Data e postimit: 2013-04-06 23:11:20
Lexime: 6739
prinderit
Lloji: Hartim
Tema: ti respektojme dhe ti duam prinderit !!!!!!!!
Autori: menal shabani sejhan shabani
Shkolla: HASAN PRISHTINA (Menal shabani) ISMAIL QEMALI ( Sejhan shabani)
Klasa: 4-2 (Menal ) 5-4 (Sejhan)
Qyteti: Shkup
E-mail: menal_sh@hotmail.com


Prinderit janë dashuria , pasuria , buzeqeshja ,kenaqesia jonë e parë .
Sa sakrificat na i kanë bërë.Sa të mirat na i kanë bërë.Sa shpirtin e pasur na i kanë bërë.Ato nuk kanë pasur njeri tjetër përvec neve,fëmijëve.Lulëzuam ne nga gëzimi se një dashuri kaq e shenjtë për ne është kaq e dobishme.E di se prindërit janë të nevojshëm dhe asnjëherë nuk na kthejnë shpinën pas.Për këtë gjë themi se"Prindërit duhet ti respektojmë dhe ti duam".

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
2 Fëmijët Luanin bashkë Në shkollë shkonin Castet më të bukura Bashkë i kalonin Momentet që kalonin Ishin të mahnitshme Suksesi në shkollë S'u mungoi atyre Dashuria ndaj prindërve Ishte si k...
Autori: Aulona · Lloji: Hartim · Tema: respekti
prindërit unë i dua shumë,pa marr parasysh a janë të pasur a po të varfër.Prindi është i vetmi përson që edhe jetën e jap për ty ndonjëher të qërton por ebën vetëm për të mirën tënde,ata janë më të pjekur se unë,janë ballafaquar...
Autori: ana ana · Lloji: Tekst argumentues · Tema: maredhenia prind femije
Familja, gjithnjë e më pak vendimtare në zgjedhjet e adoleshentëve Jo më fëmijë, por as të rritur, ende. Është kjo faza e tranzicionit, nëpër të cilin enden adoleshentët, të cilët jo vetëm për shkak të moshës, por edhe për shkak t...
Autori: Daris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkruajmë bukur gjuhën shqipe
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal e shkoj në shkollë më thonë shokët – Mirëmëngjesi. Sa herë dua të kem diçka, sa herë të tjerët më kërkojnë diçka gjithmonë në mënyrë...
Autori: Dajana Ndoj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: adoleshenca
Adoleshenca ështe ajo faze e jetës që çdo njeri në këtë moshë preket nga pasojat e saj. Të jesh një adoleshent do të thote të jesh si ajo lulja e sapo çelur e cila sado ti hedhësh ujë asnjëherë nuk ngopet. Adoleshenca shoqërohet me ...
Autori: Arrita Sadrijaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Te jetojm se bashku
Të gjithë njerzit lindin te lirë dhe të barabartë me dinjitet e më të drejta .Ata kanë arsye dhe ndërgjegjje dhe duhet të sillemi në frymë vllazërimi.Një fillim i mbarë është të pranojmë që çdonjëri nga ne mund të krijoj paragjykime...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Pa arsim s'ka perparim
Këtë shkrim do ta filloj me një thënie të Nelson Mandelës me një fjali të thjeshtë që ka shumë domethënie , ai thotë “Arsimi është arma më e fortë të cilën mund ta ndryshosh Botën” . A mund të thotë dikush se nuk është ashtu? ...
Autori: un · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kur dashuria vdes, atëhere edhe jeta shuhet...
Shpesh fëmijët e vegjël pyesin prindërit e tyre se si ata kanë lindur e prindërit mundohen të gjejnë një mënyrë shumë imagjinare për t’ia treguar e në disa raste të pavërteta.Vjen një kohë që fëmijët rriten e mund të kuptojnë m...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Dashuria
Çdo njeri i dashuruar jo gjithmonë krijon "ëndërra jete" vetëm mr një person. Ka nga ata njerëz që nuk janë të sinqertë në dashurinë e tyre,ndjenjat e tyre,por janë gënjeshtarë,aktorë që e luajnë më së miri rolin e tyre prej të pafaj...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Prekazit Legjendarë Po kërcasin pushkët dhe topat Automatikët dhe mitrolozat Prekazin e kanë rrethu Po trimat e trimëreshat Nuk janë dorzu Kanë luftu si Mic Sokoli E gjithë bota është ...
Autori: Fotini Subashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te falesh eshte hyjnore
Njerëzit janë krijesa të lindura me atributet dhe dobësitë e tyre.Te gjithe ne bejme pjese ne shoqerine njerezore.Por, shoqeria ku jetojme sot eshte shume e padrejte. Ashtu siç nuk janë të pakta momentet kur engjëjt i kane zili, po ashtu nuk jan...
Autori: Adriana Ramadani · Lloji: Analize letrare · Tema: Për familjen
Familja është grupi i parë që ne i takojmë. Familja është mbështetja e parë , që na japin këshilla, të drejtën e çdo gjëje. Edukata që ne e marrim është nga familja që nga lindja e gjrë në vdekje . Si çdo herë ne i kuptojmë, respek...
Autori: Klaudia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
Nëse i lëmë me një anë dy vitet e para të jetës adoleshneca është periodë kur ngjajnë ndryshimet më të mëdha dhe më të shpejta në jetën e njeriut. Ndikimet sociale dhe kulturore janë jashtëzakonisht të mëdha. Në shoqëritë e më he...
Autori: Anonim · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Domethenia e dashurise
- Cfarë është një dashuri? - Një dashuri ka shumë kuptime. Duke filluar nga dashuria për familjen, për mamin, babin, dashuria per një këngë… - Jo, jo!! Po them për dashurinë e lulëzuar midis dy personave. Një dashuri të fortë e cila ...




Komentet e fundit!

Emri: dafina
Email: dafinakosumi@hotmail.com
Komenti: SHUME BUKUR BRAVO

Emri: Dua not ne hartim
Email: Ylli123@live.com
Komenti: Sdi qka te then se je e para ne fa qe bravo mendimoi numer 1 je te lummt

Emri: rukije
Email: rukije_65@hotmail.com
Komenti: a e dini se sejhan shabani shenon perplot poezia nese se besoni pyeteni duke bere komente dhe ta dini se ajo i ka bere vet ju betohem se eshte e vertete

Emri: fitore berisha
Email: fitore_berisha@live.com
Komenti: bravo shkupi

Emri: hansa Pap!
Email: <3 @HOTMAIL.COM
Komenti: nuk di qa tju them,100 fjal ne koke po tolloviten sdi pi ka tja filloj thjesht du me than bravo edhe ta dini se e meritoni shum ma shum !!!!!!!!!!! jeni fitues te kesaj faqeje !!!!!!!!!!

Emri: linda
Email: shtepija_ime@live.com
Komenti: me ndihmoji shum kjo tem

Emri: linda
Email: shtepija_ime@live.com
Komenti: shum bukur bravo

Emri: yui
Email: yui@yahoo.com
Komenti:

Emri: LOLA
Email: LOLA@yahoo.com
Komenti: BRAVO



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com