Data e postimit: 2013-03-06 16:31:29
Lexime: 15579
Pranvera
Lloji: Hartim
Tema: Pranvera
Autori: Erona Guri
Shkolla: Jusuf Gervalla
Klasa: 7-2
Qyteti: Nikaj
E-mail: erona.guri@hotmail.com


Sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e lehte qe fryn dalengadale e te merr floket perpjete,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemeve, e si pasoje ato rrezohen pertoke me pelqen shume.Ngjitem ne rrugen dredharake e syte me shkojne te gjethet e kuqerremta, gjethet ne ngjyre jeshile te erret e gjethet me nje ngjyre te verdhe te mbyllur, te cilat shkojne sa kendej andej nga era.Zogjte lart ne qiell ne grup fluturojne per te merguar.Rruges shoh njerez te cilet preferojne te ulen neper stolat prej druri e te bidedojne, por edhe njerez te cilet preferojne te shohin natyren as te eger e as te bute te kesaj stine aq te mrekullueshme.Nese do te me pyesnin se cilen stine pelqej me shume.atehere padyshim qe do te pergjigjesha vjeshta,per njemije arsye.

Vepra te ngjashme
Autori: ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje shetitje buze liqenit
Sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e lehte qe fryn dalengadale e te merr floket perpjete,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemeve, e si pasoje ato rrezohen pertoke me pelqen shume...
Autori: Redon Bejtullahu · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: vjeshta
Sa me pelqejn ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e leht qe fryn dalengadale e te merr floket perpjet,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemve si pasoj ato rrezohen per tok me pelqen shum.Ngjitem n...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vjeshta
sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.vendi ka veshur nje kemisheze te arte.pemet kane marre ngjyre vezulluese qe pasqyrohet ne ujin e liqenit.pemet me miliona gjethe krijonin nje qilim ngjyrash.shushurima e gjetheve qe binin dukeshin te mrekullueshme...
Autori: Madita Syla · Lloji: Analize letrare · Tema: Vjeshta
Vjeshta Nje stinë ku ngjyra e gjelbert merr fund .E gjithe natyra merr ngjyre portokalli dhe kafe .Vjeshta eshte nje stine shume e bukur e cila na sjell nje mot te fresket dhe me shi.Secila stinë e ka bukurine e vet por edhe vjeshta ka bukurine e saj...
Autori: Gresa xhepmetaj · Lloji: Ese informuese · Tema: Vjeshta
Vjeshta eshte nje stine imagjinare.Ne fshatin ku une jetoj eshte shume bukur sepse kur bien gjethet e gjithe toka mbulohet.Mollet piqen,rrushi,geshtenjat e shume fruta te tjera.Vjeshta eshte stina e preferuar e bujqve sepse ka shume gjera per te vjele.Por...
Autori: kaltrina elshani · Lloji: Hartim · Tema: vjeshta
Vjeshta nje stine ku ngjyra e gjelber merr fund.Kjo stine e bukur ne natyre sjell nje ngjyre te bukur prej ari.Stina e vjeshtesna sjell nje mot jo shume te preferueshem per femijet te cilet nuk jan adhurues per shiun dhe te ftohtit pa bore.Por stina e vje...
Autori: Urata Matluma · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
vjeshta eshte nje nder kater stinet me te bukura te vitit...edhe vjeshta si cdo stine ka bukurite e saj , fryen era , bien gjethet , bie shi ,korren fushat , bien temperaturat , mbushen hambaret me drithera ,por me e mira eshte qe ne shtator fillon viti i...
Autori: Barije bislimi · Lloji: Analize letrare · Tema: Stina e vjeshtes
Stina e vjeshtes Fillon me 23 shtator dhe mbaron me 22 dhetor nje Stine ku e nngyra e gjelber te gjithe gjethet bien ne toke ato Jan shume ngjyra por me shum dallohet ngjyra e Arte .vjeshta edhe nje Stine ku ka erë reshje shiu dhe mjegull.por me vjeshte ...
Autori: megi loci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Nje nga stinet e mia te preferuara eshte vjeshta.Vjeshta me pelqen sepse ka ngjyra te mrekullueshme.Tani vjeshta ka ardhur.Neper te gjithe pyjet ka rene qetesia.Kafshet jane futur ne strofullat e tyre duke pritur ardhjen e pranveres.Shpendet fluturuan dh...
Autori: tringa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: stina e vjeshtes
Stina e vjeshtes fillon me 23 shtator .vjeshta ne fshat duket shume ndryshe sepse nuk e ka pamjen si ne vere.Natyra merr pammje me ngjyre kafe.Kudo ne barin e njome ka gjethe me ngjyra te ndryshme te cilat kane rene prej pemeve.TE gjithe behen gati per d...
Autori: Klara Lico · Lloji: Pershkrim · Tema: Stina e arte
o vjeshte e arte o stine e zjarrte!nuk me besohet qe sot stina e vjeshtes me kishte ardhur per vizite ne parkun e qytetit tim...! sapo ecja ne rruge degjoja nje tingull te bute qe me tingellonte si nje ninulle e embel dhe plot zhaurime.ne parkun e qytetit...
Autori: Klara Lico · Lloji: Pershkrim · Tema: Stina e vjeshtes
o vjeshte e arte o stine e zjarrte!nuk me besohet qe sot stina e vjeshtes me kishte ardhur per vizite ne parkun e qytetit tim...! sapo ecja ne rruge degjoja nje tingull te bute qe me tingellonte si nje ninulle e embel dhe plot zhaurime.ne parkun e qytetit...
Autori: Ela Ela · Lloji: Pershkrim · Tema: "Gjethe Vjeshta"
Zbarkuan ne toke gjethet e kafeta, Ngadal dielli po leshon rreze te vaketa, Zogjte qiellin anembane pushtojne , Dhe shirat token mezi po presin te takojne.! Nje zhaurime e lehte trupin mbeshtjell, Nga zemra eshte gati te dal nje uragan, Toka nderr...
Autori: Ela Ela · Lloji: Pershkrim · Tema: "Gjethe Vjeshta"
Zbarkuan ne toke gjethet e kafeta, Ngadal dielli po leshon rreze te vaketa, Zogjte qiellin anembane pushtojne , Dhe shirat token mezi po presin te takojne.! Nje zhaurime e lehte trupin mbeshtjell, Nga zemra eshte gati te dal nje uragan, Toka nderr...




