Data e postimit: 2014-10-23 10:00:23
Lexime: 4663
Vjeshta
Lloji: Hartim
Tema: sitina me e bukur
Autori: Gjesika'1
Shkolla: :)
Klasa: 8
Qyteti: GJAKOVE
E-mail: gjesika-1@live.com


Gjeja me e bukur qe te ndodh ne jete edhe vjeshta, ajo e cila te jep ndjenjen e bukur e emocionuese ajo qe mbulon ter fshatin me gjethe si e vesh bukur me ate ngjyen e kafte .
Kjo stine madheshtore po troket e pak nga pak po misherohet me qytetin tone.Po shtron qilimin e saj te arte kudo...Sa hije qe i paska!Pemet me vello te arta po qendrojne si zonja hijerenda ne kkenge madheshtore si sfond te kesaj bukurie...
E gjith natyra feston ne hare,feston ne nje ritem, e aq bukur sa te thuash se i dirigjon dikush.
Kjo eshte stina me e bukur ne jete!

.

Vepra te ngjashme
Autori: Nina Mato · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta
Erdhi vjehsta! Kjo stine madheshtore po troket e pak nga pak po misherohet me qytetin tone.Po shtron qilimin e saj te arte kudo...Sa hije qe i paska!Pemet me vello te arta po qendrojne si zonja hijerenda ne kete mbreteri bukurie.Gjethet vallezojne me puhi...
Autori: kaltrina elshani · Lloji: Hartim · Tema: vjeshta
Vjeshta nje stine ku ngjyra e gjelber merr fund.Kjo stine e bukur ne natyre sjell nje ngjyre te bukur prej ari.Stina e vjeshtesna sjell nje mot jo shume te preferueshem per femijet te cilet nuk jan adhurues per shiun dhe te ftohtit pa bore.Por stina e vje...
Autori: Gresa xhepmetaj · Lloji: Ese informuese · Tema: Vjeshta
Vjeshta eshte nje stine imagjinare.Ne fshatin ku une jetoj eshte shume bukur sepse kur bien gjethet e gjithe toka mbulohet.Mollet piqen,rrushi,geshtenjat e shume fruta te tjera.Vjeshta eshte stina e preferuar e bujqve sepse ka shume gjera per te vjele.Por...
Autori: KALTRINA · Lloji: Hartim · Tema: VJESHTA
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i jep ngjyrën e bukur prej ari. Stina e vjeshtës na sjell një mot jo shumë të preferushëm për fëmijët, të cilët nuk janë adhurues të shiut dhe fil...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Stina e vjeshtes
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i jep ngjyrën e bukur prej ari. Stina e vjeshtës na sjell një mot jo shumë të preferushëm për fëmijët, të cilët nuk janë adhurues të shiut dhe fil...
Autori: Madita Syla · Lloji: Analize letrare · Tema: Vjeshta
Vjeshta Nje stinë ku ngjyra e gjelbert merr fund .E gjithe natyra merr ngjyre portokalli dhe kafe .Vjeshta eshte nje stine shume e bukur e cila na sjell nje mot te fresket dhe me shi.Secila stinë e ka bukurine e vet por edhe vjeshta ka bukurine e saj...
Autori: sara · Lloji: Ese pershkruese · Tema: natyra
Natyra eshte si nje burim jete.Sa here qe kemi nevoje per dicka ndryshe,per qetesi shpirterore i drejtohemi asaj.Ajo eshte nje objekt frymezimi edhe per poetet me te ndjeshem te cilet frymezohen nga feshferimat e gjetheve cicerimat e zogjve te vegjel kthj...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta
Sot është një ditë e bukur vjeshte.Gjethet e thata të pemëve kanë shtruar nëpër rrugët e qytetit një tapet të artë.Vjeshta është stina e gjumit të ëmbël.Dielli rrezeartë i ka lënë vendit shiut dhe motit të freskët.Sa bukur është t...
Autori: Dafina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera.Stina
Pas nje dimri te gjate e te ftohte me ne fund vjen kjo stine e buzeqeshur dhe e ngrohte.Nje stine e mbushur me dashuri,pranvera.Mua me pelqen shume stina e pranveres.Kete stine e fillojme ne menyren me te mbare.Si qdo stine tjeter edhe ne pranvere kemi ge...
Autori: butrint dana · Lloji: Ese filozofike · Tema: vjeshta
Vjeshta është stinë shumë e bukur.Gjatë kësaj kohe peisazhi bët madhështor. Gati çdo fletë e çdo peme bëhet me ngjyrë të artë,të kuqerremte dhe të portokalltë. Unë jam i sigurt në fshatin tim vjeshta është më e mahnitshme se në f...
Autori: Anabela · Lloji: Pershkrim · Tema: VJESHTA
Vjeshta...stina ku gjelberimi humb, e natyra mbulohet me ngjyre ari.Eshte stina ku pemet fillojne te thahen e gjethet e tyre bien. Stina ku pushimet mbarojne e shkolla fillon.Rruget e qytetit jane te mbuluara me gjethe te nuancave te ngjyres kafe.Kurse p...
Autori: Erblina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
E pergjumur dola ne dritare.Shikoja natyren me vete thash "sa bukur" .Gjithqka ishte ndryshe kishin ndryshuar pemet ,livadhe ,madje edhe qielli kishte marr nje ngjyr te kalter te erret .Me vrap shkova tek dollapi i rrobave dhe morra bluz dhe xhinse tamam ...
Autori: Madita ,Majlinda,Doresa,Era · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri
DIMRI Dimri eshte nje stine shume e bukur dhe nje stin e ftoht.E ghithe siperfaqja e natyres eshte e mbuluar me debore.Fytyra e femijeve eshte gjithmone e buzeqeshur dhe ata lozin me topa bore.Dimri fillon me 22 dhjetor dhe mbaron me 21 mars.Dimri ka...
Autori: Blajjdjbdjsk · Lloji: Pershkrim · Tema: Hdjnxnx
Rrezet e arta te diellit perqafuan token tone te dashur, natyra buzeqesh duke na ofruar nje pamje piktoreske. Pemet kane celur sythet e para cka lajmeron ardhjen e stines me te bukur Pranveres , nje stine qe sjell nje jete te re ne mesin tone dhe shpert...




