Data e postimit: 2013-05-03 20:34:03
Lexime: 37884
Nje shetitje ne park
Lloji: Pershkrim
Tema: Nje shetitje ne park
Autori: Sabire Xhihani
Shkolla: '3 Deshmoret'
Klasa: 6A
Qyteti: Kavaje
E-mail: maite_peroniii@hotmail.com


Pranvera ka dite qe ka trokitur ne dyert tona.Ngjyrat e saj kane prekur edhe pjesen tone te Tokes duke kthyer gjallerine,harene dhe lumturine gjerave dhe njerzve.Dielli eshte bere me i ngrohte dhe rrezet e tij kane larguar inatin e reve dhe ato rralle kujtohen ta shfryje ate ne shi.Shiu tani eshte bere shok me diellin dhe puna e tyre e perbashket ka zgjuar;barin,lulet,pemet,kafshet nga gjumi i tyre letargjik dhe njerzit me force dhe deshira te reja er jeten.
E ku ka me mire se kjo kohe er te bere nje shetitje ne park?E ku me mire se te liqeni artificial?Liqeni e ka larguar grine e ka marre hua jeshilen dhe te kaltren.Pemet kane veshur trupat e tyre me mendafshin e gjelber.Kodrat dhe lendinat kane shtruar qilimat jeshil ku ngjyra thyehet me te kuqen vjollcen te verdhen e luleve.Femijet,te moshuarit ,prinderit shetisin ne rrugicat e parkut,te dehur nga parfumi i luleve dhe te ngrohur nga rrezet e fundit te diellit qe sapo po shkon te fle pas kodres.
Naten e mire rrezear!

Vepra te ngjashme
Autori: Ersi · Lloji: Pershkrim · Tema: Pranvera
Zeri i hapave te pranveres prish gjumin e dimrit dhe natyren e kaplon aroma, fresika dhe levizja e hareshme e pranveres. Pranvera nenkupton rizgjimin e qiellit, buzeqeshjen e luleve, zhurmen e zogjve dhe riperteritjen e natyres. Edhe era zgjohet nga gjumi...
Autori: A.B · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Stina e pranveres
U zgjova ne mengjes dhe e dija qe po kete dite do hyjme ne stinen e pranveres...Qe ne diten e pare rrezet e diellit kishin filluar te ndriqonin..Gezimin qe po e ndjeja ishte i papershkrueshem...Dita e dites diqka po e ndriqonte natyren ate po e bente me t...
Autori: Eleni · Lloji: Pershkrim · Tema: natyra
Lart kaltersia e qiellit reflekton pasterti.Ndersa poshte ne fusha rriten peme e bime nga me te ndryshmet qe me ngjyrat e tyre i japin jete te gjelbres se barit dhe leshojne nje arome dehese freskie. Nje puhize pranverore i lekund lulet,barin,gjethet...
Autori: marinela sharka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese vdekja
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kane bere shume njerez para nesh. per shume njerez vdekja ka qene e lavdishme. shume persona kane mbetur ne histori. por ...
Autori: Xheisa Kore · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: natyra
Po gjendem perpara nje natyre te qete te mrekullueshme… hap syte dhe shikon vetem bukuri te tille… gjelberim …bari I thate pemet e gjelberta…kane krijuar nje harmoni shume te bukur ndermjet tyre..ne kodrat siper shikon peme te tjera te cilat lev...
Autori: Alked Balliu · Lloji: Pershkrim · Tema: Liqeni
Drita e diellit te pasdites ka rene dalengadale mbi liqen. Mbi shkembinjte te cilet Kane marre nje ngjure te kuqerremte , mbi pemet , mbi myshqet qe duket sikur po kalon nje ylber. Pak nga pak dielli largohet dhe bie muzgu. Mbi liqen bie qetesia dhe degjo...
Autori: Elona Rexhepii · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Pranvera eshte njera nder stinet e mia me te pelqyera.Pranvera na sjell lumturi e bukuri natyrore siq jane: gjelbrimi i fushave,çelja e luleve dhe fillimi i lulzimit te pemeve.Pra pranvera largon motin e ftohte duke e sjellur nje mot shume te mire me die...
Autori: Melissa Guri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: stina e vjeshtes vecorite e saj
Tashme cdo gje ka marre nje pamje tjeter.Toka ka veshur nje fustan te mendafshte prej argjendi.Gjethet e lehta si pupla bien dalengadale.Pemet zhvishen.Shiu bje pa pushim. Kercitjet e gjetheve te thara degjohen kudo.Zhurmat e natyres, ndryshojne, behen m...
Autori: ina irina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: si ti bindim prinderit per dicka??
Si ti bindim prinderit per dicka? Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,kuptojme se ne kete rruge ndeshemi me pengesa dhe veshiresi mga me te ndryshmet ,por keto veshtiresi kane nje zgjedhe por jo te shpejte por gjithsesi ekzist...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kujdesi per prinderit e moshuar-3 Sugjerime
Dua ta hap kete ese me nje thenje me shume vlere."Duaji prinderit e tu dhe kujdesu me dashuri per ta.Vleren e tyre te vertete ke per ta kuptuar kur te shohesh bosh vendin ku ata uleshin perhere." Femijet e rritur e kane pergjegjesi me peshe qe te kujdese...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kujdesi per prinderit e moshuar-3 Sugjerime
Dua ta hap kete ese me nje thenje me shume vlere."Duaji prinderit e tu dhe kujdesu me dashuri per ta.Vleren e tyre te vertete ke per ta kuptuar kur te shohesh bosh vendin ku ata uleshin perhere." Femijet e rritur e kane pergjegjesi me peshe qe te kujdese...
Autori: lola hoxha · Lloji: Pershkrim · Tema: pranvera
Ishtenje dite e bukur , dielli sapo kishte lindur bari ishte buluar nga vesa lulet ishin gati per te hapur bocet e tyre cicerimat e zogjeve degjoheshin vazdimisht . Pas mengjesit ne nje lendine ku ka plot gjelberim, plot lule shume ngjyreshe,ajer te pas...
Autori: Blajjdjbdjsk · Lloji: Pershkrim · Tema: Hdjnxnx
Rrezet e arta te diellit perqafuan token tone te dashur, natyra buzeqesh duke na ofruar nje pamje piktoreske. Pemet kane celur sythet e para cka lajmeron ardhjen e stines me te bukur Pranveres , nje stine qe sjell nje jete te re ne mesin tone dhe shpert...
Autori: Diona Kelmendi · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte nje nder stinet me te bukra dhe me te gezuheshme per ne .Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qeshor.Ne Prenvere fillojne te lulezojne pemet ,lulet etj. Ne kete stine ditet zgjaten kurse netet shkurtohen duke i falur me shume lumturi fem...




