Data e postimit: 2014-12-07 13:56:08
Lexime: 3417
mesuesja imee
Lloji: Hartim
Tema: mesueses sime
Autori: Rma
Shkolla: Xhafer Nikoçeviq
Klasa: 6/2
Qyteti: Martinajjj
E-mail: Real@hotmail.com


Mesusja ime eshte jeta ime,qysh ne moshen 6 vjeqare hyra ne shkoll me eprkthelte me donte si bijen e vet por tani me sjam me te sepse jam ne kl 6 edh epse seshte me me mua e une me te do jete mesuesja ime e dashur pergjithmone <3 :* i love you teacher

Vepra te ngjashme
Autori: Ya Gyal · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Life isn't shit
It's meee again people .Jo jo jeta nuk eshte shit jam gabuar hhaha.A din qysh mundesh me bo jeten tone mos mu dok shit?!Thjesht jetoje qdo sen qysh don ti vet , besomni sja vlen asni njeri me ngu qka thot ose qkat imponon me bo , veq ni jet e kem e sja vl...
Autori: Erblina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
E pergjumur dola ne dritare.Shikoja natyren me vete thash "sa bukur" .Gjithqka ishte ndryshe kishin ndryshuar pemet ,livadhe ,madje edhe qielli kishte marr nje ngjyr te kalter te erret .Me vrap shkova tek dollapi i rrobave dhe morra bluz dhe xhinse tamam ...
Autori: lirie mehmeti · Lloji: Analize letrare · Tema: 1 shtatori
Se pari 1 shtatoori i 2013 . 1 shtatori i 2013 ishte dita e par e mesimit ne shkollen fillore"asim vokshi". ishte dita ime, ishte nje dit qe e prisja me padurim. me 23 gusht 2013 ishte dita ime e par ne prishtin ishte nje ndjen krejt me ndryshe , edhe...
Autori: Donart Kastrati · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per mesuesen
Mesuesja ime e dashur.... Te dua shume ti me edukove.., dhe me mesove. Ti ishe arsyeja e nje note te mire spse ti ishe dhe do jesh mesuesja me e mire q kam pare ndonjehere ne jeten time.... Ndonjehere ulem mendoj Une kam shum fat them me vete sepse me ...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Mesueses se fillores
Mesuesja ime.Ishe ti personi qe gjithnje me mbeshtete.Ishe ti personi qe sa here rrezohesha me thoje se do ngrihem me I forte.Ishte ti personi I cili nuk do te doja te zevendesoja me tjeter njeri.Ishe ti ajo qe me bere te besoj te vetja,me mesove abetare...
Autori: Valentina Hoti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Futbolli
Jam Valentina jam 14 vjeqare endrra ime e vetme esht te luaj futboll.Kohen e lire e kaloj duke ushtruar dhe duke luajtur futboll.Ne vendin ku un jetoj ende nuk ka shkoll futbolli per vajza.Sapo te vij pej shkolles un marr topin dhe dal ne oborr per te lua...
Autori: verda rrahmani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: mesuesja
keto vargje te thjeshta qe tani lexoj mesueses time te dashur sot ja kushtoj tani un ty te falenderoj me plot dashuri do te kujtoj gith kete kohe ke hargjuar per te na edukuar na ke folur gjithmon qe te mesojme n...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: pushimet
mesuesen time une shume e dua se ajo kujdeset fort per muua. mesuesja ime eshte si lule vjollce andej edhe ne e quajme mesuesja Mimoz
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Leter · Tema: Per arsimtaren Fane Shala
Klasen tone e meson nje Amerikan dhe Arsimtarja Fane per gjuhen angleze. Papritmas... Erdhe arsimtari Garret=Amerikani.Ai na tha se arsimtarja Fane ka thyer doren. Nuk e di ate qast perfituam habitje dhe dhembje te madhe. Nuk e di si rrodhi loti.Ate c...
Autori: Xhesika Mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Esse per mesuesen
Më kujtohet mesuesja ime e pare !Isha shumë e vogel kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në shkollë, ku do të mësoja të shkruaja e të lexojë nga mësuesja. Dhe, shpesh mendoja se si do të dukej mësuesja ime e parë. Si duket, ajo? Është, ...
Autori: Dion Rexhepi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Ndarja nga mesuesja
Ndarja nga Mesuesja Kaluan 5 vite te gjata.Eshte veshtire te pranohet por dua te them se erdhi momenti te ndahemi nga mesuesja.Ajo na hapi dyert e dijes,ajo na zbardhi mendjen tone,ajo eshte gruaja e cila na vetedijesoi se mesimi eshte e ardhmja jone.M...
Autori: Aida Duraku · Lloji: Ese informuese · Tema: 7 Marsi
Sot do te vjedh fjalet me te bukura vetem qe te shkruaj per ty mesuesja ime . Edhe pse fjale te bukura nuk mundem te gje , sepse me nje fjale nuk mund te te perhskruaj . Une nuk di si te pershkruaj nje njeri kaq te mrekullueshem sa ti mesuesja ime . Dhe m...
Autori: amelia tola · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: mesuesja ime
o mesuese e dashur,ne teduam shume,ti per ne ke qene nje nene e dyte qe na edukon.la-la-la-la-la.....ti na ke mesuar,na ke mesuar te lexojme,te shkruajme,te kendojme.faleminderit mesuesja jone ne zemrat tona do rrosh gjithmone.
Autori: Nevrije Halimi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: nena ime e dyte
mesuesja ime ajo me tregoi se qka eshte jeta ajo me mesoi se qka eshte e verteta me mesoi se si te shkruaj me mesoi se si te lexoj te mirat e kesaj bote ti shijoj kur ta kthej koken te shikoj mbrapa mos te vrapoj se jeta ka shum hapa.




Komentet e fundit!

Emri: blerina
Email: blerina@gmail.com
Komenti: une jam nje mesuese budallacke

Emri: alesia
Email: bardha.kastrati@hotmail.com
Komenti: nje ese duhet te jete me e gjate



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com