Data e postimit: 2019-04-01 13:39:14
Lexime: 2860
Shi iluzioni
Lloji: Hartim
Tema: shija e shiut
Autori: Armando Gega
Shkolla: 11 Deshmoret
Klasa: XII
Qyteti: Elbasan
E-mail: armando.gega21@gmail.com


Po binte shi!
Ne nje mjergull ndjenjash te ndieva ty por nuk te pashe.
Papritur mendova- ska asgje pas atij tymi.
U ndieva i humbur ne mes te gjithckase...
Isha i lagur i bere qull por gje nuk shihja.
Shijova shijen e lekures time te lagur.

Nje moment ndieja hapa qe me ndiqnin. Ktheja koken, prap nuk shikoja gje.
JOOOOOOO!!? HARROJE! Eshte thjesht nje iluzion. Cdo imazh apo tingull qe degjoja ishte thjesht i krijuar mga mendja ime qe po e kontrolloja une. Po me pelqente dhe vendosa qe ndjenjat e mia te beheshin nje me ndjesine qe te shkaktonte cdo pike shiu qe prekte trupin. AG

Vepra te ngjashme
Autori: Erika Remark · Lloji: Poezi personale · Tema: Sfidat e jetes dhe distanca Lindje-Perendim
"I Perenduari" Vdic-iku me thane Se pane te tretej ,po e lane tek u mbyt ne detin e thare keshtu u tregua nga ane. U shua- e nje pike loti u nda Nga bebeza qe dirgjeshin zjarr Se vdic-u tret -e iku pa ane Se s`rreh me zemer e brishte pa faj ...
Autori: Erblina Shala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Me pelqejn ecjet buz lumenjeve e keshtu vendosa te dal me mamin per te ecur . Shinim shum njerz duke ecur e duke e shijuar kete dit.E papritur pash se floket e mi perplaseshin ne fytyren time .E qielli kishte marr nje ngjyr te kalter te erret e fryente n...
Autori: Nekie Qejvani · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pasqyrimi i dukurive lart, ne jeten toke!
(Dedikim i atij engjelli,e cila simbolizoi dhe tregoi se si trajtohemi "ne" ne Shqiperi!!) Po veshtroja perreth,por nuk po zija rehat. Levizja neper dhome,por perseri nuk po qendroja dot. Trupi im po leshonte disa buleza djerse,ku nuk mund t'i i...
Autori: Armando Gega · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Pershkrimi i nje dite te re
Duke folur e duke qeshur papritur pashe nje "zjarr ne qiell"... nje vetetime ne qiell. Filloi nje shi i bukur. Te gjithe te mahnitur flisnin se cfare ndodhi!? Mu kujtua se ishte nje dite e stinave te ngjyrave, dita e vjeshtes. Shiu krijonte tingujt ...
Autori: Jasmina Neziraj · Lloji: Poezi personale · Tema: Vargu im i lagur me shi
Vargu im i lagur me shi Vjershën me ëndje e kam pëlqyer e pritur Po se fshihet në mua,nuk e kam ditur. Kalova mote e vite rrugëtim me shi Pa ditur për vargun tim të ngrirë në gji. Një natë gushti me shi,syzgjuar Bashkë me dritën e m...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Vetevleresimi
Me lejo te marr fryme thelle dhe ngadale te nis te tregoj per udhetimin qe bera nje dite te zakonshme ,qe me ndryshoi me shume se cdo mund ta imagjinoja.Larg,teper larg ndoshet nje vend I erret e I pafundem,por qe ne te njejten kohe eshte I mbyllur e I rr...
Autori: Anonime · Lloji: Ese informuese · Tema: Shtëpiake e Dëshpëruar
U zgjova NE mengjes Me plot kuriozitet Te shihem ne pasqyre E Te shoh sa jam e mirë. Të pastroja dhëmbët oh sa qejf kisha , por edhe të parfimosesha Nuk është se nuk dija. Hapa sytë të shihja Në dritare, po cte shihja Me...
Autori: Adriana · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: dashuria
Dahuria e par! Pranvvera sapo kishte shpalosur batanijen e saj,plot ngjyra dhe aromra magjepsese,mengjesi nga dita ne dit behej edhe me i kendshem,rugve e falja buzeqeshjen time kudo dhe pa e kuptuar jeta ime kishte mar nje tjeter drejtim. Shkolla po be...
Autori: Soena Sheshi · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: pylli
Heshtja prej fjales se Anes pushtoi Ate dicka sikur e frikesoi, Mbani vesh ajo tha, Dicka me siguri e pa. Nje tingull papritur u degjua Nje iluzion mund te kish qene, Frika akoma s’iu largua, P...
Autori: Kevi Gjata · Lloji: Ese filozofike · Tema: Dallget e jetes.
Ne nje moment nje heshtje me pushton trupin dhe ashtu i hutuar bije ne nje humnere dhe e vetmja mundesi jete ishte te kapesha per nje dege te holle peme dhe ashtu bera per te qendruar aty per disa kohe qe per fatin tim te mire ajo dege ishte mjafueshem e ...
Autori: Delila Aliko · Lloji: Poezi personale · Tema: Ti
Ej, ti me fal qe te lendova, qe u mbeshteta tek ti dhe vertete te besova. Me mbeti dicka ajo ishte pse-ja. Ne na lidhte vec interesi pas neteve te erreta deshiroja pikerisht te vinte mengjesi. Nese do t'me jepej mundesia, koken ta ktheja, d...
Autori: Bela · Lloji: Analize letrare · Tema: nate
Nate.po erresohej.Do te rrime te gjithe se bashku ne shtepi,mendoja me vete.papritur gjemoi.u tremba pak. po degjoja zhurma ne te gjithe vendin.po shkoja te therrisja familjen time.Ata nuk mu pergjigjen sepse ata ishin shume larg nga une.isha shume e frik...
Autori: a.b · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shiu
Kur u zgjova ndjeva nje zhurme te vogel...ishte shiu i cili binte pa pushim...Ky shi te them te drejten nuk me pelqeu edhe pse shiun e kisha per qefi..Nuk me pelqeu pasi qe mi kishte prishur planet...Sot do te shkojna ne nje shtitje te bukur me kalsen tim...
Autori: Blina · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Heroina jone
Nje lule, qante ne nje kopsht, kishte mbetur e vetmuar, ajo kishte lulezuarar, afer i qendronte nje femi, mendonte kujt me ja dhuruar, lulen e tij. Qielli u ngrys, shiu binte pa ndal, a ka kush lotet tua ndal? Lulja filloi te vyshkej, ne ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com