Data e postimit: 2013-10-19 09:39:48
Lexime: 70686
Stina ime e preferuar
Lloji: Hartim
Tema: Vera
Autori: Shkurta Xheladini
Shkolla: "Luigj Gurakuqi"
Klasa: VI 1
Qyteti: Podujeve
E-mail: shkurta-xh@hotmail.com


Te gjitha stinet jane te bukura por me e mira nga te gjithat eshte Vera . Gjat veres ka shume vap dhe bujqit dalin e punojn ne ara. Ne pushimet verore shume njerze dhe femije shkojn ne vende te shumta zbavitesa , argetuese. Ne vere ditet zgjasin dhe netet shkurtohen. Vera gjate mbremjve eshte e fresket me ajre te paster dhe shum relaksuese.Gjate veres jane pushimet verore te gjith femijet pushime te gjata sepse kane knaqesi per te luajtur dhe per te bere gjera te tjera zbavitese. Pasi qe kreyn pushimet go te hapet shkolladhe cdo dite do te shkojm ne shkoll vetem e vetem te shtunes dhe te dieles qe kemi pushim.Vera eshte duke u mbaruar dhe ditet po behen me te ftohta kjo eshte vjeshta me ditet e saj te ftohta duke ardhe.

Vepra te ngjashme
Autori: Erza Hasani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pushimet
Tani ditet e ketij viti shkollor po perfundojne , por pushimet vetem se po afrohen. Tani ne ne mendjen tone mendojme se sa do jete nota mesatare e jona , kurse ne anen tjeter mendojme se si do i kalojme pushimet verore dhe a do te jete me te vertete nje ...
Autori: arbenita,albiona Hyseni · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pushimet verore
Pushimet verore këtë vit për mua, ashtu edhe si vjetëve të tjera, kanë qenë pushime të bukura dhe me plot lumturi. . Unë në këtë pushim, si gjithmonë, nuk e kam lënë anash as mesimin Pushimi veror, me të vërtetë ka qenë një push...
Autori: Marilena Makri · Lloji: Analize letrare · Tema: po vijne pushimet
Tani ditet e ketij viti shkollor po perfundojne dhe pushimet po afrohe .Ne mendjen tone mendojme se si do ti kalojme pushimet verore dhe a do te jene te paharrueshme ne anen tjeter mendojme se si do ti kemi nxjerre notat per te cilat kemi meduar dhe lodhu...
Autori: mitrush kuteli · Lloji: Analize letrare · Tema: si kalova pushimet verore
PUshimi veror,eshte vertet nje pushim i gjat dhe relaksues.Gjat puhimit veror un kalova shum mir duke te ber ngjyra te ndryshme interesante,argetuese por edhe krakter eduktiv,arsimor.Pasuiqe ky ishte nje pushim i gjate,kam shum gjera qe un mund te tregoj,...
Autori: Emi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pushimet e mia verore
Si qdo her tjeter edhe ket vit pushimet i kalova per mrekulli. Vizitova shum familjar,takova miq te rinj,lexove lektyra te reja dhe bera shum aktivitete te tjera. Vera esht e gjat dhe padyshim se ndonjeher kam ndjer mungese e shokeve dhe arsimtareve p...
Autori: Emi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pushimet e mia verore
Si qdo her tjeter edhe ket vit pushimet i kalova per mrekulli. Vizitova shum familjar,takova miq te rinj,lexove lektyra te reja dhe bera shum aktivitete te tjera. Vera esht e gjat dhe padyshim se ndonjeher kam ndjer mungese e shokeve dhe arsimtareve p...
Autori: andrea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vera i gezon femijet
jetojn shume lloj njerez por ata qe i gezohen me Shum stines se veres jane te varferit .njerezit te varfer i gezohen stines se veres sepse ne stine e veres ato nuk kane te ftoht nuk u duhen dru per ngrohje sepse ATEHER DIELI NGROH ME RREZEN TE NZEHTA PR...
Autori: MILEJDI ELMAZI · Lloji: Pershkrim · Tema: PUSHIMET NE VENDE TE NDRYSHME
PUSHMET E MIA VERORE. KETO PUSHIME PER MUA ISHIN PLOT ARGETIME.2 MUAJT E PARA TE VERES BERA PLAZH,AQ SHUME ISHA NXIRE SA TE GJITHE ME THONIN SE JE BERE SI COKOLLATE E ZEZE.PAS 1 JAVE SHKUAM PER PUSHIME NE GREQI.ATJE NDENJEM 1 JAVE,U MERZITA PAK SEPSE UNE...
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Hartim · Tema: PUSHIMET VERORE
MENDIMI IM SE SI DO TI KALOJ PUSHIMET VERORE ESHTE QE TE SHKOJ TE DAJA TE HALLA TE TEZJA PO ASHTU EDHE NE PISHIN EDHE TEK SHOQET E MIA EDONA DHE BESJANA UNE MENDOJ SE KETE PUSHIM DO TA KALOJ MREKULLUESHEM UNE ME FAMILJEN TIME KEMI MENDUAR QE TA BEJM NJE ...
Autori: Melisa Thaqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Si i kalova pushimet verore
-Pushimet verore kete vit per mua,ashtu edhe si vjeteve tjera , kane qene pushime te bukura dhe me plot lumturi.Une me anetaret e familjes kete pushim e shfrytezuam,pra,te clodhemi nga periudha e gjate mesimore dhe qe te kemi mundesine,te vizitojme ndonje...
Autori: Rinna · Lloji: Ese pershkruese · Tema: PUSHIMET
Une pushimet verore i kalova shume mire.Sa i perket kenaqesive pata mjaftueshem.Ajo qe e beri te veqant kete pushim ishin vizitat e ndryshme tek te afermit e mi, si dhe shetitja me familje ne vende te ndryshme. Une gjithashtu nuk i lash anash edhe mesimet...
Autori: Kesta Salla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Stinet
Dimri vendin pranveres ia ke Bora shkrin nuk ka me. Lulet celin sa me ska Si pranvera ne bote nuk ka. Iken pranvera e vjen vera Pushimet trokasin tek dera. Vape bën sa me ska Po cti besh vere 1 here ne vit ka Vjeshta vjen vera shkon Edhe ...
Autori: Besa Tina · Lloji: Hartim · Tema: Vera
O sa e bukur është vera, stina më e preferuar nga të gjithë. Vera është stinë e ngrohtë dhe me plot dashuri, gjatë verës çdokush viziton vende të bukura turistike. Disa vizitojnë Shqipërinë dhe Malin e Zi, por ka disa që shkojnë edhe në...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Pushimet Verore Pushimet verore Shumë shpejt kaluan Kaluan bukur Për mrekulli Vizituam vende të ndryshme me kërshëri Në Ulqin bregdetit Kalonte Jani S'ka si Durrësi thoshte Agroni Jo mor cfarë S'ka...




