Data e postimit: 2013-03-30 15:12:28
Lexime: 16926
Pranvera
Lloji: Hartim
Tema: Pranvera
Autori: Diona Kelmendi
Shkolla: Dr.Ibrahim Rogova
Klasa: 4-4
Qyteti: Prishtin
E-mail: nysi75@hotmail.com


Pranvera eshte nje nder stinet me te bukra dhe me te gezuheshme per ne .Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qeshor.Ne Prenvere fillojne te lulezojne pemet ,lulet etj. Ne kete stine ditet zgjaten kurse netet shkurtohen duke i falur me shume lumturi femijeve.Njerezit ne kete stine fillojne te vishen me rroba me te holla dhe me ngjyra me te hareshme , dallendyshet kthehen fluturithmi dhe filljne te zgjedhin shtepite me te denja per folete e tyre.Eshte knaqesi qe te zgjohesh ne mengjesin e kesaj stine me ane te cicerimave te ketyre zogjeve kaq te mrekullueshem.Ne kete stine moti fillon te nxehet dhe Dielli del me rrezet e tij te arta kurse qielli merr ngjyre te kalter dhe si zakonisht rete hapen dhe ia bene vendin disa reve plot me ngjyra me forma te ndryshme etj.

Vepra te ngjashme
Autori: eneida · Lloji: Hartim · Tema: pranvera ne kopshtin tim
stina e pranveres fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershr.ne pranvere qelin lulet,pemet lulezojne, natyra gjelberon.gjate stines se pranveres ditet fillojne te zgjaten dhe netet te shkurtohen.zogjet shtegetare vijn nga viset e ngrohta dhe ndertojne fole...
Autori: Raman Hasani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Pranvera
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i debores tani ka nje pamj...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera ne vendin tim
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen ng...
Autori: art ndrecaj · Lloji: Hartim · Tema: Hartim Per Pramveren
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i ...
Autori: Agnesa Sulejmani · Lloji: Hartim · Tema: "pranvera ne vendin tim"
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i debores tani ka nje pamj...
Autori: "enisa sulejmani" · Lloji: Hartim · Tema: "stina e pranveres"
Pranvera nje stine e vitit Pranvera eshte nje stine me e preferuar e imja sepse ne stinen e pranveres dita esh...
Autori: Rinesa Maliqi · Lloji: Poezi personale · Tema: Pranvera
Pranvera është nje nder stinet me te bukura dhe me e gëzushmja për gjith fëmijët. Pranvera fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Në pranver lulëzojn lulet pemët gjelbrohet natyra . Në pranver ditët zgjaten kurse natët shkurtohen. Në p...
Autori: Olta Zeqiri · Lloji: Pershkrim · Tema: Pranvera
-Pranvera eshte nje ndere stinet me te bukura per ne.Ajo fillon me njezete e nje (21) Mars dhe mbaron me njezet e dy (22)Qershore.Ne Pranvere filojne te lulezojne pemet,lulet qeLin ngjyra-ngjyra,bari gjelberohet,zemrat e femijeve mbushet plot hare ,lumtu...
Autori: ajshe ismaili · Lloji: Analize letrare · Tema: pranvera ne qytetin tim
PRANVERA eshte nje nder stinet me te bukra te vitit .ajo fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershor.Sot ishte nje mengjes i mahnitshem ku une u zgjova me cicerimat e zogjve.Ne kete stine ditet zgjatem,kurse netet shkurtohen.Pra gjithcka e bukur fillon n...
Autori: F.T · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Stinet
Pranvera eshte nje nga stinet me te bukura dhe me te hareshme te vitit.Ne kete stine celin lulet,dallendyshet kthehen nga shtegtimi dhe pemet lulezojne.Petku i bardhe i debores ia le vendin qilimit te gjelber te lendinave.Me pak fjale,natyra transformohet...
Autori: Tesa · Lloji: Hartim · Tema: 21-Marsi,dita e pranveres
Me 21 mars fillon nje stine tejet e bukur dhe e hareshme me emrin pranvera.Ne ket stine lulet fillojn te qelin,bari i thare tashme fillon ta marr ate ngjyren e blert,pemet fillojn te mbushen prap me ato gjethet e blerta,qielli edhe pse me pak shi fillon p...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Hartim · Tema: pranvera,stina e pare e vitit
pranvera eshte stina e pare e vitit dhe ajo fillon me 21 mars.pranvera gjalleron gjithcka.fillon te nxehet moti dhe del lajmetarja e pare e pranveres lulebora.cdo kopsht lulezon dhe mbush vendin gjithe gjelberim.deshira jone eshte te kthehehen zogjte shte...
Autori: Enes Çakrri · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera është stina e parë e vitit,që vjen pas dimrit dhe fillon më 21 Mars,kurse mbaron më 22 Qershor. Në këtë stinë natyra merr një pamje kryesisht me gjelbërim,dielli shfaqet me rrezet e tij të ngrohta dhe si zakonisht retë hapen. Bujq...
Autori: Ardita · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte nje dite e nje date e mahnitshme , magjepsese , dhe e bukur. Pranvera fillon me 21 Mars e me te fillojne te qelin lulet,lulet shumengjyreshe , te vijne zogjt , e gjithe natyra te buzeqesh e te jep nje kenaqesi te nxehte.Kur behet fjale per ...




