Data e postimit: 2014-11-14 15:12:41
Lexime: 12502
Perkedhelja ma zbut shpirtin
Lloji: Hartim
Tema: Per nenen
Autori: A
Shkolla: 24 maj
Klasa: 6A
Qyteti: vlore
E-mail: alisaloula@gmail.com


Nje perkedhelje nga dora e ngrohte e nenes ti heq te gjitha mendimet e keqija nga mendja . Te ben te mendosh se ndodhesh ne parajse e asgje nuk ka me rendesi . Kjo perkedhelje qe ska vlere monetare per mua vlen me shume se gjithcka ne kete bote . Sa mire ndjehem kur zgjohem ne mengjes nga nje perkedhelje e bute e nenes sime . Sa e dua ate perkedhelje kur jam e pasigurt , kur kam frike apo merzitem Nje perkedhelje e tille e ben diten me te bukur .

Vepra te ngjashme
Autori: florian · Lloji: Poezi kolone · Tema: nena
nje lot pikoi sot dora se fshiu dot ky lot pikoi ne zemer ky lot tha nje emer nene ..belbezoi femija i embel si embelsira nena qau me lot kete moment se fshiu dot nena nje buzeqeshje e embel nje perkedhelje e ngrohte je personi me me vle...
Autori: lorena aliaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: nena
Zgjohem ne mengjes me perkedheljen e mamase sime,dhe me pelqen kur ajo me perkedhel me duart e saj te arta dhe te buta.Zgjohem ne mengjes me kete perkedhelje dhe dita me ecen mbare.Perkedhelja e mamase sime me ben sikur jam me krahe.Kaq shume gezohem kur ...
Autori: K... · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Prinderit,gjeja me shtrenjt ne bote!
Ku ka njeri me te mire se prindi? Ku ka me mire se buzeqeshja e perkrahja qe ata te japin cdo dite? te mbrojne dhe te japin dashuri cdo ore ,minute e cdo sekond qe kalon. Perkedheljet qe na japin ,te bejne t'i adhurosh me shume e me shume. Nuk e imagjinon...
Autori: Aferdita Lika · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Stinet
Mbi te shkelqen vesa pikturuar mbi nje pelhure te holle, e livadhi me ar, perkedhelje trendafilave u jep, Rrezet e arta amullt i mbeshteten endjes e prehen qete, mbi ajrin e bute te mbremjes. Kaq embel i merr endja, i mbeshtjell, si nje tufe m...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Te tjera · Tema: Varferia
Mbase ti mund te mos jepje vetem para , por edhe paksa nga vetja jote... Ah ! Ah ! Sa shprehje kuptimplote dhe e mahnitshme ! Ata qe kane me se shumti nevoje ne kete bote faktikisht jane njerezit e semure dhe ata ne nevoje . Shpirti te keputet kur e sheh...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perkedhelja ta zbut shpirtin
Nje fjale,nje perkedhelje,nje buzeqeshje,nje lule,nj dhurate e vogel dhe dicka ndryshon.E zeza behet e bardhe meria merr arratine tutje,syte thahen nga lotot dhe ne buze na cel buzeqeshja.Kur jemi vetem dhe erresira sillet rreth duam dicka,dicka ndoshta ...
Autori: Blerta · Lloji: Analize letrare · Tema: Nena
Nena eshte gjeja me shtrejnte ne bote.Aty eshte vendi ku gjen ngrohtesi dhe mbi te gjitha ndjenjen e dashurse.Gjiri i nenes eshte vendi qe te mban ngrohte edhe ne ditet me te ftohta te dimrit.Mesimet e saj kane shume vlere ato na trgojne rrugen e se ardhm...
Autori: Denisa Meraj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Femra endrra pa te cilen do dukej e zbehte
Femra endrra pa te cilen jeta do dukej e zbehte Femra ,nje qenie e brishte, e shenjte me vlera te larta.Te jesh grua ,nene ,bashkeshorte ,nuk eshte e lehte por eshte nje pune e palodhur qe ben ,ajo krijon,ajo rrit ajo ushqen,ajo ...
Autori: rediola · Lloji: Poezi lirike · Tema: nena
Nje portret nenes desha ti dhuroj, por se di mire c'duhet te vizatoj? Bojat nuk ngjyrosin,pena nuk leviz fleta e bardhe s'eshte bere fare pis... Pas pak pena dicka vizatoi dy sy s'i diamante ja ku filloi, Me pas floket si ujevare edhe vetul...
Autori: djellza xhemajlaj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria,respekti,etj.
Lotete e nenes Kur syri i nenes lot pikon ndez nje shkendinj ne zemren time parajsa qe ajo ma dhuron eshte dashuria e saj pa diskutime syt e saj kur me shikojn me bejne te ndjehem me lu...
Autori: naxhije shehu · Lloji: Poezi personale · Tema: nenes
Nenes Putjen e pare nenes Lulen e pare nenes Vizatimin e pare nenes Letren e pare nenes Te fshehuten e pare nenes Se mua nena me lindi ne Maj Dhe askush tjeter s me lind perveq saj
Autori: sara · Lloji: Poezi dashurie · Tema: nena
nene me fjalen tende zgjohem ne mengjes Eshte fjala jote ajo qe me jep shprese Eshte fjala e nenes ajo qe me jep fuqi Ta nis diten plot me dashuri
Autori: megi kotollaku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashuria e nenes
dashuria e nenes eshte ngrohtesia dhe mbeshtetja me e forte .gjithmone duhet ta dime se nena eshte ajo qe na ka sjelle ne jete dhe eshte kujdesur gjithmone per ne ,prandaj duhet te jemi krenar qe dikush kujdeset per ne, dhe eshte gjithmone aty kur ne ...
Autori: Makfirete Mata · Lloji: Pershkrim · Tema: Me mesove te hidhja hapat e pare,kur ti mezi hiqje zvarre tuat.
Syte me mbushen me nje mase lotesh qe ma turbullojne pamjen...Nje lot shkeputet dhe rrjedh faqes... Per here te pare ne jete, mora nje leter dhe fillova te shkruaj per ty ... * * * Qysh kur mmbaj mend, me mesove te te therrisj...




Komentet e fundit!

Emri: okniva
Email: ervina.tera@hotmail.com
Komenti:

Emri: okniva
Email: ervina.tera@hotmail.com
Komenti: :ylle

Emri: okniva
Email: ervina.tera@hotmail.com
Komenti: ylle fare

Emri: ledion
Email: ledion@yahoo.com
Komenti: shume e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com