Komentet e fundit!

Emri: mateo
Email: nezhafatos@yahoo.com
Komenti:

Emri: erina
Email: albina_someja@hotmail.com
Komenti: ajo ese pe pelqeu shum

Emri: kejtlin
Email: kejtlinnesturi@gmail.com
Komenti: shum e bukur

Emri: Besa
Email: Arbesa.tahiri@hotmail.com
Komenti: 😂😂😍

Emri: hgsdaduyedbrewr
Email: sara_ajna@hotmail.com
Komenti: shum buur ke flasur per shetitjen ne park

Emri: aulora
Email: aulora-lola@hotmail.com
Komenti: shumë ebukur

Emri: FATLI
Email: FATLI_SHUKRIU@hotmail.com
Komenti: LEEE E KE IK BE SHKO SEPSE SHUM KOT E KE BO pussy

Emri: aj
Email: 199@hotmil2.com
Komenti: shumë e fortë domethon crazy

Emri: merita
Email: meri.9@hotmail.com
Komenti:

Emri: sara
Email: sara@live.com
Komenti:


Emri: Xheli
Email: Xheli_Pula@hotmail.com
Komenti: um ja, xheli dhee mendoj qe eshe shume bukure suksese te fala te bene edhe pula

Emri: Rona
Email: gimja.1@hotmail.com
Komenti: /

Emri: hgsdaduyedbrewr
Email: ettfrtgefkdsybvu.123@hotmail.com
Komenti:

Emri: era
Email: era_111@hotmai.com
Komenti: wowww sa bukurr

Emri: Viola
Email: viola-ola@hotmail.com
Komenti: ohhh shume bukurrrrr

Emri: Viola
Email: viola-ola@hotmail.com
Komenti: shum bukurr te lumttt

Emri: kaon
Email: kaon-kleo@hotmail.com
Komenti: Mir shum

Emri: Vjona
Email: Vjonahoxha@live.com
Komenti:

Emri: Debora
Email: debora123-123@hotmail.com
Komenti: Shum bukur e ke pershkruar nje shetitje ne park/

Emri: laura
Email: laura@hotmail.com
Komenti: hahhahahhahhahhah ju duaaa


Emri: klea
Email: justin-b@hotmail.com
Komenti:

Emri: alba
Email: alba-@hotmail.com
Komenti: shum buur ke flasur per shetitjen ne park!

Emri: Sara
Email: sara_ajna@hotmail.com
Komenti: sh e mire

Emri: Ada
Email: ada_fjorda@hotmail.com
Komenti: sh e bukur

Emri: Sara
Email: sara_ajna@hotmail.com
Komenti: yll yll yll shume e bukur!

Emri: Ana
Email: antonella.l.b@hotmail.com
Komenti: sh e mire



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com