Data e postimit: 2013-01-28 14:12:29
Lexime: 5792
Zhgenjim
Lloji: Hartim
Tema: Zhgenijm
Autori: Erta Myrtaj
Shkolla: Ali Demi
Klasa: XI
Qyteti: Vlore
E-mail: ertakristian@ymail.com


• Te shoh bote ,nga ky cepi im i erret,i rrumbullaket, patadoksal...e ulur kembekryq ne nje pikepyetje...Te veshtroj me kujdes,dhe me vjen nje deshire e madhe per te meshiruar...Hipokritet e sinqerte,te dashuruarit e perkohshem,maskarenjte e ndershem,rinine e plakur...Jam ulur mbi nje pikepytje per te ndjere meshire ndaj vetes...Tek cdo njeri shoh te pasqyruar cuditshem nje copez te shpirtit tim...Zbres ,dhe kembet perplasen mbi Toke,te mpira nga qendrimi i gjate...Ne cdo hap pasiguri e sigurte...ose siguri e pasigurt..vendosmeri e brishte..hapa qe zvarriten drejt nje destinacioni pa destinacion,pa vendmberritje...Fitore pa medalje,pa dekorata...Humbes kryelarte...Me besim shkel mbi mijera pikecuditese(!) ne kerkim te nje pike...Jo,jo.Pika mbetet enigme e pazgjidhshme...Dhe rikthehem te pikepyetja ,ulur kembekryq,duke kerkuar lart e poshte me sy...me sy te verber per nje pike...dhe duke meshiruar boten...duke genjyer vete qe po e meshiroj..Ne te vertete meshiron ajo...Ne thjesht genjehemi...Dhe kerkojme piken qe mbyll kapitullin dhe i le vend nje kapitulli te ri...!!!

