Data e postimit: 2013-02-20 15:52:38
Lexime: 12913
librat na hapin rrugen e dijes
Lloji: Hartim
Tema: librat
Autori: alba meca
Shkolla: Sule Harri
Klasa: 7A
Qyteti: elbasan
E-mail: albameca@yahoo.it


Libri eshte prej letre te holle por ai ka nje fuqi te jashtezakonshme, ai mund ta ngreje njeriun ne majat me te larta te fantazise e te shkences. Cdo liber qe lexojme na hap nje porte te panjohur me pare. nepermjet librave ne mund te fluturojme si ne nje qilim magjik nga mjediset plot imanigjinate te Zhyl Vernit ne lagjet e erreta dhe te zymta te Anglise , se Dikensit. Nepermjeet librave mesojme historine tone, mesojme sesi funksionojne organizmat , mesojme njohuri te ndryshme nga fusha e aritmetikes dhe fizikes, mesojme me shume mbi vendet te cilat na rrethojne. Mesojme mbi rregullat dhe normat e sjelljes ne shoqeri. Nepermjet librave ne hapim te gjitha portat e dijes. edukohemi dhe pergatitemi qe ti sherbejme shoqerise e qe te jemi " te rinj Europiane ".

Vepra te ngjashme
Autori: Visarda Marku · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: si nje liber,filem,kenge ndikon ne jeten tone...
Jeta e njeriut eshte gjithmone e fokusuar ne idhujt apo shembujt qe ne ndjekim per te krijuar te ardhmen.Duke u bere pjese e llojeve te ndryshme te librave,filmave apo kengeve ne mesojme shume nga jeta dhe ndodhite e saj.Keshtu nganjehere mundohemi te n...
Autori: Anisa.H · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shkolla
Nje nga institucionet me te rendesishme ne jete eshte shkolla.Shkolla eshte vater dije,shoqerie dhe nje jete.Sepse ne ne shkolle mesojme,mesojme se si te korrim suksese ne jete.Ne njihemi me shoqerine,krijojme nje rreth shoqeror qe jemi gjithnje se bashku...
Autori: Jasin Jakupi · Lloji: Hartim · Tema: Dita e alfabetit
Alfabeti yne ka filluar te krijohet me 14 nentor 1908 dhe ka mbaruar me 22 nentor 1908.Prej vitit e derri me sot jane 107 vjet qe ne e festojme diten e alfabetit.Te gjithe ato shkronja qe jane ne alfabet kane vleren e vet.Po te mos ishte krijuar alfabeti ...
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Bibliografia
Bibliografia nga greqishtja e lashte per pershkrimin e librave , ne fillim merrej si i gjithe mesimi nga permbajtja e librit, sot me kete shprehje nenkuptohet deftimi i mesimeve nga regjistart e librave apo literatura(mesimmbi libra). Bibliografia eshte p...
Autori: Albiona Thaqi · Lloji: Hartim · Tema: Libri,shoku im i qmuar
Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gjithmone shoku im i ngushte.Libri eshte shoku i disa femijeve,por ai duhet te jete shoku i ngushte i qod femije ne bote.Sepse nese ne nuk e kemi shoke te ng...
Autori: ermilinda · Lloji: Poezi personale · Tema: LIBRAT
NE CDO FAQE,NJE HISTORI NE CDO FJALE NJE DITURI GJERA PA FUND MESOJME CDO DITE SA HERE LEXOJME NE NJE VEND TJETER SHKOJME KOHA KALON ASKUSH SE KUPTON TE RENDESISHEM PLOT VLERE TE PAZEVENDESUESHEM NE JETE LIBRAT JANE BURIMI ...
Autori: Aurel Lusha · Lloji: Analize letrare · Tema: Shkolla
Vendi me mire vendi me i shktrejte eshte shkolla.Shkolla eshte çerdhja e diturise sepse aty mesojme gjerat qe na nevojiten ne jete siç jane llogaritja,shkrimi dhe lexim. Historin e vendit tone e mesojme ne çerdhen e diturise pra ne shkolle. Dyert e sh...
Autori: Emilian · Lloji: Ese informuese · Tema: Adoleshenca
Moshataret e mi jane ne fazen e adoleshences, qe do te thote faza me e rendesishme e jetes.Ne kete faze ne mesojme shume gjera çka e ben kete fazen me te rendesishme. Ne marrim drejtimin e e jetes nga çka mesojme ne te tashmen.Ne gjithashtu jemi te ndry...
Autori: Lion Braka · Lloji: Poezi personale · Tema: 8 marsi
8 marsi si njeri pa shpirt, eshte ai njeri, qe nuk ia di vleren, nenes se tij. kur flet ajo, hesht edhe guri, po ashtu buron edhe me ngadal uji. kujdeset per ne, sikur ta kishte per detyre, na udhezon dhe na thot, te mesojme me...
Autori: Qemal Mici · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Pasuria
Te jesh i pasur nuk do te thote te jesh i lumtur prinderit te blejne cdo gje qe deshiron qe ti te mosh ndihesh i (e) vetmuar kur ata te jene ne pune. Disa persona kerkojne te jene te pasur eshte shume e thjesht duhet te mesojme ne shkolle sepse shkolla n...
Autori: Arte · Lloji: Hartim · Tema: Libri
LIBRI MIKU I JETES TIME! Libri eshte shoku im me i mire qe me percjelle ne çdo hap te jetes time.Te shkruaje per librin eshte vertete nje kenaqesi e madhe sepse libri eshte miku i jetes time. Arsyeja pse e dua librin eshte se ne te mesoje gjerat me te ...
Autori: ronaldo albani · Lloji: Ese krahasuese · Tema: pasuria
Te jesh i pasur nuk do te thote te jesh i lumtur prinderit te blejne cdo gje qe deshiron qe ti te mosh ndihesh i (e) vetmuar kur ata te jene ne pune. Disa persona kerkojne te jene te pasur eshte shume e thjesht duhet te mesojme ne shkolle sepse shkolla n...
Autori: elena.L · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqja
shoqja ose shoku eshte gjeja me e vlefshme qe ne kemi.Shoku i mire gjithnje te gjindet ne dite te veshtir.Po ashtu me ka ndodhur dhe mua,nje dite isha vetem dhe isha ne nje dite te veshtire nuk dija se si ti zgjidhja disa detyra por pastaj erdhi shoqja im...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: libri
Libri është një shpikje e mrekullueshme e njerëzimit. Libri eshte pasuria shpirtërore e popujve dhe e kombeve te ndryshëm te botës. Kush ka nje libër, ka nje thesar. Me shpikjen e librit përparoi me hapa gjigandë zhvillimi I arsimit, I kulturë...




