Data e postimit: 2017-01-22 13:18:49
Lexime: 2538
Gjeegjeze
Lloji: Gjeegjeza
Tema: Gishtat
Autori: Estrela
Shkolla: Naim frasheri
Klasa: 9
Qyteti: Fier
E-mail: estrla@yahoo.com


Djete vellezer me pllake ne koke,se kush jane a e gjeni dot

Vepra te ngjashme
Autori: megi dhe fatime · Lloji: Gjeegjeza · Tema: a e gjeni dot
skenderbeu e ka te gjate, e kane burrat e perdorin grate.kush eshte? ai qe e prodhon njere e perdor ne jete, ai qe e ble nuk e ble per vete, dhe ai qe e ka nuk e shikon.kush eshte? me vete e ke ,me sy s'e sheh.kush eshte? I pata dy...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Gjeegjeza · Tema: Gjetja e sakte e Gjegjezave
Qader mbi koke trupin mbi koke A e dini se kush eshte !? Si ora tik e tak nuk nadlet asnje nate po ndaloi sadopak Kujdes nuk kurdiset prape !? Mendje s'ka por të mëson gojë s'ka,me ty flet, ti përditë me të jeton, mik të ngusht...
Autori: sara · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kush jam une?
Me lindin shume pyetje ne koke.Njera prej tyre eshte:Kush jam une ?Kjo pyetje ka shume pergjigje te ndryshme dhe te veshtira.Por lindin edhe pyetje te tjera qe nuk u jep dot pergjigje si p.sh. pyetja Kush jam une ?Nga vi?dhe shume pyetje te tjera.Ketyre p...
Autori: ararararmemememmem · Lloji: Ese pershkruese · Tema: miqte e mi
miqte tane jane cdo gje per ne .Ato dine te jene te mire ne cdo sekond te jetes tone,na bejne te qeshim kur qajme......Miqte jane gjeja me e bukur qe ndodh ne jeten tone ,i kemi shume te afert dhe i duam si motra e si vellezer.Kur dalim e shetisim me to ...
Autori: lera · Lloji: Gjeegjeza · Tema: ...
jane vene sere-sere pa pe e pa gjilpere ...
Autori: Elida krasniqi · Lloji: Hartim · Tema: shoqeria
Siq dihet gjdokush ka shok apo shoqe dhe na shkon dita me ta ne shkoll ne ahenge te ndryshme.JETA esht e gjat dhe duhet te kemi vellezer motra shok shoqe te cilet duhet ti duam si familjen ton e si gjdo kush tjeter.Siq thuhet tek nje fjal vet i mir ke fam...
Autori: JASINA · Lloji: Fabul · Tema: FABULA:DERRI DHE KETRI
-KAM KOKE TE MADHE, KAM SHUME TRU ,MBURREJ DERR KOKE DERRI, FLISTE KUTURU. -TETË KAZAN PAÇE MBUSH AI TRURIN TËND, PYETA A KA NË TË NDONJË GRAM MËND?! -TY TË RUAJTT MENDJA UNË JAM PJELLË E QYLIT, PËR MBUROJË KAM TË MAHIN E PYLLIT. ANDEJ MATA...
Autori: genti shehu · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjeegjeza
gjeni kuptimin e where-which-how
Autori: klajver · Lloji: Analize letrare · Tema: gjuha jone
vellezer shqiptare te prekim urtesine te zem udhen e mbare te ngjallim shqiperine shqiperia ka qene edhe do te jete po sot ne ditet tene te mete te mos kete
Autori: Dorentina Porja · Lloji: Pershkrim · Tema: Poezi per mjerimin
Mjerimi I MJERE AI QE LIND NE VARFERI S'KA ME NGRENE E S'KA ME PI, S'ka nje shtepi permbi koke SE KEMBET E TIJ PREKIN NE TOKE, Me ato sy te medhenj e bark te uritur Qe t'i japi dikush dicka ata rrine duke pritur, O jete e Mallkuar, shume njerez ng...
Autori: anonim · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjeni gjeegjezat
Ara eshte e bardhe fara eshte e zeze parmenda eshte e drunjte qete jane te mishte Kush eshte? pup ketu e pup ne det drita e saj nuk te vret fluturon me shpejt se era qesh me nesi ngahera Kush...
Autori: Ardit Gjoni · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nëse mund të ishit një person tjetër për 24 orë, kë do të zgjidhnit dhe pse?
"Të gjithë janë gjeni, por nëse gjykoni një peshk me aftësinë e tij për të ngjitur një pemë, do të jetojë tërë jetën e tij duke besuar se është budalla". Ky citim i Ajnshtajnit më ka bërë të kuptoj se është e vërtetë që të gji...
Autori: odeta klosi · Lloji: Ese filozofike · Tema: prinderit
njeriu mesoi te linde dhe te jetoje. por njerezit qe e priten ne lindje ishin prinderit .te gjithe mbeshtetjen e pare e gjeni tek prinderit sepse jane te vetmit persona ku gjen mbeshtje .prinderit jane gjeja me e bukur qe zoti na e dha .femija pa prinder ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Preshevës Kush të ndau Preshevë ? Kush ti këputi rrënjët ? Kush ta vuri kufirin në sy ? Kthetrat në fyt kush ti nguli ? Kur të pashë se lotove Thellë në zemër më lëndove Mos te humba Preshevë Gjymtyrë dardanie...




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: PERGJIGJE: gishtat e duarve ose te kembeve me thonjte siper tyre.

Emri: Dea
Email: brahushajvelide@gmail.com
Komenti: interesante



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com