne ver.koha nuk kalon fare vjeshta te ben te ben te ndihesh e vetmua...
Autori: Ilirjana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Kosova
Ditet e nxehta te veres shkuan tani po i asfrohemi nje stine te ftohte e shum te merzitshme .ditet e kesaj stine jane shum te shkurtera. Qdo gje vyshket e thahet nuk kemi me gjelbrim si ne ver.koha nuk kalon fare vjeshta te ben te ben te ndihesh e vetmua...
Autori: Ernesti Proko · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Poezi per perendimin e diellit
Koha kalon,iken,iken e Dielli Shpirti i nates mbizoteron Vajton qielli kur zhduken rete Kur era ngadale i largon Flakeron nje drite aty pas malit Si shigjeta rreze leshon Shigjeta me ngjyre ari Dielli pas kraheve i harron I flakte ky cast i di...




Komentet e fundit!

Emri: ana d
Email: an.feel@tre.net
Komenti: po

Emri: brendon
Email: brendon.hasani@yahoo.com
Komenti: Cjane keto budallalleqe!?



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com