Data e postimit: 2018-10-05 14:50:41
Lexime: 2660
GJEJE PO TA MBAJTI
Lloji: Gjeegjeza
Tema: GJEEGJEZE
Autori: anonim
Shkolla: H.L
Klasa: X
Qyteti: anonim
E-mail: ariandeda@gmail.com


Mal kendej dhe mal andej ,
del bariu e fishkellen !!!

KUSH ESHTE ?!!!

Vepra te ngjashme
Autori: anonim · Lloji: Gjeegjeza · Tema: Mundohu ta gjesh
Mal lendej e mal andej , del bariu e fishkellem . Kush eshte ?!
Autori: Redon Bejtullahu · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: vjeshta
Sa me pelqejn ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e leht qe fryn dalengadale e te merr floket perpjet,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemve si pasoj ato rrezohen per tok me pelqen shum.Ngjitem n...
Autori: Erona Guri · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e lehte qe fryn dalengadale e te merr floket perpjete,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemeve, e si pasoje ato rrezohen pertoke me pelqen shume....
Autori: ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje shetitje buze liqenit
Sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e lehte qe fryn dalengadale e te merr floket perpjete,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemeve, e si pasoje ato rrezohen pertoke me pelqen shume...
Autori: megi dhe fatime · Lloji: Gjeegjeza · Tema: a e gjeni dot
skenderbeu e ka te gjate, e kane burrat e perdorin grate.kush eshte? ai qe e prodhon njere e perdor ne jete, ai qe e ble nuk e ble per vete, dhe ai qe e ka nuk e shikon.kush eshte? me vete e ke ,me sy s'e sheh.kush eshte? I pata dy...
Autori: martin camaj · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: cfar kuptimi ka fjala
ne fjel sqrhet qiell e dhe bashke .ajo eshte nje strajce e ne te mundemi me barte stinet e motit,akull e zjarm.Pa ate ,nje levizje ne fytyre ,buzeqeshja do te veshtrohej si nje grimase .per nje kukuk ,edhe gjyshja shenderrrohetn me gjith pupla ne dru e d...
Autori: lule · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dita e pranveres
Pranvera eshte njera nder stinet me te bukura.Lulja e pare eshte lule bore.Pranvera fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershor.Kur zgjohem ne mengjes i shikoj zogjte dhe i ndigjoj cicerimat e tyre.Dallemdyshet thuajn"ERDH PRANVERA".Bariu laron arat dhe mb...
Autori: anonim · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjeni gjeegjezat
Ara eshte e bardhe fara eshte e zeze parmenda eshte e drunjte qete jane te mishte Kush eshte? pup ketu e pup ne det drita e saj nuk te vret fluturon me shpejt se era qesh me nesi ngahera Kush...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Preshevës Kush të ndau Preshevë ? Kush ti këputi rrënjët ? Kush ta vuri kufirin në sy ? Kthetrat në fyt kush ti nguli ? Kur të pashë se lotove Thellë në zemër më lëndove Mos te humba Preshevë Gjymtyrë dardanie...
Autori: Kristiana Gjergji · Lloji: Fabul · Tema: Dhelpra dhe majmuni
NJe dhelper dhe nje majmun po kalonin ne te njejten rruge dhe flisnin per bujarine e fisit te tyre. Thane sa deshen derisa mberiten ne nje vareze. Duke hedhur syte andej, majmuni psheretiu. Kur dhelpra e pyeti perse, majmuni, duke i treguar varret, i tha:...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Preshevë Kush të ndau Preshevë ? Kush ti këputi rrënjët ? Kush ta vuri qerpikun në sy ? Kthetrat në fyt kush ti nguli ? Kur të pashë se lotove Thellë në zemër të shiqova Humb...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: pushimet
mesuesen time une shume e dua se ajo kujdeset fort per muua. mesuesja ime eshte si lule vjollce andej edhe ne e quajme mesuesja Mimoz
Autori: Armonela · Lloji: Leter · Tema: Fatkeqesia
E dashur vetja ime, Po te drejtohem ty sepse e kam ven re se si jeta po abuzon me ty. E di se ajo buzeqeshja jote e perditeshme tani eshte shuar. Gjithashtu e di se shum persona te rendesishem jane larguar nga jeta jote dhe nuk kan ndermend te kthehen pa...
Autori: sara · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kush jam une?
Me lindin shume pyetje ne koke.Njera prej tyre eshte:Kush jam une ?Kjo pyetje ka shume pergjigje te ndryshme dhe te veshtira.Por lindin edhe pyetje te tjera qe nuk u jep dot pergjigje si p.sh. pyetja Kush jam une ?Nga vi?dhe shume pyetje te tjera.Ketyre p...




Komentet e fundit!

Emri: proja
Email: pelakali66@gmail.com
Komenti: fuk

Emri: CAMILA
Email: cd668573@gmail.com
Komenti:

Emri: anna d
Email: anna.feel@tre.net
Komenti: se gjej dot. thuaje ti



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com