Komentet e fundit!

Emri: jug
Email: jug@gmail.com
Komenti:

Emri: RuzhdiKoburja
Email: RuzhdiKoburja@gmail.com
Komenti: AXHA SHNEQ

Emri: Teta gjyli
Email: tetagjyli123@gmail.com
Komenti: Sabi-le

Emri: ARLINDA BEQO
Email: arlindabeqo2@gmail.com
Komenti: shum bukur me ndimove per detyrat e gjuhe shqip pasi jam turke dhe nuk di shume mire ti shum flm

Emri: david
Email: billmen20@hotmail.com
Komenti: shume bukur me ndihmove per detyren e gjuhes flm

Emri: abedin mbaj shenim
Email: abedin@gmail.com
Komenti:

Emri: Elka Nushi
Email: elkanushi@gmail.com
Komenti: Edhe une mendoj se stina e veres eshte me e bukura nga te gjitha.Mendoj keshtu sepse:femijet kane pushimet shkollore,shkojme me pushime ne vendet e huaja,shkojme ne plazh...etj.

Emri: anxhela hoxha
Email: anxhelahoxha 123@gmail.com
Komenti: Nuk eshte asgje kjo

Emri: klea
Email: klea@gemail.com
Komenti: Stina e veres eshte shume e bukur sepse shkojme ne plazh eshte e ngrohte dhe plot dashuri :-( :-) :-( :-P :-P :-P :-P

Emri: fghjkl
Email: fvghjklkiju@gmail.com
Komenti:


Emri: eni
Email: eni@gmail.com
Komenti: bukur por duhet perdorur me shume figura letrare te ndryshme dhe te vecanta.

