Data e postimit: 2016-04-10 17:43:28
Lexime: 2297
where-which-how
Lloji: Gjeegjeza
Tema: gjeegjeza
Autori: genti shehu
Shkolla: ismail qemali
Klasa: 11b
Qyteti: tirane
E-mail: lavdrimmanaj@outlook.com


gjeni kuptimin e where-which-how

Vepra te ngjashme
Autori: Estrela · Lloji: Gjeegjeza · Tema: Gishtat
Djete vellezer me pllake ne koke,se kush jane a e gjeni dot
Autori: ana xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: isa tdsh
isa tdsh e ka kuptimin isa te dua shume ndersa isa tkm ka te njejtin kuptim por vetem se eshte ne spanjisht ndersa isa tk+ ka kuptimin me te famshemmm isa pas suksesit qe arriti me grupin e saj shkoi te studjoje ne nje shkolle prestigjose arti madje edhe...
Autori: lera · Lloji: Gjeegjeza · Tema: ...
jane vene sere-sere pa pe e pa gjilpere ...
Autori: kejsi · Lloji: Tregime per femije · Tema: fshatari dhe djemte e tij
Na ishte nje here nje fshatar i varfer.Ai kishte 3 djem.Djemve nuk iu pelqente te punonin aren si babai.Ata loznin gjithe diten.Babai vuante shume qe djemte e tij nuk e donin punen.Nje dite prej ditesh ai u semur rende. Kur i erdhi koha per te vdekur i t...
Autori: Florjan Kolukaj · Lloji: Tregim · Tema: Fshatari i varfer
Na ishte nje here nje fshatar i varfer.Ai kishte 3 djem.Djemve nuk iu pelqente te punonin aren si babai.Ata loznin gjithe diten.Babai vuante shume qe djemte e tij nuk e donin punen.Nje dite prej ditesh ai u semur rende. Kur i erdhi koha per te vdekur i th...
Autori: Ardit Gjoni · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nëse mund të ishit një person tjetër për 24 orë, kë do të zgjidhnit dhe pse?
"Të gjithë janë gjeni, por nëse gjykoni një peshk me aftësinë e tij për të ngjitur një pemë, do të jetojë tërë jetën e tij duke besuar se është budalla". Ky citim i Ajnshtajnit më ka bërë të kuptoj se është e vërtetë që të gji...
Autori: Maria Stopani · Lloji: Poezi lirike · Tema: papu im
papu im ka nja dy vjet i qan hallet me pulat vet ai cdo dite i ledhaton dhe ti ushqej nuk harrone kur e sheh te vjen te qeshesh se flet me pulat si gjeni ti degjoshe me vemendje edhe pulat kakarine!
Autori: Lirigzona bunjaku · Lloji: Rrefenja · Tema: Ti ndihmojm familjes se saj qe ta gjejn
kerkohet nje vajz e humbur 6,7 vjeqe . Ajo quhet Bleona Mataj. Ajo ka jetuar ne Kukes ka koh qe ka humbur familja e saj ende e kerkojn, familja e saj mendojn qe ka humbur ne kosov sepse rruget qe e dergojn jan jasht kufirit ju lutemi qe nese gjeni ndo...
Autori: ERDI GORENCA · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Pa ty
Pa ty bota e humb kuptimin, pa ty dielli e humb shkelqimin, pa ty dita nuk errsohet, pa ty nata nuk kalohet, pa ty endrra nuk enderrohet, pa ty jeta jo, jo nuk kalohet!!!
Autori: Hakumatuqivrima · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Si te qish vjerren kur e ke mega pidh
ishte dhendri dhe ai e kishte vjerren mega pidh.Ai mendonte se si te shkonte te vjerra me ta qi dhe i thote gruas se tij"Ca te coj nonji gje te mami se kshu mdoli rruga".Gruaja i dha,mjalte,kos,buke.Niset dhendrri dhe ecen gjysem rruge Merr mjaltin e fsh...
Autori: kada fazliu · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: pushimet
drama juda makabe ka rreth 750 vargje .gjergj fishta ishte gjeni.ai edhe prej sitatave te veshtira u perpoqen te krijj artr te mirfillt .edhe mllefin qe ishte grumbulluar ne shpirtin e tij e ngriti ne art .kete madheshti e tegoi ne drame 'juda makbe' me a...
Autori: megi dhe fatime · Lloji: Gjeegjeza · Tema: a e gjeni dot
skenderbeu e ka te gjate, e kane burrat e perdorin grate.kush eshte? ai qe e prodhon njere e perdor ne jete, ai qe e ble nuk e ble per vete, dhe ai qe e ka nuk e shikon.kush eshte? me vete e ke ,me sy s'e sheh.kush eshte? I pata dy...
Autori: odeta klosi · Lloji: Ese filozofike · Tema: prinderit
njeriu mesoi te linde dhe te jetoje. por njerezit qe e priten ne lindje ishin prinderit .te gjithe mbeshtetjen e pare e gjeni tek prinderit sepse jane te vetmit persona ku gjen mbeshtje .prinderit jane gjeja me e bukur qe zoti na e dha .femija pa prinder ...
Autori: kasansdra · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjegjeza
1. Jam e lehtë si pendë, por as njeriu më i fuqishëm nuk mund të më mbajë më gjatë se 5 minuta.Kush eshte? 2.Çka u përket juve, por të tjerët e përdorin më tepër se ju? E gjeni dot . 3.Çka zmadhohet, por asnjëherë nuk zvogëlohet...




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: bravo frensis te lumte. sma mori mendja se do e gjente njeri kete. perseri BRAVO

Emri: frensis
Email: frensis@hotmail.com
Komenti: ku? ke? si?=kukesi si qytet/



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com