Komentet e fundit!

Emri: dafina
Email: dafina@live.com
Komenti:

Emri: ghfhd
Email: loke.15@live.de
Komenti:

Emri: antigona
Email: antigona@hotmail.com
Komenti: shume bukur por kisht qenr mire te ishte me gjat

Emri: elinda
Email: elinda-morina@outlook.com
Komenti: shum bukur

Emri: ukgku
Email: jjjj@live.com
Komenti: a mund te beni nje hartim me titullin maji muaji i luleve

Emri: pa emer
Email: hahahaha@hotmail.com
Komenti: a mund te beni nje hartim me titullin maji muaji i luleve

Emri: kajtaz
Email: lakna_mish@live. com
Komenti:

Emri: kajtaz
Email: lakna_mish@live. com
Komenti:

Emri: ilir
Email: jeta-ks@zbaviitu.net
Komenti:

Emri: lula
Email: lulja@hotmail.com
Komenti: 17


Emri: klm
Email: fhgf.jhgjh@gv.bviu
Komenti: shum bukur

Emri: astrit
Email: odri_city@live.com
Komenti: tema:librat na hapin rrugen e dijes

Emri: Egzon
Email: Egzon_ib@live.com
Komenti: Sh.Bukur

Emri: Egzon
Email: Egzon_ib@live.com
Komenti: Sh.Bukur

Emri: Arion
Email: arion_98@hotmail.com
Komenti: Shum bukur po pakez e shkurt

Emri: Fiitore
Email: Hyhyhy@yahho.com
Komenti: Shume e mire por te ishte me e gjate do tee ishee edhe me e mire

Emri: nina
Email: ninalaci@live.it
Komenti: sh bukur

Emri: Sabire
Email: maite_peroni@hotmail.com
Komenti: Shume e mire por e imja eshte me e bukur dhe pak me e gjate

Emri: kosova
Email: koosoovoo@live.com
Komenti: shum e mir vepra e mesiperme por sikur te ishte me e gjat

Emri: xhiri
Email: xhirialiu@yahoo.com
Komenti: sh.bukur


Emri: zekije
Email: zekije-010@live.com
Komenti: Po dituria ii duhet cdokujt per jett

Emri: idajet
Email: idajet_001_sk@hotmail.com
Komenti: Dituria eshte fuqia e cdo njeriu por dituria fitohet nga libri dhe andaj thuhet qe libri eshte mjet se si te fitohet dituria

Emri: hahahaha
Email: hahaha@ymail.com
Komenti: sh.bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com