Data e postimit: 2013-04-23 09:54:46
Lexime: 15446
Shkolla
Lloji: Hartim
Tema: Shkolla eshte dritarja e Jetes
Autori: Ensar Iljazi
Shkolla: Gjergj Kastrioti Skenderbeu F.Haracine
Klasa: VII-3
Qyteti: Fshati Haracine
E-mail: ensar-iljazi@live.com


-Te gjithe ne kemi ardhur ne kete Bote me nje qellim dhe mision
nga Zoti i Madherueshem.
Disa nga ne qeshin,e disa nga ne qajne disa vijne ne ket Bote per te paren
her e disa tani pershendeten.
Gjitha keto jane momente qe doemos duhet kaluar por mjafton qe ta dijm se pse jemi ne ket Bote.
Dituria eshte primarja per qdo njeri te shendoshe dhe te arsyeshem.
Ajo eshte gjeja e vetme qe na ben te dallohemi nga qeniet tjera.
Pasi qe duam dituri,sigurisht se ate nuk mund ta fitojme askund perpos se ne Shkoll.Aty ka gjithqka qe nevojitet per nje te ardhme te ndrytur.
Un e dua Shkollen aq sa e dua familjen time.Te dyjat jane me e rendesishme.
Besoj se secili prej nesh nese vetem pak aktivizon trurin dhe mendon per shkollen diturine qe ajo sjell do te niset drejt rruges se duhur,rruges se ndricuar.Njelloj siq ka thene e Madhi Naimi
"Vetem drite e diturise perpara do te na shpjere"
Kjo kaptine e jetes e quajtur dituri hapet lehte per te mos u mbyllur kurr.
Cdo dite sikur lulja qe ujitet edhe dituria shtohet edhe mire mbrohet.
Duhet te jemi te forte e te vendosur e mos te lejojme te na e zbukurojne arsimin sikur dikure qe e benin armiqte e popullit...!!!
Per Shkollen ka eshe shume e shume fjal por mjafton qe ta pershkruajm pak dhe ta ruajme.Un kaq kisha per te treguar per Shkollen...!!!

Vepra te ngjashme
Autori: Rebeka Hoxha · Lloji: Analize letrare · Tema: shkolla
Gjate moshes se adoleshencen na ndodhin shume ndryshime qe kan te bejne me shume me rritjen dhe me pjekurine tone.Gjeja me kyc e adoleshences eshte arsimi i mesem i cili esht nj hap i rendesishem drejt te ardhmes. Shkolla 9 vjecare nga gjimnazi ka nje n...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Rrefenja · Tema: Dituria
A ka gje me te rendsishme sesa dituria, Jo Dituria eshte gjeja qe me se shumti njeriu duhet te luftoje. Siq thote nje thenie; Dituria te dergon ne rruge te drejte,Mendo pak. Eshte e vertete. Mos lufto per nje note por per dituri, Sepse ajo eshte me...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Ne jemi ne Toke per te... Ne jemi ne Toke per te jetuar ? ... Jo Ne jemi ne Toke vetem e vetem per te adhuar Zotin e Gjithesise , qe na fali shpirtin , na fali mendjen per te dale nga problemet , na fali dituri te mesojme . Kjo jete eshte shume e shku...
Autori: ERVISA FUSHA · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: "E verteta vret por ama eshe ajo qe duhet " ....... !!!
Ne qofte se une nuk zgjohem per dy ,,, tre ,,, kater ,,, minuta dijeni se kam vdekur. Une gjalle jam por nuk po arrij t'i hap dot syte , nuk po arrij t'i hap dot syte nga genjeshtrat qe mi kane mbyllur ato . Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: TE NJOHESH VETVETEN
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here qe dikush thote se eshte e rendesishme te njohesh vetveten.Nese s’e njeh mire vetveten,ajo mund te te behet pengese,por nese e njeh mire ate,ajo do te te...
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ndiq endrren tende
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...
Autori: Glea · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pse?
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere ta gjej mbi 1 000 000 here apo jo? Nuk eshte e lehte te gjesh kete pyetje apo jo? Per disa gjera ne e kemi nje pergjigje , por per disa te tjera jo.Sa bukur...
Autori: Brikena · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria ,pjese e jetes sime
Shoqeria ,pjese e jetes sime Shoket e shoqet e mia jane njerzit qe dua me shume , jane ata qe me bejne per te qeshur ne cdo moment , nese ata jane te lumtur dhe une jam e lumtur , nese ato merziten dhe une merzitem me shume se ato , nese ato lendohem u...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Poezi personale · Tema: shkolla
Dygjera me te shtrenjta Qe une i adhuroj Jane vendlindja ime Dhe shkolla ku mesoj. E dua shkollen time Ku mesova a b-e c-en Ajo me ngjall kujtime Rrugen ma rrefen. Nese nje dite mua Me bajn inxhinier Vetem shkolles sime I takon ky nder.
Autori: KLARISA OSMANI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shkolla
Ese: Marredhenia ime me shkollen. Si eshte dhe si duhet te jete. Shkolla eshte vendi ne te cilin njeriu kalon gjysmen e dites, dhe keshtu, dite pas dite, pothuajse gjysmen e jetes se tij. Pa shkolle “nuk ka jete”; kjo eshte edhe nje nder arsyet perse...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla
Shkolla si vend i dijes Shkolla eshte institucioni i dyte ku femijet anetaresohen per jete .Interesat e shkolles dhe te familjes jane te perbashketa pasi kane femijet te perbashket.,Shkolla eshte vend shum i rendesishem dhe kerkon nje rend te caktua...
Autori: Albi Zeqiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shkolla
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ngushte me shkollimin . Shkolla eshte gjithashtu shume e rendesishme per e edukimin e nje njeriu. Prandaj shkolla fillon qe ne moshe shume te vogel . Shume f...
Autori: Xhesika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: mosha ideale
Per te jetuar sa me mire ne fillim duhet te njohim 5 fazat e saj te cilat jane:foshnje,femije,adoloshent,i rritur dhe i moshuar, faza e pare fillon menjeher sapo vijm ne jete,ne ate faze nuk dime asgje per jeten dhe kemi nevoj per prindrit ne cdo cast, nu...




