Data e postimit: 2015-11-16 15:05:21
Lexime: 4625
Perralla:Endrra qe u be realitet!!!
Lloji: Hartim
Tema: Endrra qe u be realitet
Autori: Marina Reverte
Shkolla: xxxxxx
Klasa: yyyyyzzz
Qyteti: Shkoder
E-mail: marina26@gmail.com


Nje here e nje kohe ne nje shtepi e cila gjendej ne mes te nje fushe te gjelbert jetonte nje vajze e vetme 13 vjecare.Ajo nuk kishte familje.Prinderit dhe motra i kishin vdekur ne nje aksident tragjik.
Pas vdekjes se tyre ajo kishte qendruar ne ate shtepi,e vetme ne dhimbjen e saj.Emri i saj ishte Fatbardha.Por ajo asnjehere nuk e kuptoi domethenien e emrit te saj sepse ajo mendonte se emrin duhet ta kishte Fatzeza sepse ashtu ishte edhe jeta e saj.Ajo ishte nje vajze e gjate me floke te zeza dhe me sy ngjyre blu si qielli i pafundem.Kusherira e saj Kela ishte e vetmja e cila e dinte vendndodhjen e saj.Por ajo ishte nje person me shpirt te zi se ciles nuk i interesonte vuajtja e kusherires se saj Fatbardhes.Fatbardha mendonte se ishte i vetmi njeri qe e kuptonte por ne te vertete ishte krejt e kunderta.Erdhi dita kur edhe Keles i vdiqen prinderit.Ate e pushtoi vetmia.Nje dite Fatbardhen dhe Kelen i cuan ne jetimore.
I vendosen ne nje dhome sebashku.Por Kela mezi priste qe te ndaheshin sepse ajo e kishte zili bukurine e Fatbardhes.Ndersa Fatbardha nuk kishte nate qe nuk dilte ne dritare,veshtronte yjet dhe lutej qe nje dite ajo te adoptohej nga nje familje qe do ti falte vetem dashuri mbrojtje dhe gezim.Kaluan shume e shume vite derisa ajo mbushi moshen madhore pra mbushi 18 vjec.Akoma vazhdonte te lutej sic bente para 5 vitesh.Megjithate kjo enderr e shume pritur u be realitet.Nje cift i sapomartuar nuk do te kishin kurre femije prandaj ata shkuan ne jetimore.Murgesha qe kishte nen mbikeqyrje jetimoren u keshilloi atyre pikerisht dy kusherirat Fatbardhen dhe Kelen.Por cifti zgjodhi Fatbardhen.Ajo hidhej nga gezimi sepse me ne fund endrra e saj u be relitet.Kela ajo ziliqarja nga terbimi e siper u ngrit dhe shpertheu ne fjale.Pa dashur ajo nxori te gjitha te keqijat dhe ziline qe kishte per Fatbardhen.Keshtu Fatbardha nga gjithe ai gezim qe ndiente iu kthye perseri ne hidherim a thua se vuajtjet e saj nuk kishin te sosur.Qe nga ajo dite Fatbardha reshti se vuajturi.Ajo jetoi e lumtur perkrah familjes se saj.Dhe ajo nuk ishte me Fatbardha e dikurshme naive.Por tani ajo ishte Fatbardha e forte dhe e vendosur.Gjithsesi dicka nuk ndryshoi tek ajo.Ishte miresia dhe dashuria qe mbizoteronin tek ajo.Epo fundja fundit kot u mundua Kela sepse sic i thone edhe fjales se urte:"E mira fiton kunder se keqes" dhe nje enderr e shume kerkuar mund te behet realitet.!!!!!

