Data e postimit: 2014-10-27 16:59:48
Lexime: 4204
c'eshte kurbeti?
Lloji: Hartim
Tema: Kurbeti
Autori: xhoana
Shkolla: at zef pllumi
Klasa: 9b
Qyteti: tirane
E-mail: xhoanakuci@hotmail.com


kush jeton ne kurbet
kalon jeten me siklet
sado pare me fitu
s'kalohet jeta pa njerezit e tu.

Vendi jot po vendi jot,
sadopak e do shume,
ke mundesi me jetu,
kurre mos qofte me e harru.

kam jetu vet ne kurbet
por isha e vogel,nuk kuptoja
por edhe zoti te mallkon
ne rast se memedhene
e perbuz dhe e harron.

mos tu rrit mendja ne kurbet,
se edhe koha shpejte ndryshon
edhe zoti te mallkon
ne rast se njerezit e tu i harron.

Vepra te ngjashme
Autori: Sali Myftari · Lloji: Poezi personale · Tema: Emigrimi
Ky kurbeti me ka nda, Nga ti nene dhe ti baba, Nga shtepia dhe vendi im, jetoj larg ne emigrim. Sa e veshtire qe qenka jeta, I vetmuar ne kurbet mbeta, pa gezim dhe pa lumturi, Me zor shtyj diten dot spo rri. Thon se shpresa vdes e fundit, nd...
Autori: Hajdar bafti · Lloji: Ese filozofike · Tema: Sfidat e jetës-qëllimet e të vertetës
....sfidat e jetës qëllimet e të vërtetës...... Qtash un kom marr I rrug pa kthim!. Sot O koha me ec perpara Me pas guxim!..E Asnjeher sduhet Me u dorzu!.. E Se shum koh Ka me ardh e ko Me vazhdu!.. Dita Dites ç...
Autori: Eeelaaa · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Vetmia
Kenga eshte qetesia kur ti e shijon Malli te than shpirtin ne kurbet kur e degjon Lotet te pikojn s'ti ndalon njeri Qaj ti mergimtar nga e shkreta vetmi
Autori: Ersin Jonuzi · Lloji: Poezi lirike · Tema: ne kete poezi behet fjale per jeten e mergimtareve qe kalojne me vite te tera jashte atdheut.. Kjo poezi esh
Kurbeti Plot vuajtje e permallim Kalon jeta ne kurbet plot me mall e kalojne mergimtaret kete jete Ky eshte fakti qe brengos e qe se gjalli te varros te gjith i kuptojn ata por shum pak i vlersojn Shum dhimbje jetojn qe jete te mire te sig...
Autori: Eridona Xhari · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: "Fshati dhe Qyteti"
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend. Dallimi eshte vendi ku jeton ai.Mund te jete nje qytet apo nje fshat. Dy vende qe ndryshojne plotesisht nga njeri-tjetri.Sigurisht se mendimet lidhur me kete teme jane nga me te ndryshm...
Autori: HAJDAR BAFTI · Lloji: Poezi personale · Tema: "Beso guxo jeto fito"
......."Me jetu"........ Nganjëher , mendon që je në ëndërr dhe rruga më e drejt , të duket  me vdek por e ke gabim se me jetu , ësht rruga më e shenjtë . Dhe nëse ke gabu edhe përsëritë , gjërat që bëjn tjert: Epo mos har...
Autori: HAJDAR BAFTI · Lloji: Poezi personale · Tema: "Beso guxo jeto fito"
......."Me jetu"........ Nganjëher , mendon që je në ëndërr dhe rruga më e drejt , të duket  me vdek por e ke gabim se me jetu , ësht rruga më e shenjtë . Dhe nëse ke gabu edhe përsëritë , gjërat që bëjn tjert: Epo mos har...
Autori: Hajdar bafti · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Loti pikon n shpirtin tim
......"Loti-Pikon-Në-Shpirtin-Tim"..... A e din se ke marr rrug Pa kthim?A e din se Do t jesh von per pendim? A e din q nga un u ke Largu? E sko mo kthim!.. Loti pikon në shpirtin tim!.. Më le!. N vetmi e n trishtim A e din q lotet per ty ...
Autori: adela mullalli · Lloji: Poezi personale · Tema: kur jeton ...
Kur mendon se çdo gjë mbaron, Kujto se je në jetë e jeton, Çdo diteë një gjë e re fillon, E jeta prapë ...
Autori: Hajdar bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Jeta vazhdon
....."Jeta vazhdon"...... Çdo gjo fillon, edhe Ndryshon. Ndoshta nje dit keq ke me kon, mos u merzit se jeta o sfid, çdo gjo çka t bojsh me forcat e tua duhet me i arrit.E mos Mendo me u ndal, Perveç zotit kerkuj Mos ju fal,mos loj ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Mos u mërzit kur respektin ta marrin për dobësi,njeri jam dhe un edhe po ashtu gaboj si ti,harro të shkiarën edhe mendo për çka të pret tani"..
......"Sa shum"........ Nashta disa njerz, më kon ,harru...Sa shum të mira , i pata bo...E tash thikën ,mbas krahve, ma kon vu...Se di a thu nashta un që, aq shum i pata  , respektu athu...E kom meritu me , më ofendu...Në vënd qÃ...
Autori: ornela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashuria
dashuria eshte nje ndjenje shume e bukur, e cila lind dhe zhvillohet gradualisht, por shume shpesh ndodh qe te linde edhe me shikim te pare. boten e sheh me nje sy tjeter. gjithcka duket shume e bukur, jeta te duket fushe me lule. per te ben gjera nga me...
Autori: Bora · Lloji: Thirrje · Tema: Le te ngrihemi
Cdo fmij menzi I pret pushimet e veres dhe un PREJ Anglie ne SHQIPNI erdha me bo CA dit pushim tek Vendi Im un Isha e vogel ende e parritur se Kisha menduar q nji tmerr do tkisha perjetuar ,NJi I Marr m erdh m goditi mu para babit Tim u be deti gjith gjak...
Autori: Mirigj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria si nje perralle
Thone qe dashuria nxjerr ne pah anet me te mira te njeriut? genjeshter perrallat genjejne dashuria nuk nxjerr ne pah zemrat e arta te perbindeshave njeriu i dashuruar beht harraq harron se kush eshte harron per nje kohe perrallat genjej...




Komentet e fundit!

Emri: oiuiou piou
Email: pioiop_@gmail.com
Komenti:

Emri: bella
Email: bella@gmail.com
Komenti: te lumtepor pak misterioze/bravo yay



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com