Data e postimit: 2020-05-30 08:50:45
Lexime: 2107
Jeta
Lloji: Leter
Tema: Jeta
Autori: Lisa Dani
Shkolla: 9 vjecare Kastriot
Klasa: 8
Qyteti: Diber
E-mail: lavdoshdani2@gmail.com


Jeta eshte shume e bukur pranddaj zoti ka thene qe njeriu njehere lind dhe nje here vdes.Jeta mund te te nxjerr probleme por ti duhet te behesh i forte qe ti kalosh problemet.Jeta nuk ka vetem probleme por edhe supriza nga me te bukura.Rruga e jetes eshte e veshtir sepse nuk di ke te zgjedhesh nje pellumb te bardh apo nje korb te zi.Ne duhet te jemi de kujdesshem ne cdo hap qe hedhim sepse jeta eshte e bukur por e rrezikshme.😊

Vepra te ngjashme
Autori: Xhuliana Prendi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Edukata
Edukata,arma me e forte me te cilen mund te ndryshojme boten Edukata me në qëndër njeriun realizon ndërthurjen e personalitetit dhe dinjitetit njerëzor.Ajo na ndihmon te ecim shume para ne jete dhe me me pak probleme.Edukata eshte arma ...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone eshte shume e shkurter, ne te ka shume gezime e hidherime.Disa njerez nuk e duan jeten e tyre dhe perpiqen qe ti japin fund asaj, por kjo nuk eshte gje e ...
Autori: ADA · Lloji: Ese filozofike · Tema: JETA E NJERIURT
JETA E NJERIUT ESHTE E NDERTUAR MBI VUAJTJE MBI MBI GEZIME ,POR AMA JO VETEM MBI KETO DYJA POR EDHE MBI DESHIRA DHE PASIONE NJE FILOZOF KA THENE SE DESHIRAT DHE PASIONET JANE SHKATRUES PER NJERIUN ME E MIRA ESHTE TE SHMANGIM DESHIRAT PASINET DHE VESET P...
Autori: Liza · Lloji: Ese filozofike · Tema: Hamleti
Te rrosh a te mos rrosh... Te zgjedhesh mes jetes dhe vjdekjes... Te jetosh cfare te sjell fati, te jetosh te hidhuren dhe te emblen e gjithckaje,te jetosh me perbuzjen e njerzve...Valle a mund ta duroj? Shpeshhere kur ndodhesh ne kete dieleme hedhim sy...
Autori: lirika bishka · Lloji: Ese filozofike · Tema: jeta
Jetes i jane vene shume epitete i jane thurur shume kenge, poezi vargje pa fund. Shume fjale jane thene per te. Por uune e mendoj me thjeshte... mendoj se "jeta" je vete ti... po, ti sepse jeta pa ty nuk do te ishte jete, do ishte bosh. Je ti ai qe i jep ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jeta
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: anonim re daku · Lloji: Analize letrare · Tema: di un
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben...
Autori: ERZA · Lloji: Leter · Tema: DASHURIA
Jeta eshte e ndryshme per gjithësecilin ku secili duhet ta jetoj ate ne menyren e vet. Jeta nuk eshte e lehte por pikerisht kjo eshte esenca e saj te jetosh do te thot te luftosh sfidat e jetes e nese je i zoti do te dalesh fitues.Vet jeta eshte si nje ...
Autori: elona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: reklamat
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: Xhoana Gjana · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jo liria e njerzve por...liria e shpirtit.
Shpirti eshte dicka hyjnor,te cilin vec Zoti di ta kontrolloje,ta shtyje drejt dashurise,ta largoje nga urrejtja e ta beje te ndjeje edhe kontrastet e lumturise.Por,befas kur njeriu ndjen se realiteti eshte ndryshe.Njeriu ka lindur me pranga e do te vdese...
Autori: Mister Tumsi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Shume njerez jeten e tyre e kane te ndare ne te mirat dhe te keqijat e tyre. Disa jetojne per qellime te ndryshme. Disa kane frike nga vdekja. Disa jetojne sepse nuk vdesin dot dhe disa te vetvriten sepse per ta nuk ka kuptim jeta. Pendimi,dyshimet dhe te...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Jeta
Jeta!Epo c`mund te thuash per jeten kur ende nuk e di se c`do te ndodhe me ty neser.Fatin e jetes tende mund ta shkruash vetem ti,ti e di se si do te jete jeta jote.Jeta ka gezim,dhimbje,dashuri,hidherim ama jeta eshte jete dhe ti ke ne dore qe ta jetosh....
Autori: Igli Mehmetaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: imagjinata
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta keshtu eshte asnjehere nuk ti jepe te gjitha te gatshme.Jeta duhet formuar duhen gjetur shume copera te shperndara kudo ne cdo vend qe ti beshe nje te vetm...
Autori: Jolie · Lloji: Ese filozofike · Tema: Te rrosh a te mos rrosh...
Te rrosh a te mos rrosh ...eshte nje nga monologet me te famshem dhe me te komentuar te letersise boterore, dhe nje nga dilemat me dramatike me jeten njerezore. Te zgjedhesh mes jetes dhe vdekjes... Te jetosh cfare te sjell fati , te shijosh te hidhuren...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com