Komentet e fundit!

Emri: leonora
Email: lora-ora@hotmail.com
Komenti: ti a je naim frasher?? Ti leon

Emri: leonora
Email: lora-ora@hotmail.com
Komenti: ti a je naim frasher?? Ti leon

Emri: leonora
Email: lora-ora@hotmail.com
Komenti: ti a je naim frasher?? Ti leon

Emri: leonora
Email: lora-ora@hotmail.com
Komenti: woow teper mir

Emri: Dafina
Email: dafina.lecaj@hotmail.com
Komenti: shum i mir por pak i shkurt por mee kto fjal te bukura sa 100 faqe ^_^

Emri: arbnora
Email: arbnora_era@zbavitu.net
Komenti:

Emri: drita
Email: drita_era@live.de
Komenti: /tartimi i voge

Emri: Smmile
Email: morena-erna@hotmail.com
Komenti: shum i mir ma i miri deri qtash

Emri: arnesa
Email: arnesa_era@zbavitu.net
Komenti: shum i mir un e kam shkruar dhe mesusja me ka levderuar shum si dhe mora noten 5 te faleminderit nga arnesa

Emri: leon
Email: leo.leo@live.com
Komenti: e mir por sikur ta rrisje dhe me shum pa marr parasysh shum bukur


Emri: llola
Email: lola-lola@hotmail.com
Komenti: yay ma i miri hartim

Emri: emanuella
Email: ela_ela@live.com
Komenti: me e mira vazhdo keshtu



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com