Komentet e fundit!

Emri: denisi
Email: denisi@hotmail.de
Komenti: une e dua shkollen

Emri: aslla
Email: a.s@hotmail.com
Komenti: shum shum e mir ma perkujton ty shkollen time te dashur

Emri: hana
Email: hana-bushi@hotmail.com
Komenti: 😄😄

Emri: Ana swit
Email: ana@hotmail.com
Komenti: e lezecme por mund te ishte dhe me e bukur

Emri: Ana swit
Email: ana@hotmail.com
Komenti: e lezecme por mund te ishte dhe me e bukur

Emri: allahu eshte 1
Email: vjollca_lutfiu@hotmail.com
Komenti: win per fjalen allah

Emri: emel
Email: emel_asllani@hotmail.com
Komenti: shume bukur!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Emri: emel
Email: emel_asllani@hotmail.com
Komenti: shume bukur

Emri: emel
Email: emel_asllani@hotmail.com
Komenti: shume bukur

Emri: ersa
Email: bertinael.1@hotmail.com
Komenti: shkolla gjeja me e rendesishme


Emri: Miran
Email: miran-jeton@hotmail.com
Komenti: shumm bukur ju uroj suksese ne punen tuaj

Emri: LORENTINA
Email: LORENTINA_TINA@LIVE.COM
Komenti: JO HIQ SPONA PELQEJN VEPRAT E TUA ENSAR A QYSH E KI EMRIN ENSAR A HAMAM

Emri: laurita
Email: rita.avdiu@hotmail.com
Komenti: shum mir e ke shkeruar

Emri: Saranda hoti
Email: nushi_ila@zbavitu.net
Komenti: Ju përgëzoj për faqen dhe ju uroj shumë suksese në te ardhmen nga un saranda

Emri: hanna
Email: hanna_rana@live.com
Komenti: hahahhaha

Emri: nuriman rushiti
Email: moni_rrushiti@hotmail.com
Komenti: po veprat e tua ishin shume te mire...

Emri: ana
Email: antonella.l.b@hotmail.com
Komenti: pjoooooooooooooooooooooooooooooooo pra po ose jo qe do te thote pjo pra jam me dy mendje te te shkruaj po ose jo per momenitin ciaoo

Emri: ensar
Email: ensar-iljazi@live.com
Komenti: a po ju pelqejne veprat e mija



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com