Data e postimit: 2013-02-05 13:18:31
Lexime: 12012
gjyshja ime
Lloji: Hartim
Tema: gjyshja ime edashur
Autori: anjezzaa balidemaj
Shkolla: xhafer nikocevic
Klasa: 4
Qyteti: martinaj
E-mail: anjezzaa@hotmail.com


gjyshja ime

ska gje qe se arnon,
ska pune qe se fillon,
ska dhembje qe se sheron,
ska femije qe se pajton,
ska teshe qe se pastron,
ajo zgjedh secilen nyje,
ne cdo lemsh gjen nga nje fije,
shume libra ajo i ka ne krye,
ne zemer e ka drejtesine,
ne fjale te ngjeshur embelsine,
eshte e qete ne rrezik,
luaneshe per cdo armik,
ajo din te behet femije,
zemra e saj eshte plot dashuri (gjyshen une shume e dua love you) a e doni edhe ju gjyshen?

Vepra te ngjashme
Autori: Elvira Behluli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: sa te dua gjyshe
Zemra ime ishte e plot,e bukur dhe e fort por papritmas nje pjes prej saj u zhduk dhe ra ne tok.Rash ne shtrat me shpres qe nesra do te shkoj te visitoj gjyshen time.Ne ate mengjes edhe dielli i kishte leshuar rrezet e tij por nje telefonat arriti dhe tha...
Autori: Albiona Aliqku · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Gjyshja
Ese:Shpirti im. Shpirti im shkoi ne amshim domethene gjyshja ime.E kujtoj me mall e me dhimbje e me lot ne sy gjyshen time , ajo ishte si bleta puntore ,si flutura punonte lehte.Ajo shkoi , por do te mbetet gjithnje ne mendjen time e ne zemren time ne sh...
Autori: khloe malaj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria per nenen
e kush tjeter mund te jete veq ti nene fjale me te embel ska bota nene e para fjale qe belbezon foshnja ne kraharorin tend ,me aromen tende nis jeta Vitet kalojne dashurine per nenen ato se mposhtin dot ZEMER E EMBEL ME DASHURI qe mbjell veq paqe e ...
Autori: AlKiDa · Lloji: Poezi lirike · Tema: NeNa
ZEMER E EMBEL ME DASHURI e kush tjeter mund te jete veq ti nene fjale me te embel ska bota nene e para fjale qe belbezon foshnja ne kraharorin tend ,me aromen tende nis jeta Vitet kalojne dashurine per nenen ato se mposhtin dot ZEMER E EMBEL ME DA...
Autori: erza · Lloji: Poezi lirike · Tema: nena
e kush tjeter mund te jete veq ti nene fjale me te embel ska bota nene e para fjale qe belbezon foshnja ne kraharorin tend ,me aromen tende nis jeta Vitet kalojne dashurine per nenen ato se mposhtin dot ZEMER E EMBEL ME DASHURI qe mbjell veq paqe e ...
Autori: GIZEM SAID · Lloji: Tregim · Tema: ATE QE E KE TASH MOS E HUMB ME TEJ
Leurati i kish shkuar Gjyshes per vizit.Ai po rinte serioz ne kuzhinen e vogel te shtepis se Gjyshes .AI iu ul pran, mori koken ne pleqi dhe i tha: -E di sa shume gezohem kur vjen ti,bir? -Sa -Sa ketu e ne detdhe,madje pak pertej. -Po uneGjyshe ,sa ki...
Autori: Kjara Hoxha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Gjyshja ime
O moj gjyshja ime sa e mire qe je une te dua shume dhe pse zihemi ndonjehere Te dyja bashke kenge kendojme histori te bukura ti me tregon Edhe pse sy...
Autori: arbnora arta · Lloji: Analize letrare · Tema: vajza e vogel
ishte nje her e nje koh nje vajz e vogel ajo kishte vetem gjyshen e saj prinerit i kishte gjithmon te zen me pun ajo nje dit duke luajtur ne oborrin e shkolles e theu kemben dhe drejtori i shkolles i lajmroi te afermit e saj kur erdhi gjyshja e saj kur e ...
Autori: uljeta lahi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kohet e bukura qe kam kaluar me gjyshen time dhe nje shkrim autobiografik
Linda me 24 shtator te vitit 2003 , ne nje familje dibrane ne qytetin e Tiranes . Isha bekimi i pare i prinderve te mi , dy njerez te mire , te dashur e punetore , prandaj me dhuronin shume dashuri , gje kjo qe nuk me ka munguar asnjehere . Ne moshen dy ...
Autori: Aril Tola · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjyshja
Gjyshja ime eshte nje grua punetore dhe shume e dashur per mua dhe per te gjithe .Kudo ndjej zerin e saj te embel si dhe perkedheljet e buta te dores saj qe me duken se me shoqerojne ngado.Prane gjyshes ndjej ngrohtesine,qetesine e embelesine qe e karkter...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjyshja ime
Gjyshja ime eshte nje grua punetore dhe shume e dashur per mua .Kudo ndjej zerin e saj te embel si dhe perkedheljet e buta te dores saj qe me duken se me shoqerojne ngado.Prane gjyshes ndjej ngrohtesine,qetesine e embelesine qe e karkterizon nje nene qe k...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Analize letrare · Tema: dashuria per gjyshen
Gjyshja ime eshte nje grua punetore dhe shume e dashur per mua .Kudo ndjej zerin e saj te embel si dhe perkedheljet e buta te dores saj qe me duken se me shoqerojne ngado.Prane gjyshes ndjej ngrohtesine,qetesine e embelesine qe e karkterizon nje nene qe k...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Tregim · Tema: jeta ka sekretet e saja
deshironi te dini gje per jeten?epo jeta te dashur femije ka disa sekrete.deshironi te dini sekretin e muzikes qe eshte muzikaliteti?dhe ta dini se cdo njeri ka me afer vdekjen sepse jeta eshte shume e shkurter.cdo njeri ka bere gabime dhe sakrivica meshi...
Autori: Evisa · Lloji: Poezi kolone · Tema: vitet qe nuk kthehen pas
Gjyshen une e doja shume malli per te me ka mare nga takimi jon si sot 6 vite me pare. Dhe teni qe po e shkruaj syri eshte duke me qare thelle ne mendjen time bluaj momendet qe kemi ndar. U ngrita sot ne mengjes, dhe ngadal shkoja te ...




Komentet e fundit!

Emri: Erolinda
Email: erolindasadikaj@hotmail.com
Komenti: Shumë bukur Të lumtë

Emri: anjeza balidemaj
Email: anjezza@hotmail.com
Komenti: une vjeshen e kom shkru mas bukri se ton une jam princesha anjeza loqka yyyyyyyyyy

Emri: bon pa e dit
Email: loli@hotmail.com
Komenti: palidhje e du gjyshe

Emri: anton
Email: antongjergji2008@hotmail.com
Komenti: gjyshja ime

Emri: fjolla
Email: fjolla-rina-ylli@hotmail.com
Komenti: mua me pelqen shum gjyshja ime

Emri: anjezzaa balidemaj
Email: anjezzaa@hotmail.com
Komenti: cka ho

Emri: sani
Email: sani@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com