Data e postimit: 2014-08-14 11:45:40
Lexime: 4675
Ylber ne qelq
Lloji: Novela
Tema: Fragment nga romani "Baronesha e Intrigave"
Autori: Kris Hasa
Shkolla: UT - Fakulteti i Drejtesise
Klasa: 1
Qyteti: Tirane
E-mail: kris-hasa@hotmail.com


Evelina me fustanin e saj te bardhe vraponte nga oborri i rremujshem per te hyre brenda ne shtepi, ku Bajaziti ishte duke vendosur xhamat e dritareve. Ajo i shkon nga pas dhe e perqafon, ai qendron si i ngrire.
- Eveline, mos me prek! Nese na bie ky xham do behemi copash! – tha Bajaziti disi i merakosur. Ajo i afroi buzet ne veshin e tij. Bajaziti qendronte pa levizur.
- Nese ky xham bie mbi dashurine tone, do te jete ai qe do te behet copash, i dashur! – peshperin Evelina dhe me ngadale i merr xhamin nga duart dhe e perplas pertoke duke e therrmuar.
- E dashur, cfare ben keshtu? – thote Bajaziti i habitur.
- E sheh pra, i dashur, se xhami u be copash sepse guxoi te hynte mes nesh? Te premtoj, qe do ta shkaterroj kedo qe perpiqet te na ndaje, do te shkaterrohen me keq se kjo cope xhami! – vazhdon Evelina duke buzeqeshur.
- Hej Zot, baronesha ime, po me frikesoni me keto fjale...
- Mos u frikeso fare, Bajazit. Jeta eshte mjaft e shkurter per te pasur frike... mbase edhe e shkurter per te vene dritare, - qesh Evelina, Bajaziti po ashtu. Ndersa ajo ulet ne divanin aty prane, ai i shkon pas. E sheh dhe i prek pak floket, ajo i hedh nje veshtrim theres me syte e kalter.
- Keto floke te kuq mbajne zjarr, baronesha ime, zjarr i cili djeg zemra te dashuruara! – tha Bajaziti me ze te embel. Evelina buzeqeshi, e s’mund te rezistonte pa i kthyer pergjigje.
- Nese mendon se jane floket ato qe djegin... s’paske prekur ende zemren time, Bajazit...
- Zemra jote eshte biruca ime, Eveline, vendi i torturave te mia, aty ku do kaloj gjithe jeten, - vazhdon Bajaziti. Ajo vendos mos te flase me, vendos koken ne supin e tij, ndersa copezat e xhamit kishin zaptuar dyshemene dhe reflektonin nuancat e diellit neper mure...