Komentet e fundit!

Emri: sarah
Email: sarah@gmail.com
Komenti: Shume bukur ♥♥♥

Emri: Loni
Email: loniotr123@gmail.com
Komenti: Shum Bukur

Emri: Erjon
Email: erjonhamidi@hotmail.com
Komenti:

Emri: 987am1
Email: 987am1.LOL@gmail.com
Komenti: pak ma te shkurt a ke mujt

Emri: Blediona
Email: bledimeti_72@hotmail.com
Komenti: Shum e bukur me pelqen shum

Emri: milena_ena
Email: milena_ena@alblove.com
Komenti: Good,good,very good.It was the most beautiful essay that I have read.I like it.Good!!

Emri: perla
Email: perla@hotmail.com
Komenti: shume bukur.bravoooooooooooooo!!!!!!!!!!!eseja me e bukur qe kam lexuar per vjeshten.urime!suksese!!

Emri: Albana
Email: albana@hotmail.com
Komenti: bravo shumbukur

Emri: dina
Email: dina_ina@love.com
Komenti: ishte shum shum shum,m ese e bukur ju lumte nga ese-ja juaj mora 5 ne ditare flm shum/ yay

Emri: dina
Email: dina_ina@love.com
Komenti: ishte shum shum shum,m ese e bukur ju lumte nga ese-ja juaj mora 5 ne ditare flm shum/ yay


Emri: semir
Email: semir@ronaldoo.RMA
Komenti: SHum bukur urime

Emri: Albulena
Email: lena_sinani@live.com
Komenti:

