Data e postimit: 2016-04-12 15:55:47
Lexime: 8527
RESPEKTI
Lloji: Hartim
Tema: RESPEKTI
Autori: XHESIKA HARUNAJ
Shkolla: "NR 1"
Klasa: 8
Qyteti: VLORE
E-mail: amarildo.vl@hotmail.com


E di se cfare eshte respekti ? Ke ndjere ndonjehere respekt per dike? Eh...respekti...Mbylli syte dhe mendo ,sikur bota te ishte milje larg prej teje. Mendo sikur ti vjen nga asgjeja ,sikur nuk i perket njeriu.
Qetesohu ,sepse nuk je vetem, ke mijera yje qe te veshtrojne. Mendo sikur ke bere nje gabim te madh.Ke zhdukur besimin qe te tjeret kishin tek ty.Gjithe kohen flet me vete dhe nuk po gjen celsin per ta hapur ate dere te dhomes ku te kane mbyllur.
Truri yt ka pushuar se punuari , mendja jote nuk llogjikon dot me.Pse ?Pse pikerisht une ;vazhdon te flasesh me vete.Derisa prane teje kalon dikush, si ty, por, pak me ndryshe,dikush qe nuk mund te levize, dikush qe zemra i eshte kthyer ne akull dhe i eshte copetuar sepse ka humbur trofeun e tij me te madh, respektin.
Ne fillim e shikon dhe trembesh, mendon se ai eshte pasqyra ku reflektohesh ti.Kur e veshtron ne sy ndien sikur erresira, ju kishte pushtuar njekohesisht te dyve.
Trembesh dhe kerkon te justifikohesh ,por jo, nuk ja vlen.Ai ,afrohet me ane te karrices qe eshte ulur.Papritur ti ngrin ne vend,nuk di se cfare levizje duhet te besh.Ai te therret ne emer dhe te jep ne dore celesin e deres ,gjithcka duket sikur do bie siper teje, sepse e ke celesin tend ne dore por nuk po gjen deren per tu larguar prej andej.
Zemra jote kerkon te thote dicka ,ti nuk mund ta degjosh.Papritur kupton se dera gjendet brenda teje.Ti e di rrugen tende dhe nuk ke me nevoj per nje celes.I afrohesh personit qe ta dha celesin dhe i thua me plot goje; Une e gjeta rrugen time ,celesi eshte krijuar per ty ,shko dhe ti ne vendin qe te perket. Brenda teje rilind dicka e forte RESPEKTI.

Vepra te ngjashme
Autori: Diellza Surdulli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashuria ndaj femres
-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen gjdo gje madje edhe ajrin.Mendo edhe kete qe gjithmone ka nje shkak per qdo gjendje emocionale te saj.Edhe nese te thote "skam gje",genjen.Pret qe ta pyes...
Autori: Jugerta · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nena ime...
Nena!!! Ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mes te nates dhe ke sakrifikuar oret e gjumit per tu kujdesur per mua. Ti me ate dashurine tende te embel, me ke veshur,me ke zhveshur, me ke lare dhe nuk je lodhur aspak.Prej teje kam mesuar se c...
Autori: Sfr · Lloji: Ese filozofike · Tema: Njohja e vetes
Te jesh vetvetja do te thote te gjesh veten,ti japesh kohen e duhur vetes per te gjetur vlerat qe fshihen brenda teje.Te jesh vetvetja do te thote te flakesh tutje cdo mendim apo fyerje te njerezve te ndryshem.Te kuptosh qe askush nuk eshte perfekt.Ji i c...
Autori: adenaida allani · Lloji: Poezi personale · Tema: dy fjale per gjyshin tim
Sa here qe marr lapsin ne dore dhe ty te kujtoj mbi fletet si debor nis dhe...
Autori: madrilene · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
ndërroj shijen e buzëve tuaËndërroj Që sikur mjalti kanë ëmbëlsi, Zgjas buzët e mia drejt teje Të të puth me shumë dashuri! E ti largon kokën prapa Bëhesh se s’më don, Por e di se zemra jote Për mua loton! Buzët i lëpin me ...
Autori: danny · Lloji: Leter · Tema: nje dashuri e zbehte
Dikur mendoja se isha e dashuruar,por nuk e dija se ishte dashuri imagjinare,inekzistente. Vuaja pa e patur nje qellim,qaja si femije,por per dike qe nuk e meritonte. Mendoja se ecja gjate jetes me dashuri,por jo. Nji dite isha krejt e veteme,po mendoja: ...
Autori: Rita bashuri · Lloji: Poezi personale · Tema: Nena ime
Sa hap syte,diten me ty e nis moj nene Me pershendet,te pershendes Me puth,te puth dhe shpejt gati per ne shkolle me ben Kur jam prane teje me duket sikur fluturoj Kur jam larg teje kam frike ,kam ftohte dhe rrezet e diellit nk me ngorhin dot Ti je...
Autori: xxx · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Epo kjo eshte jeta… Do shipfin per ty, do te gjykojne, do te hedhin poshte e do te ngren lart, do te bejne kukull, do te thyejne zemren, do te kepusin shpirtin, do te rrezohesh nga ata, do te ngrihesh nga ata dhe kur ata duan ti do te rrezohesh prape. D...
Autori: adenaida allani · Lloji: Thirrje · Tema: mos u dorezo
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te mbushin me jete plot me gjalleri ,por ne disa raste te tjera ka ndienja qe te pushtojn me ankth e me frike. e tille eshte krijuar kjo bote nje here qesh...
Autori: adenaida · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: mos u dorezo
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te mbushin me jete plot me gjalleri ,por ne disa raste te tjera ka ndienja qe te pushtojn me ankth e me frike. e tille eshte krijuar kjo bote nje here qesh d...
Autori: Eranda Koçi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta ♥
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te mbushin me jete plot me gjalleri ,por ne disa raste te tjera ka ninja qe te pushtojne me ankth e me frike. E tille eshte krijuar kjo bote nje here qesh dh...
Autori: enveida kajushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira ime
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se une te lindja dhe te kisha mundesi te behesha nje njeri i padukshem dhe te kisha mundesine qe te ndryshoja gjithcka ne kete bote.sikur te kisha nje shkop m...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....




Komentet e fundit!

Emri: Adis
Email: adis.murati06@outlook.com
Komenti: mire

Emri: amelia
Email: ami@hotmail.com
Komenti: prz kujtova se je ne gjimnaz edhe un jam ne kl 12 po s'kom mujt me bo najher si kjo ese kshu vazhdo zmr

Emri: anita
Email: anitahyseni@gmail.com
Komenti: Shum bukur e shkruvaa edhe e mor 5 veq vazhdo shpirti jem

Emri: aissela
Email: Aissela@yahoo.com
Komenti: shum bukur je artiste di te pershkruash shume mire ke nje imagjinate te kufizuar dhe te perkryer je fantastike i love you

Emri: klaudio
Email: klaudio.vl@hotmail.com
Komenti: o goca je e madhe e kopjova kete tenden per ne shkolle dhe morra 10 te lumte bej dhe ca te tjera

Emri: anastasia
Email: anastasia.vl@hotmail.com
Komenti: JE E MADHE FRE ...XHESI TE ADHUROJ...O ZOT KU I GJEN GJITHE ATO FJALE TE DUA



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com