Emri: Excellent
Email: Excellent.11@outlook.com
Komenti: mir

Emri: ngghbgyh
Email: ngghbgyh@hotmail.com
Komenti:

Emri: Mario tuci
Email: Tuci9857@gmail.com
Komenti: E kisha per detyra gjuhe dhe ketu e kopjova

Emri: Linda Zejnullahu
Email: mendimi_528@hotmail.com
Komenti: O sa e bukur është vera, stina më e preferuar nga të gjithë. Vera është stinë e ngrohtë dhe me plot dashuri, gjatë verës çdokush viziton vende të bukura turistike. Disa vizitojnë Shqipërinë dhe Malin e Zi, por ka disa që shkojnë edhe në vende të tjera. Vera sjell natyrën e bukur me lule dhe gjelbërim, siç e dimë të gjithë dita që fillon Vera është 21 Qershori, dhe dita që mbaron është 21 Shtatori. Gjatë verës përpos që shkojmë në vende turistike ne vizitojmë edhe të afërmit tonë, si hallat, dajtë, tezet, kusherinjtë etj. Gjatë verës ne kemi për detyrë që të lexojmë diçka gjithashtu. Sepse libri është shoku më i mirë i njeriut. Pra, unë kështu përshkrova stinën e verës.

Emri: isra murseli
Email: isra_murseli@live.com
Komenti: Dimri është stina më e mrekullueshme që kam parë.Bora bie me flokët e saj të bardhë duke mbuluar rrugët,çatitë,pemët dhe të gjithë qytetin tim të bukur.Netët me borë,unë rri brenda shtëpisë time,pranë oxhakut të ngorhtë dhe duke ngrënë gështenja të pjekura dhe duke parë televizor.Rri deri vonë duke lexuar libra pranë oxhakut,dhe më pas fle në shtratin tim të butë dhe mbulohem me batanijet e ngrohta.Ndërkohë jashtë bie borë dhe është ftohtë......dhe ndërkohë unë bëj një gjumë të qetë dhe të ngrohtë.Në mëngjes vështroj në dritare qytetin tim,rrugët e të cilit,dëbora u ka shtruar një tapet të bardhë qumështor.Pemëve u kanë rënë gjethet.Nuk ka vend ku mos të ndodhet plaku prej bore.Dimri është një stinë e mrekullueshme,edhe pse është ftohtë dhe se pemët nuk kanë më gjethe

Emri: fortesa
Email: fortesa_nr1@live.com
Komenti: Shum mir amo duhet edhe disa gjera shtes p.sh ne ver piqet gruri,misri ka thatesira , qelin lulet piqen pemt dhe perimet etj

Emri: vera eshte stin shume mri mos e thuani asgje per stinen
Email: alketa.b@live.com
Komenti:

Emri: lera
Email: lera@hotmail.com
Komenti: mesatare

Emri: Lolo
Email: Nitabusati@hotmail.com
Komenti: Sa kot edhe bebi kishte dit me bo me bukur pffffff


Emri: kuroko
Email: kuroko@gmail.com
Komenti: e lezetshme

Emri: hysni mali
Email: hysnimali@yahoo.com
Komenti: vera ka mushkonja dimri ka qoftet pranvera ka bitch vjeshta ka flm asnje nga keto nuk po me pelqen po sikur nje stine tjeter te kete

Emri: albesian
Email: albesian.12@hotmail.com
Komenti:

Emri: quki luki
Email: qukiluki@hotmail.com
Komenti: shum llaf aaa!!!

Emri: Ana Xhihani
Email: anna.xhihani@hotmail.com
Komenti: Sh e bkr por ke harruar qe e keqja e veres ka mushkonjt

Emri: Ajnure
Email: didi_ila@hotmail.com
Komenti: Bukur por duhet disa gjera shtes /

Emri: hbjjh
Email: hello@live.com
Komenti: Bravooooo te qofteeee

Emri: hjk
Email: hello@live.com
Komenti:

Emri: blerta nita
Email: blerta_nita@hotmail.com
Komenti: uuuuuuuuuuuu!sa me pelqejne keto gjera

Emri: Lena
Email: Lena123@hotmail.com
Komenti: shum ese e bukur me pelqeu shum Te Lumtt



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com