Vepra te ngjashme
Autori: Maria Marku · Lloji: Poezi personale · Tema: Lypsaret qe meshirohen
Lypsari I meshiruar Duke ecur rrugeve neper trotuar Me kembe te zbathura nje lypsar Pyet zotin me dhembje A ka shprese per mua, sepse edhe Une kam njerez qe I dua. Te lutem zot me trego mos me ler Ne mjerim prandaj te lutem shpejto Kam te ...
Autori: Shqiponja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Bashkangjitur me rri gjithe diten pas,pa pas ndarje nga un asnjehere e mjera vetmia.Si qyqmane rri qyqohet dhe perpin cdo gje tek un me dit te tera pa pas ndarje asnjehere serish.Mundohem ta zbraps sa te marr pak fryme por sa mbushem me fryme dhe behem ga...
Autori: Esmeralda Abazi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Femijeria
Femijeria!!!Castet me te bukura i kam kaluar tek ti,por si nje femije qe nuk e kuptova si me iku ajo kohe.Neser ndoshta,ne nje moshe te madhe,e ulur ne nje karrike do te kujtoj permallshem vitet e femijerise dhe do filloj te perlotem.Do te perlotem se nuk...
Autori: Edwrado Hoxha · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujdes derrasa eshte e kalbur
E ulur ne copezen e nje toke shkruaj: “E lodhur, e heshtur, me pesimizmin me te madh; Te gjitha keto te krijuara nga koherat qe ne po jetojme. Ne ate flete qe une shkruaj megjithese larg botes, ne ate copez te vogel atje tej shihen gjurmet e trishta te ...
Autori: E.C · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndikimi i largimit shpirteror ne boten e brendshme te personit
Ese pershkruese “”Mergimi shpirteror” Mergimi ka qene dhe do te jete gjithmone nje dukuri mjaft e zakonshme ne boten njerezore, dukuri qe vjen si pasoje e deshires apo detyrimit per t’u larguar drejt nje vendi tjeter, ne dukje me i mire. Por cf...
Autori: jona · Lloji: Ese filozofike · Tema: lumturia
Njeriu ,qenia komplekse e enigmatike e bere objekt studimi per shume fusha te ndryshme.Jo vetem filozofi por shkence,art,letersi,mjekesi etj. Shume filozof, mendimtar ,studiues kane levruar per shekuj me radhe kompleksitetin dhe misteret e fshehura pas k...
Autori: Englantina Zeqai · Lloji: Poezi lirike · Tema: Teme lirike
Zgjodha te ulem ketu , pak lagesht po cpun me prish kjo .. Fundja po vi nga nje bote e prishur drejt teje .. Me zemren bosh e mendjen plot ... Po a mund t ket nje vend bosh ne kete bote te mbingarkuar.. Po ja ku eshte ne doren time qe zgjatet drejt teje ....
Autori: Rovena Mulla · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Varferia
Shqiperia. Eh, c'eshte Shqiperia ne krahasim me vendet e tjera? Sapo e degjojme renditet ne mendjen tone lista e problemeve te shumta, pa mbarim. Nje nder problemet qe ka qene pjese e Shqiperise, por dhe qe vazhdon te jete akoma dhe n ditet e sotme eshte...
Autori: Danjela Muja · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Bullizmi
BULLIZMI Jeta eshte nje stazh i mrekullueshem me te mira dhe disavantazhe qe i japin botekuptim misionar egos tone universale. Ne nisjen e ketij stazhi gjendemi para nje porte te madhe qe hapet per ne dhe duket sikur nje vizion i gjate na pret Ne kete ...
Autori: Hakibe Krasniqi · Lloji: Ese informuese · Tema: Shteti
PO TE FILLOJ QE NGA ME HERET SHOH SE KEMI LUFTUAR SHUM POR NUK E DI ARSYEN PSE KEMI LUFTUAR??KEMI LUFTUAR SEPSE DUAM LIRI APO SEPSE DUAM TA SHTRYDHIM POPULLIN E TA BRAKTISIM DUKE THENË SE NUK ESHT I ZHVILLUAR??APO KEMI LUFTIAR SEPSE DONIM TA JEPNIM TOKEN...
Autori: Albert Ballmi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femijeria
Femijeria eshte pranvera e shpirtit, ajo eshte periudha kur shkaku i enigmes se barabarte me te cilen e perjetojme boten reale qe na rrethon dhe ate qe enderrojm, enderrat dhe realiteti shkrihen e behen nje teresi, teresi qe nderthur pelhuren ne te cilen ...
Autori: Iris Kapo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ja cfar eshte jeta...
Ka momente ku une ndihem vertet si tetori. Momente ku rrembyeshem kalojne oret...ecen... shkel gjethet e rena ... largohesh neper endrra ... valevitesh tek notat muzikore ... shkruan pa fund ( shpesh here dhe pa sens) dhe ecen pa destinacion. Momente ku ...
Autori: sidorela musaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shendrites i nje erresire
jam duke shkruar me tellesi te zemres,me thellesi te shpirtit jam duke e kujtuar jeten qe ma ofron te jetuarit,jam duke humbur ne nje erresir te erret,jam duke shendritur ne nje shendritse te ndritur,jam duke menduar mendimet qe me kan Ofruar afer mendjes...
Autori: Blenarda Dikolli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqeria njerezore dhe une.
"Qyteti eshte mbushur plot me njerez,me mjete dhe pa ide,qyteterim do te thote kjo gje:njerez plot mjete,jashte ideve.",citoi diku Mimoza Ahmeti.Une jam plotesisht dakort me te,se shoqeria njerezore eshte kthyer ne perbindesh i cili mendon vetem per vete....




Komentet e fundit!

Emri: lulu
Email: lulu1@outlook.com
Komenti: the winner/

Emri: anna
Email: annasweet@hotmail.com
Komenti: bukur

Emri: Emirjona Kertolli
Email: florindgjyriqi@yahoo.com
Komenti: Shume e bukur dhe plot pershkrim



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com