Data e postimit: 2013-01-30 21:07:32
Lexime: 7238
BUTRINTI
Lloji: Hartim
Tema: Pushime ne Butrint
Autori: E.K.
Shkolla: Albanët
Klasa: VI
Qyteti: Tirana
E-mail: mario_kulla@yahoo.com


Ishte dita e dyte dhe e fundit e qendrimit tone ne Sarande. Ate dite kishim vendosur te vizitonim qytetin antik, Butrintin. U beme gati per udhetim dhe u nisem me makine.
Rruga pergjate vijes bregdetare ishte mahnitese, por te linte disi pershtypje te keqe pasi tek-tuk hasje shtepi te prishura e te lena ashtu, si kerbudha te mbira vetiu. Se kuptoja perse duheshin lene ashtu por gjithsesi rruga vazhdoi per bukuri.
Kur ndaluam s’u besova syve! Ishte nje pamje e pabesueshme aty! Peme kudo, cicerima te embla zogjsh dhe britma te gezuara njerezish. U futem brenda tek portat hyrese dhe morem nje bilete hyrese te biletaria dhe nje harte te vendeve ku mund te shkonim. Ecem nje cope rruge dhe hasem rrenojat e para te ndertesave te ndertuara sa e sa vjet me pare. Harta ishte e ngaterruar por arritem te vizitonim shume gjera. Diku me tutje ishte nje mozaik gjysem i prishur e me motive me lule e gjethe. Ai vend ishte i mbushur me kolona te prishura nga koha por cdo gje ishte mbreslenese. Ai vend ishte mbushur me gure shkurre lloj-lloje dhe me peme vecanerisht ulliri. Bime dafine kishin mbire nder rrenjet e pemeve. Vazhduam te ecnim me tej per te vizituar amfiteatrin e famshem te Butrintit. Kur shkuam aty perpara nesh u shfaq madheshtor amfiteatri ashtu sic se kisha menduar me pare. Qindra shkalle shtriheshin rreth skenes; ishin te vjetra, prej guri e te pa konstruktuara. Skena ishte prej derrase e guresh. Druret ishin kalbur dhe kur ecje mbi to kercisnin e dukej sikur do te bije. Ndermjet shkalleve dhe skenes ndodhej nje kenete e vogel dhe ishte nje ere e rende disi. Por keto gjera rekuperoheshin me natyren perreth
Amfiteatrin e lame pas dhe u drejtuam per te kalaja. Kalaja ishte shume ndryshe; ishte si e re nga restaurimi. Brenda saj ishte nje muze me mjete e vegla pune te vjetra ilire, skulptura dhe bizhuteri ilire qe ishin gjetur nga germimet arkeologjike aty dhe qe s’krahasoheshin me ato te sotmet. Ishte edhe nje ciceron i cili thoshte fakte interasante dhete cuditshme rreth tyre.
Gjithsesi u argetuam shume.
Ishte koha per t’u larguar e kthyer ne hotel e te beheshim gati per udhetimin e gjate drejt Tiranes.
Shpresoj qe udhetime te tilla te kem plot dhe ndoshta ta vizitoj perseri Butrintin por ne nje realitet tjeter.