Emri: elita guri
Email: mentori__v@hotmail.com
Komenti: shum bukur suksese

Emri: elita guri
Email: mentori__v@hotmail.com
Komenti: shum bukur suksese

Emri: anesa
Email: enesi-2008@live.com
Komenti: shum e bukur dhe teper e thjeshte

Emri: daja
Email: mixha@live.com
Komenti: pak palidhje po skkkkkkkkkkka lidhje

Emri: meja guri
Email: meja-18@hotmail.see
Komenti: shum bukur zmr ke shkruu suksese ne te ardhmen t'duu

Emri: sara
Email: sara-fb@hotmail.com
Komenti:

Emri: Elsa
Email: elsijna_sope@hotmail.com
Komenti: kjo eshte shum e bukur te lumt

Emri: Albulena Guri
Email: Albulena-Guri@Hotmail.Com
Komenti: Eseja Ishte Shum E Bukur Suksese Në Të


Emri: rina
Email: rina.morina@live.com
Komenti:

Emri: soniana
Email: aoniana@hotmail.com
Komenti: Shume e bukur ky hartim aty tek hyrja e hartimit me pelqeu me se shumti

Emri: arlind
Email: artmirbinakaj@zbavitu.net
Komenti: kuu ko me ja qu neser 2 faqe ese per ni tem e une po eboj per vjeshten po dy faqe kek e mar do diku e do diku hahahha urime te gjithve bajrami

Emri: Egzona
Email: egzona-Anesa@hotmail.com
Komenti:

Emri: blerta
Email: blerta045@hotmajl.com
Komenti: shum e bukur kjo tregim

Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: mua me pelqeu i gjith hartimi nga fillimi e deri ne fund, vecse kishte nje ngaterrese titujsh ku kjo ngaterrese e ben edhe me interesante kete veper kaq te mrekullueshme. so erona . dua te shtoj se deri tani kjo ishte vepra me e mire qe kam lexuar per stinet e cila me ka pelqyer edhe pse nuk eshte stina ime e preferuar

Emri: era
Email: era@hotomali.com
Komenti: Eshte e thjeshte dhe e bukure

Emri: era
Email: era@hotomali.com
Komenti: Eshte e thjeshtedhe e bukur

Emri: Cuni keq
Email: cunikeq123@hotmail.com
Komenti: bravooooooooooooooooooooooooo shm bukur

Emri: mut
Email: mut@ujuy.fuio
Komenti: ha mut


Emri: mira
Email: ermira.23@live.com
Komenti: Shum bukur me pelqen shum

Emri: jetmir
Email: miki_toni@in.com
Komenti: shum e mir valla,,,

Emri: dijellza
Email: lena_bukuroshe@postribe.com
Komenti:

Emri: genta
Email: genta_fb@hotmail.com
Komenti: e bukur e mora neser kemi hartim

Emri: genta
Email: genta_fb@hotmail.com
Komenti: e bukur e mora neser kemi hartim

Emri: genta
Email: genta_fb@hotmail.com
Komenti: e bukur e mora neser kemi hartim

Emri: alfdk
Email: alfdk.kosova@hotmail.com
Komenti: eseja ishte teper e bukur nuk kam dyshim per kete. Te lumt suksese ne te ardhmen

Emri: yllka
Email: yllka-dika@hotmail.pri
Komenti: po palidhje hyhyhyhy

Emri: taulant
Email: lanti_68@hotmail.com
Komenti: shum bukur po titulli pak gabim

Emri: albina
Email: albina-45@hotmail.com
Komenti: Mua me pelqeu shum kjo ese


Emri: ardit
Email: ardit.qazimi@hotmail.com
Komenti: bravoooo

Emri: halahula
Email: halahula@hotmail.com
Komenti: nuk me pelqen shkruaj nje tjeter erona

Emri: Artina
Email: artina-jusufi@hotmail.com
Komenti: shum i bukur eshte kyy es te lumte

Emri: shukrije
Email: shukrije11@live.com
Komenti: une per medimin tim ky hartim ishte shum i mir dhe ishte nje intelegjente per ta shenuar kete ese por une medoj qe ti permisosh gabimet qe i ke ne ese por prap se prap tu uroj suksese ne te ardhmen.Faleminderit

Emri: Anesa
Email: anesajakupi@hotmail.com
Komenti: Erona te uroj suksese ne te ardhmen.Ky hartim eshte perfekt.

