Data e postimit: 2014-02-01 19:17:19
Lexime: 5414
Thënie
Lloji: Pershkrim
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


Edukata e bën njeriun ,të dallohet !

Vepra te ngjashme
Autori: Xhuliana Prendi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Edukata
Edukata,arma me e forte me te cilen mund te ndryshojme boten Edukata me në qëndër njeriun realizon ndërthurjen e personalitetit dhe dinjitetit njerëzor.Ajo na ndihmon te ecim shume para ne jete dhe me me pak probleme.Edukata eshte arma ...
Autori: Erjola · Lloji: Leter · Tema: Babi
Ky urim shkon per njeriun me te mire ne bote... per njeriun qe ka punuar dite e nate per ne...per njeriun qe nuk e ka njohur kurre fjalen lodhje dhe nuk diti ta thonte ndonjehere... per njeriun qe ka punuar me mish e me shpirt per te plotesuar deshirat to...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.E mira nuk ka fund ,e keqja e ka fundin ! 2.Shakaja nuk bëhet në cdo kohë ! 3.Njeriu dallohet nga puna ! 4.Dikush e nis,tjetri e bitis !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Përsosshmëria e një shoqërie nis nga familja ! Nëse familja nuk është e ndërtuar me parime edukative ,as fëmija nuk mund të jetë me edukatë !
Autori: Ariolaa · Lloji: Analize letrare · Tema: Per mesuenen
Shkronjën e parë Nga ti e mësova Këngën e parë Nga ti e këndova. Edukatën time Ti Ma dhurove Ti dua shoqet Ti me mësove. Vargjet më të bukura Për ty do ti thur Nga ti do të bëhem Nesër një yll. Të dua mësuese Si ...
Autori: Elena Shaba · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Toleranca, edukata, respekti nder shekuj
Gjate shekujve te tere gjithmone ka qene toleranca ajo qe e bente jeten me te bukur me te gjallerueshme.Gjate gjithe kesaj kohe njerezimi i lashte po ashtu edhe ai i sotem eshte munduar te mesoje pasardhesin e tyre me edukate te toleroje te respektoje te ...
Autori: Arbenita Gecaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: mendimet
Shpesh here mendoj e mendoj kur qaj them kur do behem e lumtur pstaj ndryshoj mendim . Shpesh here them se pa te verteten s'kemi jete .Shpesh here mendoj per vetmin .Shpesh here e shpesh here , ndonjeher them se paraja nuk te ben njeri dhe them se me e re...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Cigarja se bën njeriun burrë !
Autori: Lalezare Istrefi · Lloji: Analize letrare · Tema: Qesh.
Profesori Beni:Profesor,ku dallohet budalli nga I mencuri? Profesori:Kur budalli thote ndonje send eshte 100%i sigurt ndersa I mencuri mendihet me shume. Beni:Profesor,sa je I sigurt per kete? Profesori:100% HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Njeriu e bën emrin ,emri se bën njeriun !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Dinakëria e qet në kurth hasmin ! 2.Njeriun e komandon shëndeti !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Shpresa e mban njeriun gjallë ! 2.Ku ka piper ,aty ka shije !
Autori: Amina · Lloji: Pershkrim · Tema: Miqesia
Gjate jetes sone te shkurter ne toke njohim shume njerez.Disa koha i fshin sikur te mos kishin qene kurre,disa vazhdojme ti mbajme ende ne kujtese,disa i takojme shpesh dhe i konsiderojme miqte tane por vetem njerin prej tyre e quajme mik te vertete.Ai e...
Autori: Ariolaa · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Mësuesja
Ese Mësuesja Une e dua mësuesen time sepse më mësoj të lexojë,të shkruaj,të flas dhe të luaj.Unë mësuesen time e dua dhe më don,për mua është vështir por edhe për të tjerët sepse nga klasa1 deri ne të ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com