Data e postimit: 2018-01-09 18:16:29
Lexime: 2357
Lemza
Lloji: Hartim
Tema: Lemza
Autori: Aja ema
Shkolla: Medreseja
Klasa: 9B
Qyteti: Tirana
E-mail: ajatirana@hotmail.com


Nje dite kur isha ne shtepi dhe po shikoja televizor me zuri lemza.Ndihesha shume e stresuar sepse nuk dija si ta ndaloja.Ajo zgjati perreth dy ore.Provova cdo menyre qe dija per ndalimin e saj por asgje nuk funksionoi,kur papritmas tek dera e shtepise sime u shfaq gjyshja.Si me shaka ajo me tha "kush e di kush po te kujton ?!"Une fillova te qeshja.Gjyshja nxitoi per te me marre nje luge mjalte por perseriblemza nuk me ndaloi.Pas kesaj ajo me keshilloi te merrja fryme thelle dhe te mbaja ajrin sa me gjate te mundesha.E oerseritim kete menyre 2-3here.Rezultati ishte i pabesueshem.Lemza ndaloi si me magji.Kete menyre per ndalimin e lemzes dobte doja t'jua keshilloja te gjitheve.

Vepra te ngjashme
Autori: Tea Sinani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjyshja ime
Gjyshja ime Syte e saj shigjet,duart e saj te arta seq me kan ngjare me kan ngjare pranvere dhe lulen e rrall, Lulja e pare ne pranvere ate me kujton buzqeshjen e saj te embel askush se mohon.Dielli i pare ne vere perseri ma kujton por...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: Vellai ,gjeja me e shtrenjte ne bote
Vellai im eshte gjysma ime tjeter.E dua pa fund...Me te kaloj castet me te bukura te jetes sime.Ai gjate gjithe kohes me qorton ne gabimet qe une bej dhe per kete e dua edhe me shume sepse do te thote qe ai kujdeset per mua.Ndihem shume krnare qe kam nje...
Autori: mukades sharka · Lloji: Poezi dashurie · Tema: poeme
Cfardo te ndodhe ne kete bote te poshter mos u merzit vetem shiko rrugen tende e vetem e vetem ik nese lotet rrjedhin pa pushuar ndaloi do te ikin te keqet merguar harroi me pas fillo te kendosh beje e di? do...
Autori: esmeralda toshi · Lloji: Poezi personale · Tema: flet per dashurine e gjyshes
Ishte sec na ishte ne nje kohe... Keshtu i niste perrallat gjyshja ime Dhe un me endje zhytesha ne to, E rendja bashke me ty neper rrefime Ti me tregoje e embla gjyshja ime, Plot historira trimash atdhetar Me magjepsje me kenge e shkrime, Pastaj p...
Autori: Glea · Lloji: Rrefenja · Tema: Une
Ndoshta cdokush qe mund ta lexoje kete mund te cuditet ose te mos i intreresoj. Une jam nje vajze 14 vjece dhe jam shume po shume ndryshe nga te tjeret. Dikush do te thote se te gjithe jemi te ndryshem e di, por une nuk jam aspak normale. Nuk kam qene si ...
Autori: Kjara Hoxha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Gjyshja ime
O moj gjyshja ime sa e mire qe je une te dua shume dhe pse zihemi ndonjehere Te dyja bashke kenge kendojme histori te bukura ti me tregon Edhe pse sy...
Autori: salinda hyseni · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjyshja
JA kujdesur per mua SA isha femij, UN do te kujdesem ...
Autori: KristaS · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Sa do te doja...
Sa do te doja nje zane te isha Dhe nje shkop magjik te kisha Te floturoja ku te doja E gjith boten te shikoja Sa do te doja nje sirene te isha ne nje oqean do t'isha te Ludroja e vallezoja E oqeanin te eksploroja Sa do te doja nje princesh te...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Vetevleresimi
Me lejo te marr fryme thelle dhe ngadale te nis te tregoj per udhetimin qe bera nje dite te zakonshme ,qe me ndryshoi me shume se cdo mund ta imagjinoja.Larg,teper larg ndoshet nje vend I erret e I pafundem,por qe ne te njejten kohe eshte I mbyllur e I rr...
Autori: anjeza zhitia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese argumentuese
Me shum dit po te kerkoj NGA TI kosov frym emertoj tani shpreh fjalet e gjyshes shko moj bi shko por telutem atdheun mos e harro embel gjyshja ime luften ma tregoj permendi luftaret qe kurr si harroj qart e qart mendoHET GJYSHJA ende fil...
Autori: ROSELA BAJRAKTARI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: LUMTURIA
PERRALLAT JANE RREFIME TE VJETRA NGA POPULLI, TE CILAT SHPJEGOJNE NE MENYRE SIMBOLIKE FORMEN E LUMTURISE SE VERTETE.NE PERMBLEDHJEN E PERRALES NDERTHUREN ELEMENTE REALE ME ATO FANTASTIKE.NEPERMJET PERRALLAVE NJEREZIT SHPREHIN DESHIRAT E TYRE TE CILAT NUK ...
Autori: Z.B · Lloji: Leter · Tema: Dashuri,munges,shprese
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku andaj po ja le te gjitha kesaj letre,perderisa po shkruaj kete kam shpirtin shume te lodhur dhe syt te mbushur me lot. Ishe nje njeri qe erdhe ne jeten t...
Autori: F.... · Lloji: Novela · Tema: Dshuria e dy te rinjve qe perfundon ne gabim
Pershnedetje! Une quhem F... dhe jam nje vajze 18 vjecare, por kjo pak rendesi ka. Une vij nga nje familje e nderuar dhe e respektuar. Pasi mbarova klasen e IX me rezultate te shkelqyera, prinderit vendosen qe te me conin ne nje shkolle ne kryeqytet. Atje...
Autori: GIZEM SAID · Lloji: Tregim · Tema: ATE QE E KE TASH MOS E HUMB ME TEJ
Leurati i kish shkuar Gjyshes per vizit.Ai po rinte serioz ne kuzhinen e vogel te shtepis se Gjyshes .AI iu ul pran, mori koken ne pleqi dhe i tha: -E di sa shume gezohem kur vjen ti,bir? -Sa -Sa ketu e ne detdhe,madje pak pertej. -Po uneGjyshe ,sa ki...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com