Data e postimit: 2014-12-11 16:11:42
Lexime: 6480
gjithqka nga jeta
Lloji: Hartim
Tema: jeta
Autori: argita islamaj
Shkolla: hamez thaqi
Klasa: Vll-1
Qyteti: komuna rahovec
E-mail: gita_03@live.com


Q'është jeta?Jeta është sfidë te cilen e kalojme te gjithe dhe ne fund leme gjurme... por disa gjurme jo te zakonshme.Ato flasin per te gjitha qe i kemi bere.
E kaluara mbetet e kaluar.Koha nuk kthehet pas kurse e tashmja vazhdon.Nuk eshte mire te kujtojme te kaluaren nqs. ajo sjell dhimbje.Duhet te besh vepra te mira nese do te mbetesh i mire.
Nganjehere jeta te duket si roman kujtimesh qe hap qdo faqe e kujto momente te bukura.Lakmia i ka helmuar shpirtat e njerezve,i ka barrikaduar boten me urrejtje,na ka maskaruar ne mjerim dhe gjakderdhje.Dituria na ka bere cinike.Shkathtesia,te ashper e keqinj.Me shume se shkathtesia na duhet miresi dhe butesi.Pa keto kualitete jeta do te ishte e dhunshmedhe gjithqka do te humbej.Mos harroni jeta te jep nje mundesi te dyte....ajo quhet e nesermja.koha e jone eshte e limituar keshtu qe mos e jepni aty ku nuk duhet.

Vepra te ngjashme
Autori: Iris Kapo · Lloji: Ese argumentuese · Tema: E shkuara mbetet e shkuar apo ndikon tek e ardhmja ?
E shkuara mbetet e shkuar apo ndikon tek e ardhmja???? Te gjithe e jetojne jeten, mirepo jo te gjithe ne te njeten menyre. Ne dallojme nga menyra e jetes. Disa njerez e jetojne jeten e tyre per te kaluaren dhe nuk brengosen fare per ate qe eshte apo qe...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese informuese · Tema: • Nëse s’mund të fluturosh, vrapo, nëse s’mund të vraposh, ec, nëse nuk ecën, kacavjerru, por si do që të jetë, vazhdo të ecësh përpara (Martin Luther King)
JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE TE PERKULEN.JETA MUND TE GERSHETOHET NGA E MIRA DHE E KEQJA;NGA E DREJTA ME TE GABUAREN;NGA SINQERITETI ME DINAKERINE POR MBI TE GJITHA JETA ESHTE E BUKUR....
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone eshte shume e shkurter, ne te ka shume gezime e hidherime.Disa njerez nuk e duan jeten e tyre dhe perpiqen qe ti japin fund asaj, por kjo nuk eshte gje e ...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Himni i jetës Nënë Tereza
Jeta është një shans, kape. Jeta është bukuri, adhuroje. Jeta është bekim, shijoje. Jeta është ëndërr, bëje realitet. Jeta është sfidë, përballoje. Jeta është detyrë, kryeje. Jeta është lojë, luaje. Jeta është ...
Autori: Elmedina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballemi me nga një sfidë që mund të nxjerrim mësim nga ajo që kemi kaluar.Nganjëherë ndalemi e mendojmë a thua vallë, pse na duket që jeta është qa ...
Autori: Erisa · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
Eh... Jeta! Jeta esht shum e shkurter. Ta jetojme ate sa jemi dhe ta shijojme deri ne fund. Duke pare se cfare ndodh ne ditet e sotme ne mendojme se te jetosh do te thote ti plotesosh te gjitha deshirat qe ne kemi. Jeta ka shum veshtiresi por me ndihmen e...
Autori: Dina · Lloji: Poezi personale · Tema: jeta personale
Jeta Jeta është lojë, luaje, Jeta është ëndër, ëndërroje, Jeta është gënjeshter, kuptoje, Jeta është thesar, ruaje, jeta është mësim, mësoje, Jeta është sfidë, sfidoje, Jeta është realitet, përballoje, Jeta është lexim,...
Autori: Armend Berisha · Lloji: Poezi personale · Tema: Problemet e jetës
Jeta. Jeta është një ndjenjë,e pa përshkrueshme, jeta është një dit,që shumë shpejt kalon, jeta është një sfid,që të sfidon, jeta është një luftë,që të mundon. Jeta është buzëqeshje,jeta ështÃ...
Autori: anonimo · Lloji: Thenie · Tema: jeta
jeta gjithmonete jep nje mundesi te dyte...ajo quhet e nesermja!
Autori: Xhesika Mersinllari · Lloji: Poezi personale · Tema: Nene Tereza
Nene Tereza Nene tereza moj shqiptare, ti perjete do te mbetesh legjendare, per miresi dhe bamiresi, per gjithcka ke patur ti. Ti je nena me e mire ne bote, te ndihmon, te jep force, ta mbush zemren me dashuri, Dhe se di A ka me te mire se ti !...
Autori: J.A! · Lloji: Hartim · Tema: Ta duam njeri tjetrin.
Qe ta duam njeri tjetrin duhet te jemi te kujdesshem. - Te flasim fjale te mira njeri me tjetrin p.sh kur dikush te ben mire,duhet te ja kthejm me te mire , por edhe kur na behet pa drejtesi njeriu qe ka moral duhet te mos hakmerret, pra miresia sjell mi...
Autori: Hajdar bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Jeta vazhdon
....."Jeta vazhdon"...... Çdo gjo fillon, edhe Ndryshon. Ndoshta nje dit keq ke me kon, mos u merzit se jeta o sfid, çdo gjo çka t bojsh me forcat e tua duhet me i arrit.E mos Mendo me u ndal, Perveç zotit kerkuj Mos ju fal,mos loj ...
Autori: medina shijaku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Ne jete nuk ke vetem lumturi. Ato qe mendojne se per nje gabim jeta e tyre ka marre fund e kane gabim ,jeta eshte perpara . Nese te ka shkuar ters dicka qe ke nisur te besh mos thuaj se ka marre fund, jeta vazhdon akoma.Nese dikush te ka refuzuar mos...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Si t'a jetosh jeten kur humb dike te afert?
Si te vazhdosh te jetosh kur humb jeten dikush i afert? E dhimbshme eshte por nuk ke c'te besh.Kjo eshte jeta.E ke shume te veshtire te vazhosh perpara kur ke humbur nje njeri te dashur,kur ate e ke patur baba,nene,moter,vella,mikun tend me te mire.Eshte ...




Komentet e fundit!

Emri: Flamur
Email: flamur.berisha15@hotmail.com
Komenti: SHumë Mirë Gabime Ki Drejti Shkrimit Shumë

Emri: Nita-Kida
Email: nitta-kida@hotmail.com
Komenti: Teper mire kete do e marr neser per hartim,shpresoj se e marr 5 me ndihmen tende.Me te vertet e kishe shkruar shume mire,te pergezoj dhe shpresoj te vazhdosh gjithmone keshtu.

Emri: ylli
Email: ylli_beni@hotmail.com
Komenti: shume bukur moter /



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com