Fragment nga romani "Baronesha e Intrigave"
Autor: Kris Hasa

Vepra te ngjashme
Autori: Katty · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nena eshte qenia me e shtrenjte ne bote. Ajo eshte shume e dashur dhe e embel. Nena ime eshte shume e shtrenjte sepse ajo me ka rritur dhe me keshillon per cdo veprim qe bej. Keshillat e saj jane shume te vlefshme per mua. Ajo mua me fal shume dashuri dhe...
Autori: _J · Lloji: Ese pershkruese · Tema: mami im
Ne kete ese mund te them se nuk eshte vetem subjektive por eshte SUPER subjektive pasi perfshihen te gjitha ndjenjat e mia karshi ketij personi .. Ai person eshte MAMI IM , ajo eshte personi me unik ne bote...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Racizmi
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj dikujt tjeter,kjo duke u mbeshtetur vetem ne faktin se dikush perben sasi me te madhe melanine se dikush tjeter.Racizmi eshte nje 'semundje' qe prek vetem ...
Autori: flogersa koleci · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: gjiyshi im i dashur
Sot me teper se kurre kisha nevoje per fjlaet dhe mendimet e njeriut me te dashur qe nuk jeton me dhe ai eshte gjyshi im .Mora rrugen dhe u nisa drejt vendit ku prehet ai ne paqe .Dielli ishte duke perenduar dhe vargulli duke shkelqyer ne fytyren time si ...
Autori: Denisa Krasniqi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Po buzeqeshi tani jam e lumtur? a eshte jeta ime perfekte ? a kam gjithqka qe kam dashur ? e di, te tjeret gjykojne edhe pa shume fjale , edhe pa fyrje , gjykojne duke na vlersuar per ate qe dukemi ku asnjehere nuk jane te vetedijshem se ato qe ndje...
Autori: Alea Bella · Lloji: Ese filozofike · Tema: Bukuria konsumuese
Te vendosesh veten tende ne rrezik vetem sepse do besh nje selfi tingullon absurde. Ne lartesi mbi 200 m, nje frike e pa imagjinueshme dhe ti prap vazhdon. Pa mjete mbrojtese, pa asnjelloj sigurie dhe mjafton nje pakujdesi e vogel dhe behesh copash per c...
Autori: Yllka Rama · Lloji: Tregim · Tema: Bibloteka
-Sot,rruga me dukej me e gjate sikur asnjeher me pare,isha me gazmore dhe ndjehesha me mir.Duke ecur era ledhatonte floket e mia,rrezet e diellit shkelqenin dhe ngrohnin mendjen time.-Ah sa dite e bukur qe ishte. Vazhdova rrugen,dhe duke ecur rastisa ne ...
Autori: Kledja ^^ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Domethenia e saj
Merr nje flete gjigande te bardhe me penelin ne dore.. E ngjyen ne bojen e zeze,aty i shkon dora pa u menduar 2 here. Dhe vizaton nje pike te zeze. Sado e bardhe ajo flete ishte,te gjitheve na shkon syri tek ajo pike e vogel e zeze. Kalimtaret e shikonin ...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...
Autori: DRITANA HIDA · Lloji: Ese vleresuese · Tema: NENA
ESE PER:”NENEN” Engjejt ekzistojne por ndonjehere nuk kane krahe… Falenderoj zotin I cili ka zbritur nje engjell nga qielli dhe e ka sjelle ketu…perkrahe meje…dhe pikerisht ky engjell esht ajo …e kush tjeter pervec nenes sime?Sepse eshte ...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: KURRE MOS BESO, TE GJITHE JANE TRADHETARE
Sot dikush me beri moral. O Zot! Si dreqin guxoi ta bente kur ai vete si numeron dot gabimet qe ben?! Nejse, u harrua kjo... Takoj nje tip tjetr, me sakte ndeshem ne rruge dhe i nisa nje buzeqeshje. Ai kaloi pa me pare fare duke me shperfillur. Si dreqi...
Autori: FJONA SHKULAKU · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: dimri jone
Ah dimer,dimer Je stina e fundit,por me e bukura.Je stina e fundit,por me zbavitesja .Je stina e fundit,por ama edhe me e ftohta je.Te gjithe femijet cdo dite cohen nga gjumi ne mengjes,jooo ky nuk eshte nje mengjes si gjithe te tjeret.I gjithe vendi es...
Autori: xhesi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: cfare eshte per ju te qenit i/e dashuruar?
Dashuria eshte ndjenja më universale,me e paster dhe me e sinqert ne bote; eshte lidhje shpirterore mes dy personave qe i falin jete njeri tjetrit. Cdo njeri dashuron duke perjetuar ndjenjen e dashuris ne nje apo ne te gjitha ndarjet e saj,si: dashuria ...
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Poezi personale · Tema: vetvetja
Askush s'te do sa ti veten askush s'beson tek ti.. vjen nje moment kur thua .. NDAL!! jo gjithcka ne kete bote vertitet tek ti. Ndjen qe s'te ndjejne ndjen qe je larg a thua valle.. perse ke ardh?! Mendon se duke lotuar gjithcka e le pas...




Komentet e fundit!

Emri: Antoneta Gjeka
Email: tomakaterina@yahoo.com
Komenti: I love this.....It is brilliant.I am american.Am the bos because i eat petulla me kos

Emri: Antoneta Gjeka
Email: tomakaterina@yahoo.com
Komenti: I love this.....It is brilliant.I am american.Am the bos because i eat petulla me kos

Emri: wwww
Email: tomakaterina@yahoo.com
Komenti: ma keq se e paske pa ba

Emri: lapsi
Email: lapsi_strl@live.com
Komenti: /



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com