Vepra te ngjashme
Autori: Franci lasku · Lloji: Ese informuese · Tema: permbajtja
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare nje sekretare dhe me te do te martohet.mamaja e femijeve ben gati letrat e ndarjes me babain e femijeve .kur gjerat po shkonin shume keq vajza gjen nje gu...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tregim · Tema: dashuria e motres per te vellane
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili deshironte te merrnin nje femije.Ata u drejtuan per tek ata te dy.Ata vendosen qe te merrnin vetem djalin.Kur ata e kapen nga dora vajza shkoi dhe iu lut qe...
Autori: Kjara hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i Ema Bovari
Nje nga personazhet letrar qe me ka lene me shume mbresa eshte Ema Bovari.Me ka bere pershtypje se ne kohen e saj ishte nje nder vajzat theu tabu,dhe u perfol gjate ne menyren e te te jetuarit. Ema Bovari ishte nje vajze shume e bukur.Syte I kishte te...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Jo cdo gje eshte INTERES! Ekziston edhe DASHURIA!
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne klasa te ndryshme.Djali e donte shume vajzen dhe ishte i gatshem te bente gjithcka per dashurine qe ndjente per vajzen.Vajza ishte shume e pasur por djali...
Autori: Blerti Vejuka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: KOHa !!
Jam duke udhetuar ne nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj.Jam duke shkuar ne nje bote tjeter. Po shkoj me nje shpejtesi shume te madhe qe dhe me fut friken, Nuk shikoja dot asgje. Mendja ime ishte e bllokuar. Ishte vetem erresire e pa...
Autori: MARSELA SINA · Lloji: Tregime per femije · Tema: FAMILJA
ISHTE NJE HERE NJE FEMIJE I CILI NUK KISHTE AS NENE,AS BABA, AS MOTER ,AS VELLA.AI ISHTE I VETEM NE FAMIJLE ,POR KISHTE 2 SHOKE TE CILET I DONTE SHUME.SHOKU I 1:EMANUEL DHE SHOKU I 2:ADI.KY FEMIJA QUHESH LINDI ISHTE NJE FEMIJE I URTE ,SHKONTE NE SHKOLLE,...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Tregim · Tema: magjia
Libri i fluturave Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quheshte Sara. Ketu na paraqitet nje vajze tjeter qe eshte shoqe e ngushte me Saren qe quheshte Zana. Ato cdo dite ishin bahske, cdo gje e ndanin, ishin shume te...
Autori: anonim · Lloji: Tregime dashurie · Tema: B......
kjo hitori filloi dhe mbaroi ne nje rruge....ajo e bukur e gjate me sy jeshil e flok kaf kurse ai flok e sy kaf dhe i gjat.kishin 2 vite diference.Djali ishte pak gankster .Vetem ajo e dashuronte ate.Ai nuk donte tja dinte.Shoqet i thane djalit se ajo e...
Autori: Luna Beta · Lloji: Tregime per femije · Tema: E bukura fiton ndaj te shemtuares
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...
Autori: chrisstin · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Historia tyre¡!
Ishte nje vajze qe donte dike.Ajo gjithmon kishte nje fije shpres qe mund ti fliste apo te kishte dicka me te.Nje dite per vajzen ishte dita me e bukur dita kur cdo gje do te merte nje rrjedhoj krejt tjeter.Ate dit ajo filloi te fliste me ate qe donte dit...
Autori: Rie · Lloji: Tregime per femije · Tema: Shkolla
Neri zgjohet shpejt dhe therret Berten,motren e saj.-Zgjohu,zgjohu!:thote Neri. Berta e pergjumur ngrihet dhe ndihmon Nerin te pergatitet per diten e saj te pare te shkolles.Ajo per vete nuk shkonte ne shkolle.qendronte ne shtepi dhe bente punet e shumta....
Autori: megi hasrama · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pasqyrat
para pasqyres mund te shohesh ghithcka qe ti deshiron ne jet te jeteve.nje pasqyr e thjesht ti shikon shembellimin tend ndersa pasqyra magjike ti shikon ate qe te mungon.psh.rejsi nje djal 8 vjecar e kishte humbur familjen gjate luftes ne kosov dhe kish m...
Autori: Joana goxhaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Karma
Ne syte e te tjerve , ishte e sjellshme dhe e qet . E bute dhe e qendrueshme . Nje shpirt qe i kishte mbijetuar nje kohe tjeter dhe qe e ruante te pafajshem vizionin e saj per boten . Por... Ishte krejt e kunderta . Ajo vuante. Vuante se tepermi . Kujti...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Tregime per femije · Tema: Breshka,kermilli dhe lepuri
Nje dite u zhvillua gara e vrapimit e kafsheve.Ne gare ishin nje breshke,nje kermill dhe nje lepur.Lepuri dhe kermilli ishin shoke prej kohesh ndersa breshken sapo e kishin njohur.Lepuri i ngacmonte shume here shoket duke u thene se ato kishin frike te ...




Komentet e fundit!

Emri: Marina Reverte
Email: marina26@gmail.com
Komenti: Pershendetje perseri.Jam Marina autorja e kesaj perralle nga e cila jam mbeshtetur ne jeten e perditshme shpresoj qr tju pelqeje dhe prisni se ndoshta me vone do te postoj hartime te tjera ♥♥♥



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com