Data e postimit: 2015-10-31 11:05:13
Lexime: 42190
Nje dit me shi
Lloji: Hartim
Tema: SHiu
Autori: Kaltrina
Shkolla: Deshmoret
Klasa: kl-8
Qyteti: perqev
E-mail: fatlindi200@hotmail.com


U zogjova heret ne mengjes,shikova ne dritare ishte koh me diell por koh pas kohe me shi un vesha nje bluz te holl dhe u nisa per ne shkoll sapo mbaja oret e mesimit mbretronte koh e vranet, filluan ca pika shiu. Mbaroi mesimi sa shiu qe binte, e mua me lagu te teren por un nuk froksohesha qe me lagu te teren sepse siq thon, Shiu esht bereqet si per bim,per ne e per qdo gje tjeter, nuk mjafton te shkruaj vetem nje faqe por mjafton nje roman sa qe te gezohet zemra ime.

Vepra te ngjashme
Autori: Maria Stopani · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: shiu
Nje nate po binte shi ishte ftohte pa kufi nuk kishte drita po pellcisja nga frika po ja shiu pushoi dhe gjithecka mbaroi!
Autori: Erblina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
E pergjumur dola ne dritare.Shikoja natyren me vete thash "sa bukur" .Gjithqka ishte ndryshe kishin ndryshuar pemet ,livadhe ,madje edhe qielli kishte marr nje ngjyr te kalter te erret .Me vrap shkova tek dollapi i rrobave dhe morra bluz dhe xhinse tamam ...
Autori: a.b · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shiu
Kur u zgjova ndjeva nje zhurme te vogel...ishte shiu i cili binte pa pushim...Ky shi te them te drejten nuk me pelqeu edhe pse shiun e kisha per qefi..Nuk me pelqeu pasi qe mi kishte prishur planet...Sot do te shkojna ne nje shtitje te bukur me kalsen tim...
Autori: Erblina Shala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Me pelqejn ecjet buz lumenjeve e keshtu vendosa te dal me mamin per te ecur . Shinim shum njerz duke ecur e duke e shijuar kete dit.E papritur pash se floket e mi perplaseshin ne fytyren time .E qielli kishte marr nje ngjyr te kalter te erret e fryente n...
Autori: Gabriele d annunzio · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Shiu ne pishnaje
Shiu ne pishanje Degjon ? Shiu bie Mbi barishten Vetmitare Me nje furagullime qe rri e leviz ne ajer sipas degeve me te rralla pak te rralla Degjo i pergjigjet vajtimit me keng gjinkalla qe vaj i stuhise se frikaon as qelli i perhiret e pisha k...
Autori: Anaili · Lloji: Poezi personale · Tema: shiu
Lodhur nga shiu Lodhur nga moti dua te bjere shi i madh njehere. Te shkundi nga themelet te paaftet e te pergjumurit ti coje ne gjume te thelle. Te vishen te gjithe me xhupaa me pallto te zhvishen disa qe ashtu rrine gjithmone, te lagen disa qe...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Pse Pse na futën tmerrin Pse na verbuan Pse butësisht na tradhëtuan E as nuk na ngushëlluan Pse lotët bien si shiu E shiu bëhet det E në valët e detit vuajtjet na shoqërojnë Kujtimet na përqafoj...
Autori: Ambra Muça · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Zemra
Pa titull Nisi që ktu, në këtë pjesë të vogël e të padukshme, pikërisht këtu në zemrën time. Aty nisi të rritej dicka, më saktë të mbinte dicka, pa i hedhur një farë, pa i dhënë një arsye. Aty fillo...
Autori: Laura Skenderas · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dhimbja
As ti.. Pemet e kishin humbur ngjyren . Shiu binte harruar nga pak. Gjithcka kishte nderuar fytyren, po asgje s'do te ikte me larg . Une mes shiut vrapoja , me ca libra ne dore , me nxitim. E lodhur , e zhgenjyer mendoja, sa i dhimbshem ishte k...
Autori: fiona hymeti · Lloji: Poezi lirike · Tema: vjeshta
Nis shiu pika pika Gjethet bien një nga një Në qiell vjen vranësira Moti po ndryshon dhe nje stine me keto karakteristika po afron
Autori: honest@yahoo.com · Lloji: Ese filozofike · Tema: vetmia
Bardh e zi ! pa drite , pa ajer , pa fryme !!! < dicka me mungon po me mungon dhe ndjehem shume bosh dhoma e zbrazet ashtu si dhe un , shpirti bosh dhe i venitur me nje shpirt t zbrazur , me barkun bosh dhe me syte e nxire shiu bie me terbim mbi ...
Autori: honest · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vetmia
Bardh e zi ! pa drite , pa ajer , pa fryme !!! < dicka me mungon po me mungon dhe ndjehem shume bosh dhoma e zbrazet ashtu si dhe un , shpirti bosh dhe i venitur me nje shpirt t zbrazur , me barkun bosh dhe me syte e nxire shiu bie me terbim mbi ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Vjeshtës Nis shiu pika pika Gjethet bien një nga një Në qiell vjen vranësira Moti po ndryshon Dimri po ...
Autori: Alisia Gjergji · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Ndjenjat
Dhe nje dite tjeter pa ty Nje pikez loti rreshqet mbi fytyren e vrenjtur Aq te shumte u ben sa mu duk si nje shi i dendur Nje stuhi e madhe e pushtoj shpirtin e heshtur Asnje cope lumturie ne shpirtinin tim ska mbetur Nga merzia e madhe trupi im...




Komentet e fundit!

Emri: Agron
Email: ruciagron2@gmail.com
Komenti: Pjesë e mirë. E ke shkrujt bukur. Bravo

Emri: Tuana
Email: tuana.kurteshi@gmail.com
Komenti: I mir

Emri: Natyra
Email: Natyra@hotmail.com
Komenti:

Emri: Natyra
Email: Natyra@hotmail.com
Komenti:

Emri: Vullnet Musliu
Email: vullnet._musliu032@live.com
Komenti: shum mir hallall i koft atij qe e ka shkru bravoooo?????????......

Emri: vullnet gashi
Email: vullnet.gashi@live.com
Komenti: shum te mir e paske shkru .qitash pe shkruj ne fletore

Emri: Elsa
Email: elsa13@hotmAil.com
Komenti: shum e mir eshte të lumtè 💜

Emri: yyygyy
Email: gggg@hotmail.com
Komenti: /

Emri: era
Email: era17@hotmail.com
Komenti: bravooooooooo na knaqe



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com