Emri: jonida
Email: adinida2011@hotmail.com
Komenti: duhet te nderrosh titullin dhe mbyllljen ta formulosh me bukur

Emri: eerzaa
Email: erza2001@ferizaj.net
Komenti: Eshte shum e bukur veq emrin nderroja

Emri: alma
Email: alma-h_23@hotmail.com
Komenti: do te ishte me mir qe te kishe ndjenjat me te forta te shkruaje me vemendje e do srsyje tjera qe smund tithem. te pershendes suksese

Emri: cfvxcvg
Email: dsfdsaf@like.com
Komenti: sa palidhje e ka shkruj kjo nhallsha

Emri: Melisa
Email: melisa-_-@live.com
Komenti: shum palidhjeee e paske shkru.qekaq pakk kejt din me shkru so ese kjo.


Emri: Fjolla
Email: f.brenkaj@zbavitu.net
Komenti: Sme pelqeu aspakne krahasim me eset e mija edhe une jame ne klase te 7 ama eset jan shum me te mra dhe terheqesisdi qte them vetem suksese dhe inspirov te shkruash me mir kiss zemer

Emri: jonila
Email: jonila50@hotmail.com
Komenti: shume bukur

Emri: tori
Email: tori-2004@hotmail.com
Komenti: shume e bukur

Emri: mira
Email: mira_g@kalomir.com
Komenti: Shum e bukur por nuk e paske perfunduar mir

Emri: Alma
Email: alma-hy@hotmail.com
Komenti: Sa e bukur

Emri: sumeja
Email: sumeja.elezi@di.com
Komenti: ne titull te hartimit shkruhej pranvera dhe ne hartim behej fjale per vjeshten

Emri: Anisa Bislimaj
Email: nisa_bislimaj@hotmail.com
Komenti: Esht nje gabim kete sepse ka titullin Pranvera kurse teksti shkuran per vjeshten por sidoqoft ... mua me pelqeu shum e falenderoj Erona Guri per nje teskt kaq te bukur per Stinen Vjesht

Emri: agnesa
Email: agnesa_zekiri@live.com
Komenti: hahhaha une mora 1 prej ksaj ese

Emri: klara
Email: klara.dervishi@yahoo.com
Komenti: ahahahahahha un mora 10 te kjo ese

Emri: ada
Email: ada.aduke@yahoo.com
Komenti: nk gjeta nje ese si duhet


Emri: Miraxh
Email: miki_lolipop@live.com
Komenti: qfarr gabimii titulli pranvera e shkrun per vjeshten

Emri: valmir
Email: vali.isra.omer@hotmail.com
Komenti: titulli quhet pranvera ju diftoni per vjeshten

Emri: Edisa
Email: edisa10@live.com
Komenti: sme pelqeu edhe shum

Emri: besar
Email: besar_meholli@live.com
Komenti:

Emri: trina
Email: trina-tia@hotmail.com
Komenti: ahahah pse me penqen shum edhe neser arsimtart minhier me shkru per pranver

Emri: vallzona
Email: realmadrit-xonaa@live.com
Komenti: sa palidhje tituli quhej pranvera e jo vjeshta

Emri: ardit
Email: ardit.qazimi@hotmail.com
Komenti: like

Emri: ariela
Email: ariela_ornela@hotmail.com
Komenti:

Emri: enis
Email: enis_mesii_002@hotmail.com
Komenti: pranvera eshhte dita e bukur qelin gjelbrimet dhe si pemet dhe perimet

Emri: diona ymeraga
Email: dionna_y@hotmail.com
Komenti: ne titull te hartimit shkruhej pranvera dhe ne hartim behej fjale per vjeshten :@


Emri: 0
Email: euyr8@ujuy.fuio
Komenti: Atje e ke shkrujt per pranveren a ktu peer vjesten

Emri: mejja
Email: s.mejja@messi.fcb
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com