Data e postimit: 2019-04-19 20:00:45
Lexime: 1999
Letër vetes sime 8 vjeç
Lloji: Leter
Tema: Letër vetes sime 8 vjeç
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10 G
Qyteti: Kukës
E-mail: kejvin.cika@gmail.com


I dashur Kevin !
Po ta shkruaj këtë letër ,duke shpresuar që ta lexosh me vëmendje dhe pa lënë asnjë rresht pa lexuar,siç e ke zakon.Do përpiqem të të them ngjarjet që do të të shënjojnë jetën tënde gjatë këtyre 8 viteve.Por edhe disa këshilla të vyera.
Në pjesën e shoqërisë do të shkosh mjaft mirë.Por me kalimin e kohës ,edhe do largohen disa prej tyre.Do njihesh me miq që të respektojnë për atë që je,qoftë edhe me të meta.Dhe jo për interesa momentale.Do fillosh që të jesh më i tërhequr ndaj lojrave te pallati.Futbollin,hapa-dollapat nuk do i preferosh dhe aq.Por mos u trishto ! Më së shumti ,ti do të zhvillosh pasionin tënd më të madh,të shkruarin.Për orë të tëra ,do shpalosësh tërë fantazinë e botën e brendshme në ditarin tënd.Ky pasion do të të të bëjë të mundur ,hapjen e shumë dyerve në jetë.Sa herë do i krenosh prindërit e tu me 10-tat që do marrësh në hartime.Megjithatë,mundohu edhe të dalësh jashtë e të luash,se fëmijë je.Përndryshe do na shëndoshesh duke ngrënë akullore dhe ëmbëlsira.Ndërkohë,me shkollën do shkosh shumë mirë.Edhe më mirë nga sa mund ta imagjinosh.Nuk do harrosh asnjëherë momentin kur do fitosh konkursin e vendlindjes në shkollë.Do mbarosh klasën e 9 me mesatare 10.0.Por ama mos u bë egoist.Nuk ka asnjë problem nëse ti i tregon shokëve të klasës në provime.Të kopjuarit është thjesht “instikt mbijetese.Duhet të kesh mjaft kujdes nga ngacmimet dhe talljet në shkollë.Ti mbase pyet veten,përse ? Mbase tipi yt i urtë dhe “çuni që mëson”.Por ti mundesh ti dalësh ballë.Përpiqu ti anashkalosh këto situata të tilla.Më vonë , ato nuk do jenë asgjë tjetër,veçse një hije e errët e 9-vjeçares.Do të mësosh që jeta nuk është një “përrallë” që mbaron me fund të lumtur.Ku e mira fiton gjithmonë,dhe e keqja humbet.Jeta është një xhungël e vërtetë.Do detyrohesh që të bësh kompromise për veten dhe të tjerët.E di që kjo që po të them unë,po të vjen si një rrufe në qiellin blu.Por ti do arrish që të jesh i zgjuar sa të kuptosh gjithçka.Ti do gjendesh në udhëkryq e gjithmonë në kërkim të vetes.Gjatë këtyre 8 viteve ,ti do ndikohesh goxha nga familja.Do të të këshillojnë për çdo hap që do hedhësh në jetë.Sepse siç thotë mami:Jo çdo hap që hedh pa mend,mund të kthehet në vend.Ke për të mësuar që shkolla më e mirë ku formohet njeriu do jenë gabimet dhe çdo eksperiencë që do të provosh.Mos hiq dorë nga librat e letërsia.Vazhdo të ndjekësh ëndrrat e tua,edhe nëse të tjerët mund të të quajnë të çmendur.Dhe mbi të gjitha jetoje momentin.Kap çdo cast të bukur që ajo të ka dhuruar.

Vepra te ngjashme
Autori: s.sh · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nje mik i vertete
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme. Vetëm me disa ose me dikë ndihesh më i afërt dhe u beson më shumë. Një shok i vërtetë është gjëja më e bukur që mund të ndodh në jetën e ...
Autori: paemër92 · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Arsimimi
Arsimimi është një mjet i nevojshëm i cili të hap dyert e të ardhmes.Është mjaft e rëndësishme të arsimohesh.Në kohet e sotme zgjedhja e universitetit është një dilemë për studentët.Shpesh ata gjenden përballë zgjedhjeve të vështira...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi njeriu me i shtenjte pas familjes
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi që Perëndia është ndërtues i tërë gjithësisë megjithatë një mësues është konsideruar të jetë ndërtues i një kombi të mirë. Mësuesit ja...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkolla vendi i Diturisë
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të alfabetit dhe alfabetin shqip.Vendi ynë është përballur me shumë vështirësi por ka arritur ta mbrojë alfabetin shqipë dhe gjuhën shqipe.Shkolla ë...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fati ynë
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botën dhe jetën në perspektiva të ndryshme.E njëjta gjë mund të thuhet nëse fatin tonë e shkruajmë vetë,apo është i paracaktuar nga një vullnet hy...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkruaj veten time
AUTOBIOGRAFIA Unë quhem ENISA ! Jam një vajzë 12 vjeçare. Lindur në qytetin e Durrësit, ku edhe jetoj për momentin në lagjien 14. Origjina nga babai është nga Kukësi ,ndërsa nga nëna Skrapari. Jam 1,58 m e gjatë dhe rreth 52 kg. Flokët ...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kush jam une?
Unë quhëm Frenci ...., por që të gjithë që më njohin më thërrasin Enco. Jam 15 vjeç dhe njëkohësisht vëllai më i vogël. Jam shumë i lidhur me të gjithë anëtarët e familjes. Jam një adoleshent i zakonshëm njëlloj si të gjithe t...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Përshkrimi i vetes
Unë quhem Kevin Çika dhe jam 16 vjeç.Kam një gjatësi normale dhe një trup të rregullt.Kam sy të gjelbër dhe flokë ngjyrë gështenje.Pasionet e mia të mëdha janë të shkruarit dhe shkencat natyrore.Unë jam një person i durueshëm,i qetë dh...
Autori: Alisa Aliaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kuptimi i jetes
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë kam menduar t’i kthej përgjigje asaj pyetje, por çdo herë kam mendime të ndryshme. Jam e sigurt që jo pa qëllim u lindëm në këtë planet të vog...
Autori: xxxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: celularet
Askush nuk do ta dëshironte atë moment, kur një zile celulari, krejt papritur, përveç se të jep atë ndjesinë e një alarmi, të prish edhe rrjedhën e mendimi a përjetimi. Kjo është gjendja nga e cila askush nuk mund të shpëtojë dot. Ndërsa...
Autori: Nedreta Fetahi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është fakt se së pari duhet ta kalosh erësirën për ta parë dritën,duhet ta provosh të hidhurën për ta kuptuar të ëmblën,duhet të lëndohesh për ta ...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Jeta"
Jetoje jeten ashtu sikur ç'të vjen Asnjeher mos u dorëzo leht ,nganjeher Të vijn edhe mendime që veten e gënjen , Por gjithmon qëndro me të drejt. Jetoje çdo sekond, sikur të ishte fundi I botës se është e gjitha jeta jote dhe, Bë...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com