Data e postimit: 2015-10-24 20:38:01
Lexime: 8268
Nenes Time
Lloji: Leter
Tema: Nene e dashur
Autori: Melisa
Shkolla: Shkolla e gjelbert
Klasa: 7/7
Qyteti: Prishtin
E-mail: eenkaa@live.com


E dashur gjyshe,qdo dit e ndjej mungesen tende,malli per ty me kaplon qdo dit,qdoher kur shkoj ne shtepi kur e shoh qe nuk je aty syt me mbushen lot.Ndonjeher ulesha dhe mendoja:Ah si te ishte pran meje,te mi perkdhelte floket,me ka marr malli ta shoh vetem njehere fytyren e saj,te buzeqeshur nga gezimi.U ula pran dritares dhe serisht thosha:pse me le vetem ? ti u kujdese per mua,pse shkove aq larg.Si mund ta perballoj dhimbjen pa ty moj gjyshe.Kur shoh femijet e tjer me gjyshet e tyre thom:ta kisha pasur edhe une nje gjyshe si keta femij sa te lumtur qe jan....


TE KUJTOJ GJITHMON ME MALL GJYSHE E DASHUR!

Vepra te ngjashme
Autori: Aleksida · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Gjyshja
Gjyshe o gjyshe sa shume te dua sa net ke ndenjur pa mua . Ti je shume e mire dhe une te kujtoj te mirat ti vlersoj. O gjyshe o gjyshe meqe me do kaq shume pse harron te me marresh ne telefon?
Autori: Arisigena Gjongecaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Malli per gjyshen time
ymë. Dje me 23 mars u fute në dhè dhe ti,gjyshe e dashur ike dhe më le . Re në një gjumë aq të thellë ,saqë as lutjet e mia për t'u zgjuar nuk funksionuan dhe hyre në dhè por s'më more me vete të të shoqëroja edhe pse t'u luta . Të pyet...
Autori: VVVVVVVV · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Gjyshe
GJYSHE Askush nuk mund te pershkruaj dhimbjen time per ty.Ti ishe si nje shoqe e ngushte per mua.Ti ike e me le.Me than te behesha e forte po nuk munda..Me ke do te flas tani kush dk te ma hape deren kur kthehem nga shkolla.Kush do te me mesoje se sj te ...
Autori: Kaltrina · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Gjyshja Ime
Gjyshja Ime Me plot dashuri kujtoj fytyren tënde të bukur,ke qenë njeriu më I drejtë, keqen person me zemer të madhe, ke qenë gjyshja Ime , drita e syve te mi. Unë u rrita në duart e tua,dëgjoja këshillat e tua.Jam shum krenare që jam mbesa...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nëna
nene moj nena ime ti nuk e di sa shum me ka marr malli per ty un nuk desha qe ti te shkoje me le ne lot mee sy ahhhh ti nuk e din un edhe pse ndonjeher sillesha keq me ty (prap ti ishe njeriu me i vleshem per mua) malli per ty nuk paska kufi pran varrit ...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: PËR DETIN
Deti Adreatik O deti i kalter Me valet e tua Nëra pas tjetres Hiq pa pushu Nëna gjyshe ka ardh Te ti me u fresku Valet e detit shkojn Shala shala nëna gjyshe Lahet si peshki e si ngjala Valet e detit shkojn Nëra pas tjetres Hiq ...
Autori: Sara Hamzaj · Lloji: Poezi personale · Tema: Babai Im
Largesia na ndan, mall ndjej cdo moment, lot rrjedhin cdo nat por dashuria qe kam per ty me ben te ndihem krenare. E di pse jam e lumtur?Sepse ti e zgjedh dhe e punon ate pun qe te pushon ne zemer . Kam shpres qe nje dit te zgjedhim nje vend per te jetu...
Autori: mela · Lloji: Poezi personale · Tema: per hallen
Halla ime Mu mbushen syte me lot Me ty po qaj o Zot Ti e di qe e dua me gjithe shpirt Ne enderr tani e shoh shpesh, aq shpesh sa me duket e vertet, per mbetet vec kujtim Kujtimi yt dhe zemra ime jan nje.. Se ishe aq e re Mungesen tende ...
Autori: GIZEM SAID · Lloji: Tregim · Tema: ATE QE E KE TASH MOS E HUMB ME TEJ
Leurati i kish shkuar Gjyshes per vizit.Ai po rinte serioz ne kuzhinen e vogel te shtepis se Gjyshes .AI iu ul pran, mori koken ne pleqi dhe i tha: -E di sa shume gezohem kur vjen ti,bir? -Sa -Sa ketu e ne detdhe,madje pak pertej. -Po uneGjyshe ,sa ki...
Autori: Suela · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Nena
Nen a e din sa kam vujtur per tu kur ne disa momente nuk ishe pran meje ti e di se pa ty nuk do isha ketu ku jam sot nuk e di si te te falenderoj per qdo gje per te shkrujtur keta rreshta jan pak por ti e di se me fjalen te dua te pershkruaj at...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: "Të Dua Shumë Nanë"
Sa m'ka marr malli me t'puth N'ball o nan ,shum gabime n Jet kam bërë ti çdo gjo ma ke Bërë hallall. Kur isha i vogël Stë kuptoja taman, m'kujtohet Dhe kur të pash duke qarë Për her t'par .Zemra seç mu Copëtu e shpirti seç mu ka...
Autori: XHULI · Lloji: Poezi kolone · Tema: NENA
NËNË TI SHKOVE N'TJETËR BOTË E KËTU MË LE MUA MË SUN TA DËGJOI NGA TI FJALËN BIJË TË DUA TË MORRI ZOTI TY MOJ NËNË E MË LA MUA PA TY MËRZITEM SHUMË MOJ NËNË QË MË S'MUND TË SHOH ME SY SHPESH MENDOJ PËR TY NËNË E KUJTO...
Autori: Kjara Hoxha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Gjyshja ime
O moj gjyshja ime sa e mire qe je une te dua shume dhe pse zihemi ndonjehere Te dyja bashke kenge kendojme histori te bukura ti me tregon Edhe pse sy...
Autori: Ardita Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ishte njeri me vlera (Kushtuar Dajes)
Ditet ndryshe nga te tjeret, qdo her e me shum e ndjej mungesen tende.Perqafimet dhe fjalet e bukura qe mi thoshe nuk do ti harroj kurre.Vazhdimit e ndjej shtrengimin e duarve tuaj,shikimin e embel qe do te me mbetet gjate kujteses time.Tani qe te ka mbul...




Komentet e fundit!

Emri: blerta
Email: lorent.sinanaj@hotmail.com
Komenti: shume bukur nuk ka gje edhe per gabimin sepse shum gabime ben njeriu

Emri: ema
Email: emaema@yahoo.com
Komenti: bukur melisa bravo

Emri: Melisa
Email: eenkaa@live.com
Komenti: Me falni titulli titullohet : GJYSHE E DASHUR me falni per gabimin



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com