Data e postimit: 2013-05-11 12:04:19
Lexime: 26036
Sa bukur ne fshat!
Lloji: Pershkrim
Tema: Sa bukur ne fshat!
Autori: Ada Celcima
Shkolla: 3 Deshmoret
Klasa: 6A
Qyteti: Kavaje
E-mail: ada_fjorda@hotmail.com


Nje fllad i lehte me shpupuriti floket.Ishte era e lehte e lendines ku bari sapo kishte jeshiluar arat,luledelet dhe manushaqet sapo kishin celur dhe hapur syte.Fshati gumezhinte nga zerat e banoreve te cilet kishin filluar punet ne arat e sapo mbjella.Ajo levizje dhe gjalleri te fal nje ndjesi te mrekullueshme qe te shkrinte gjakun dhe te bente te fluturoje ne qiellin e kalter.
Perroi i vogel gurgullonte neper rrugen e tij shumevjecare duke lemuar guret te cilet dukeshin si kristale.
Cicerima e zogjve te falte kenaqesine e nje koncerti ne natyre ku kenaqesia te gufonte zemren.Mbremja ne fshat eshte e mrekulli me vete:klithma e baqetive blegerimat e tyre te shoqeruara nga zilkat si nje kor i pergatitur me mjeshteri.
Bukurite e natyres jane te pafundme

Vepra te ngjashme
Autori: A.B · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Stina e pranveres
U zgjova ne mengjes dhe e dija qe po kete dite do hyjme ne stinen e pranveres...Qe ne diten e pare rrezet e diellit kishin filluar te ndriqonin..Gezimin qe po e ndjeja ishte i papershkrueshem...Dita e dites diqka po e ndriqonte natyren ate po e bente me t...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Qyteti i Kukesit
Nga dritarja une shoh gjithcka qe ndodh.Shoh rete e vraneta qe duan te nxjerrin nje shi te bollshem.Dielli rrezaton jo per te ngrohur,por per te shoqeruar rete dhe qiellin.Malet jane te ndryshme nga njera-tjetra.Nje male me debore,nje mal me shkembinj te ...
Autori: Anisa · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje dite e bukur
Ne qytet zhurmat futeshin lehtesisht ne dritaret e hapura: makinat e njerezit qe shkonin kudo, zogjte qe ftuturonin nga nje strehe ne tjetren, zerat e femijeve etj. Mendova te kaloja nje dite ne pyll. Mengjesi ishte i kthjellet dhe i ndricuar nga rrezet e...
Autori: Spiro Zoga · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i nje peizazhi
Ndersa vazhdoja rrugen i qete para syve te mij u shfaq nje peizazh i mrekullueshem. Ne sfond dukeshin malet e thepisura, me majat e mprehta si te nje lapsi qe sapo kishte dale nga mprehesja.Hija e tyre e rende binte neper te gjithe luginen e poshte. Tek k...
Autori: Jasmina Cenaj · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
pranvera erdhi. ditet tani jane me te gjata. moti eshte me i ngrohte.. bore ka vetem ne maja te larta te bjeshkeve. tani ne vend te bores shpesh bie shi. perrojet dhe lumejte vershojne fushat dhe arat. nen kaqubat dalin lajmetaret e pranveresh - lulebor...
Autori: Blerti Vejuka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: KOHa !!
Jam duke udhetuar ne nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj.Jam duke shkuar ne nje bote tjeter. Po shkoj me nje shpejtesi shume te madhe qe dhe me fut friken, Nuk shikoja dot asgje. Mendja ime ishte e bllokuar. Ishte vetem erresire e pa...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Aventure
Ishte qershor. Stina e veres sapo kishte hyre dhe temperaturat kishin filluar te rriteshin dalengadale. Ne tirane bente vertete shume nxehte dhe megjithese prinderit nuk e kishin marre ende lejen e pushimeve, vendosem te kalonim nje fundjave ne bregdetin...
Autori: Xheisa Kore · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: natyra
Po gjendem perpara nje natyre te qete te mrekullueshme… hap syte dhe shikon vetem bukuri te tille… gjelberim …bari I thate pemet e gjelberta…kane krijuar nje harmoni shume te bukur ndermjet tyre..ne kodrat siper shikon peme te tjera te cilat lev...
Autori: Kjara hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i Ema Bovari
Nje nga personazhet letrar qe me ka lene me shume mbresa eshte Ema Bovari.Me ka bere pershtypje se ne kohen e saj ishte nje nder vajzat theu tabu,dhe u perfol gjate ne menyren e te te jetuarit. Ema Bovari ishte nje vajze shume e bukur.Syte I kishte te...
Autori: Soena Sheshi · Lloji: Tregim · Tema: Nje sirene e vogel qe enderronte.. (tregim fantastiko-shkencor)
Na ishte njehere e nje kohe nje sirene e vogel. Kjo sirene na e kishte emrin Niksi. Ishte bjonde me disa guaska, te stolisura ne menyre te mrekullueshme , ne floket e saj dhe disa sy vezullues qe ndriconin kudo shkonte.Nje dite kjo sirene po notonte ne ...
Autori: ALBENITA · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pranvera
Te zgjohesh me cicerimen e bukur te zogjve eshte nje ndjenj e veqant si ne gjdo pranver era fryen let duke i lemuar gjethet e pemve , si ne gjdo pranver lulet leshojn aromen e tyre te mrekullueshme, lulzojn pemet vin zogjet nga viset e larta deh fluturo...
Autori: Erona Guri · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e lehte qe fryn dalengadale e te merr floket perpjete,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemeve, e si pasoje ato rrezohen pertoke me pelqen shume....
Autori: ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje shetitje buze liqenit
Sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e lehte qe fryn dalengadale e te merr floket perpjete,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemeve, e si pasoje ato rrezohen pertoke me pelqen shume...
Autori: Rie · Lloji: Tregime per femije · Tema: Shkolla
Neri zgjohet shpejt dhe therret Berten,motren e saj.-Zgjohu,zgjohu!:thote Neri. Berta e pergjumur ngrihet dhe ndihmon Nerin te pergatitet per diten e saj te pare te shkolles.Ajo per vete nuk shkonte ne shkolle.qendronte ne shtepi dhe bente punet e shumta....




