Data e postimit: 2017-06-13 22:00:06
Lexime: 3134
gjegjeza
Lloji: Gjeegjeza
Tema: gjegjeza
Autori: ardonita deliu
Shkolla: hilmi rakovica
Klasa: V/4
Qyteti: prishtin
E-mail: ardonita.deliu@hotmail.com


Të gjithë sa shkojnë,
Me këmbë e coptojnë,
Të gjithë sa vijnë,
Me këmbë e grijnë.
rruga
Mbi dy brigje, qëndron shtrirë,
Këmbët n'ujë ngulur mirë,
Përmbi të ,makinat shkojnë,
Nën të ujërat gurgullojnë.
(Ura)

Vepra te ngjashme
Autori: ardonita deliu · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjegjeza
Të gjithë sa shkojnë, Me këmbë e coptojnë, Të gjithë sa vijnë, Me këmbë e grijnë. rruga Mbi dy brigje, qëndron shtrirë, Këmbët n'ujë ngulur mir...
Autori: anonim · Lloji: Gjeegjeza · Tema: te behemi me te ditur
Majën nën thikë fillon të hollohet, shënon vizë-pikë, por ngadalë shkurtohet. (ispaL) Zë vend në tokë, ateron nga lart, dielli kur bie, atëherë bën baltë. (aroB) Vjen nga burimet ndalet përpara digës furnizohen turbinat i...
Autori: Zuku · Lloji: Fjale te urta · Tema: fjale te urta
Majën nën thikë fillon të hollohet, shënon vizë-pikë, por ngadalë shkurtohet. (ispaL) Zë vend në tokë, ateron nga lart, dielli kur bie, atëherë bën baltë. (aroB) Vjen nga burimet ndalet përpara digës furnizohen turbinat i...
Autori: Agon Jakupi · Lloji: Analize letrare · Tema: Gjëegjeza
Majën nën thikë fillon të hollohet, shënon vizë-pikë, por ngadalë shkurtohet. (ispaL) Zë vend në tokë, ateron nga lart, dielli kur bie, atëherë bën baltë. (aroB) Vjen nga burimet ndalet përpara digës furnizohen turbinat i...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Sa më shumë mundohesh për mirë,gjërat shkojnë edhe më keq !
Autori: Floresa.G · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta
Sot është një ditë e bukur Vjeshte.Të gjitha rrugët janë mbushur me gjethe të thata.Dielli me rrezet e tij te arta ia ka lëshuar vendin shiut dhe motit të freskët.Zogjt shtegtare shkojnë ne vendet e nxehta sepse është ftohët.Gjithashtu stin...
Autori: Paulina Ziu · Lloji: Poezi kolone · Tema: Stina e Verës
Erdhi vera porsi era , dhe kudo bën vapë. Mollës iu ka tharë fyti, për një godë ujë, dielli e mbyti. Në verë shkojnë femijët, për pushime bëhen gati, saqë gëzon i gjithë fshati. I pari kopshtari, zgjohet që me natë, pemë...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Arsimi dritë e pashuar
Arsimi është shtylla kryesore e një vendi, e një kombi të tërë. Pa arsim edhe vetë kombi do të rrezikonte zhdukjen me asimilim. Duke përqafuar të huajën e duke harruar atë të tijën. Mes vitesh, dekadash, shekujsh, kombi shqiptar ka qenë...
Autori: Besa Tina · Lloji: Hartim · Tema: Vera
O sa e bukur është vera, stina më e preferuar nga të gjithë. Vera është stinë e ngrohtë dhe me plot dashuri, gjatë verës çdokush viziton vende të bukura turistike. Disa vizitojnë Shqipërinë dhe Malin e Zi, por ka disa që shkojnë edhe në...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Në klasën e shtatë Në klasën e shtatë Shkon një djal me emrin Floriani Familja shpesh e thërrasin Jani ,o jani E tani për një mend Unë do t'iu tregoj Floriani është i sjellshëm Të gjithë e donë Ai k...
Autori: franko · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu im
Atdheu Atdheu është mbase para se gjithash vendi ku robërohet shpirti. Atdheu nuk do dashuri të cunguar. Ai që nuk bën gjithçka për të, nuk bën asgjë. Ai që nuk i jap gjithçka Atij, ai i ka mohuar të gjitha. Ai s’mund të harrohet. Nu...
Autori: Abdulkerim Gjediku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Të vuash
Dashuria, Ndjenja që nuk mund ti rezistosh dot. Të tërheq zvarrë nëpër gjurmët e saj të errëta. Çdo gjurmë e ka një vuajtje, çdo vuajtje e ka një mbarim, ah, dashuria, është ngulur thellë në shpirtin tim. Të bën të mendosh, ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Dashurie
ZOTI IM Më ndihmo në rastet më të vështira Më jepë forcë ta mund të keqën Më jep kurajo të vazhdoj Rrugëve të ardhmërisë Më jepë mirësinë Që ti mbaj miqtë E rrugëve të pista Mos m...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Lojrat e Fëmijëve Nisën lojën fëmijët Luajnë pa nda Qeshin bërtasin S'ka kush që i ndan Ngado që shkojnë E duan njëri-tjetrin Kurrë se harrojnë Qastet më të bukura bashkë i kalojnë Vrapojn...




Komentet e fundit!

Emri: florentinaa
Email: florentinaisufi@out.com
Komenti: shummm shummm bukur te lumte bravooo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com