Komentet e fundit!

Emri: shkurte zeqiri
Email: shkurta.zeqiri@live.com
Komenti: PRANVERA STINA E PRANVERES ME PELQEN SHUM STINA E PRANVERES ESHT SHUM E BUKUR UN KAM LINDUR NE STINEN E DIMRIT EDHE STINA E DIMRIT ME PELQEN SHUM

Emri: alba bekaj
Email: peja.trimi@hotmail.com
Komenti: veq vazhdoni se shum mir neve po na zhvillohen mendimi per ese me te bukura vazhdoni te shkruani gjithnje

Emri: alba bekaj
Email: peja.trimi@hotmail.com
Komenti: shum mir

Emri: alba bekaj
Email: lati.nita@hotmail.com
Komenti: shum i mir pershkrimi ju vetem vazhdoni te shkruni se neve leximi i eseve po na ben te zhvillojm dijen ton vetem vahdoni

Emri: alba bekaj
Email: peja.trimi@hotmail.com
Komenti: eshte nje pershkrim natyri i bukur por duhet te ket edhe disa elemente te tjera te cilat nuk jan perdorur hiq ne kete pershkrim per natyren kshtu qe duhet te mendoheni mir se qfar po shkruani dhe te beni pershkrimin me te gjat se esht shum i shkurte une nuk e vlerso edhe aq shum ju faleminderit per mirk uptim

Emri: Valdrin
Email: Valdrin.shkodra@hotmail.com
Komenti: Shumm keqqqq Palidhjee

Emri: Nuk Jom Ktu
Email: qashtu_krejt@hotmail.com
Komenti: Shum palidhje

Emri: Jasin
Email: Jasin_shabani@live.com
Komenti: shum e mir

Emri: SEFADE
Email: sefade_shabani@hotmail.com
Komenti: KY ESHTE NJE HARTIM SHUM I MIRE ME KA NDIHMUAR SHUME

Emri: diona
Email: nysi74@hotmail.com
Komenti: jo nuk e kom kopijuar


Emri: matea tea
Email: tea@hotmail.com
Komenti: me pelqen

Emri: Marko
Email: marko007@live.com
Komenti: Ku e ka te miren? Apo se e ke kopjuar dhe ti!!!! Eshte e ngjashme me nje tjeter qe eshte postuar pak me pare. Megjithese ti ne klase te 4 je. Cfar mund te presesh nga ty???

Emri: dorina
Email: nysi75@hotmail.com
Komenti: shume e mire

Emri: dorina
Email: nysi75@hotmail.com
Komenti: shume e mire



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com