Komentet e fundit!

Emri: nesila
Email: agjentsmaci@gmail.com
Komenti: me pelqeu sume, por fraza e fundit mund te ishte me e bukur

Emri: drita
Email: drita_lina@live.de
Komenti: mir mir deri diku ne fund me pelqeu... e ka fillimi :

Emri: denisa
Email: denisa123@gmail.com
Komenti: shume bukur bravo

Emri: luana
Email: ona_ona@live.com
Komenti: shum shum keq e keni bekete faqe asgje nuk e keni pershkru per fshatin tim

Emri: Medina
Email: medina.titi@yahoo.com
Komenti: o ada sa i bukur pershkrimi jot me pelqen

Emri: Ajlaaa
Email: ajla.ajlushi@yahoo.it
Komenti: hahaha ti mor cimi na shkrive..... sa per ta dite ti meritat nuk jane per aden por per nje person tjeter ajo kete ese nuk e ka bere vete

Emri: Cimi
Email: cimi1000@gmail.com
Komenti: Kush jeni ju more qe thoni koot? Po kjo ne klasen e 6 eshte. He, te dale ndonje nga ju qe e shani, qe te kete moshen e saj dhe te shkruaj dicka te ngjashme. Natyrisht qe ka per te korigjuar, por per ate moshe qe ka eshte OK. Ti Ada vazhdo e shkruaj qe te realizosh endren tende.

Emri: pse
Email: pse_pse@hotmail.com
Komenti: shumeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee kooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooot dhe e shtirshme mos nxirrni ne internet ksoj pershkrimesh se po na vjen per te vjelle keskifo

Emri: Alex
Email: alex.star@live.com
Komenti: sa kotttttttttttttttt e shtirshme si tyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Emri: diti
Email: indritbeta@yahoo.com
Komenti:


Emri: anonim
Email: anonim_tba@live.it
Komenti: sa kottttttttt

Emri: marko
Email: marko_otr@hotmail.com
Komenti: sa gjo e shtirshme.te shkofte per lesh shume kot ti me kte merr 4444

Emri: Sara
Email: sara_ajna@hotmail.com
Komenti: Bravooo!

Emri: ada celcima
Email: ada_fjorda@hotmail.com
Komenti: sh flm sabi

Emri: Sabire
Email: maite_peroni@hotmail.com
Komenti: uaaaaaa Ada sa e bukur!Bravo!!!!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com