Vepra te ngjashme
Autori: E.K · Lloji: Hartim · Tema: Pushimet ne Butrint
Ishte dita e dyte dhe e fundit e qendrimit tone ne Sarande. Ate dite kishim vendosur te vizitonim qytetin antik, Butrintin. U beme gati per udhetim dhe u nisem me makine. Rruga pergjate vijes bregdetare ishte mahnitese, por te linte disi pershtypje te ke...
Autori: Filanja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pushimet Dimerore
Per ata qe nuk e din mua e familjes time na pelqejn tejmase udhetimet dhe keshtu vendosem qe per vit te ri te udhetonim po per shkak te pandemis vendosem qe mos te udhetonim jasht shtetit por te shkonim ne nje nga vendet e bukura dhe madheshtore te shqipe...
Autori: desara dedolli · Lloji: Pershkrim · Tema: udhetimi per ne mars
UDHETIMI PER NE MARS Une kam vendosur te bej nje udhetim ne nje nga planetet e university,Marsin.U nisa me disa nga shoket e shoqet e mia qe ne mengjes.Morem te gjitha mjetet e nevojshme dhe patjeter kostumin e astronautit.Hypem mbi anijen kozmike d...
Autori: Megi Hidri · Lloji: Poezi personale · Tema: mendimet
Ngadonjehere mendoj Se si mund te ishte toka pa njerez E erret e frikshme Se si do te ishte livadhi pa peme Bosh Se si do te ishte deti pa uje I pakuptimte Se si do te ishte pema pa lule Idjotsi Se si do te ishte nena pa femije EKZISTON PO...
Autori: Tedi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Aventure
Gjashte shoke ambicioze, te emocionuar qendrojne ne rreze te malit te Gramozit dhe ishin gati per nje aventure te madhe, gati per te kaluar male, fusha, kodra e lumenj. Une, Kozi, Klausi, vellai i tij Enio, Fabiola, Petri dhe drejtuesi j...
Autori: Jurges Dhimitri · Lloji: Pershkrim · Tema: Shetitje
Ishte dite e diel. Une me babin kishim dale per shetitje ne Drilon. Sa po futeshim brenda dy mjellma vezulluese ishin aty prane sikur kishin dale te na prisnin ne. Babi me tha te hipnim ne nje varke te vogel dhe te benim nje shetitje te shkurter ne liqeni...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Stina e vjeshtes.
Ishte mengjes dhe me ne fund arrita.Pamja ishte mbreslenese.Rrezet e Diellit nuk ishin shume te forta por reflektimi i tyre mbi gjethet e arta e mbushnin vendin plot shkelqim.Gjithe vendi ishte mbuluar nga nje mbulese e arte.Gjethet e rena "kercenin" sipa...
Autori: Anonimi · Lloji: Analize letrare · Tema: ndihme nga shoku
Ishte dite e merkure.Sapo kisha mbaruar detyrat dhe kisha dale per te luajtur me mikeshen time. Zhvilluam shume lojera te ndyshme por pas pak topi na rra nga ana tjeter e murit ku po luanim. Une kembengula qe ta merrja. me shume kujdes kalova nga ana tjet...
Autori: Filanja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri
Sot ishte nje nga ditet e acarta te dimrit. Ishte aq ftohte saqe dhe ne Vlore po binte pak bore. Kudo qe shkoje shihje njerez qe ishin veshur me xhupa te trashe. Duke qene se temperaturat ishin shume te uleta u vendos qe shkollat te mbylleshin per 3 dite....
Autori: Kevi Gjata · Lloji: Ese filozofike · Tema: Dallget e jetes.
Ne nje moment nje heshtje me pushton trupin dhe ashtu i hutuar bije ne nje humnere dhe e vetmja mundesi jete ishte te kapesha per nje dege te holle peme dhe ashtu bera per te qendruar aty per disa kohe qe per fatin tim te mire ajo dege ishte mjafueshem e ...
Autori: Xhava Mema · Lloji: Thenie · Tema: Vellai im
Shume kohe me pare kur isha nje vajze e vogel kisha degjuar shume perralla nder te cilat e preferuara ime ishte nje perrale me pirate tek e cila kerkonin nje thesar ne ishullin e thesarit. Doja qe dhe une te gjeja nje thesar I cili te m...
Autori: esmi · Lloji: Tregime dashurie · Tema: nje dite nga shoqja
Nje dite e kisha lene te vija nga shoqja per te bere nje projekt. U bera gati dhe u nisa. Ne shtepi ndodhej vetem ajo dhe vellai i saj. Pasi punuam rreth 20 min. ate e telefonoi dikush dhe iu desh qe te dilte, por me tha se mund te rrija sa te mbaroja pro...
Autori: Valdrina Hafizi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ora e matematikës
Sot ishte dita e parë e shkolles.Ora parë ishte matematikë.Atë orë kishim përseritje. Kisha mësuar mirë dhe isha e sigurtë qe do i kuptoja të gjitha.Në këtë moment erdhi mësuesja.Duartë e mia filluan të dridheshin dhe zemra kërcente.Ajo ...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Pershkrim · Tema: ''Imagjinata''
Ishte e martë . Kur hymë brenda në shkollë drejtori po na priste pak me lart aty tek shkallet të na jepte një lajm të mirë .Ai na tha se ishim zgjedhur shkolla më e mirë e vitit dhe si shpërblim kishim një udhëtim në perëndim , në Turqi ...




Komentet e fundit!

Emri: ola
Email: ola10@hotmail.com
Komenti: shume e bukur me duhet per detyra e shtepise dhe po e bej tani

Emri: djali
Email: noizy@yahoo.com
Komenti: bkr

Emri: ronaldo
Email: laertometko@hotmail.com
Komenti: shm bkr me duhet per detyren kjo

Emri: po cte duhet ty ore...
Email: LEDIO-2013@HOTMAIL.COM
Komenti: shum bukur. me duhet ky shkrimi se duhet te bej nje detyre me shkrim ne letersi dhe ky eshte fiks.

Emri: Ska cte duhet
Email: elviskacaku@yahoo.com
Komenti: Shume e bukur !!!

Emri: fjorda
Email: sonilashijaku@yahoo.it
Komenti: kjo shume e bukur me pelqen shume si detyre por tani me duhet nje libret me temen gjuha shqipe

Emri: E.K.
Email: mario_kulla@yahoo.com
Komenti: flm

Emri: nuk ka rendesi
Email: shoqjajote@kujtohusekush.une
Komenti: shume e bukur.E



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com