Data e postimit: 2018-01-08 17:38:14
Lexime: 3203
DERRI DHE KETRI
Lloji: Fabul
Tema: FABULA:DERRI DHE KETRI
Autori: JASINA
Shkolla: -
Klasa: -
Qyteti: SHKODËR
E-mail: jasina.haxhia@yahoo.com


-KAM KOKE TE MADHE, KAM SHUME TRU ,MBURREJ DERR KOKE DERRI, FLISTE KUTURU.
-TETË KAZAN PAÇE MBUSH AI TRURIN TËND, PYETA A KA NË TË NDONJË GRAM MËND?!
-TY TË RUAJTT MENDJA UNË JAM PJELLË E QYLIT, PËR MBUROJË KAM TË MAHIN E PYLLIT. ANDEJ MATANË PYLLIT TJETËR KAL[ MË PRET, KËTU JAM PASHA ATJE BËHEM MBRET.
QESHI KETRI I VOGEL, QESHI NGA SIKLETI,
"LUM SI NE TË URTËT PËR KËTË DERR MBRETI!-O TUL,O DHJAMË,O TRUTHARË I MJERË,CFARËDO QË TË BËHESH, PRAP MBETESH DERR.

Vepra te ngjashme
Autori: Soena Sheshi · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: pylli
Heshtja prej fjales se Anes pushtoi Ate dicka sikur e frikesoi, Mbani vesh ajo tha, Dicka me siguri e pa. Nje tingull papritur u degjua Nje iluzion mund te kish qene, Frika akoma s’iu largua, P...
Autori: gisel gorani · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: pylli
Pyll,o pyll i dendur cfare magjie fsheh ti? Nje drite...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Në Evropë Brodha në Evropë Pashë tjetër jetë Pashë tjetër botë Shija gjëra të rralla Shumë befasira Që s'i kisha parë Që nga fëmijëria Mbi krahët e shqipes Erdha në Evropë Pashë tjetër...
Autori: Marilena Koxhaj · Lloji: Tregime per femije · Tema: Tregime për fëmijë
Na ishte një herë një mbret që i kishte shumë qejf bilbilat.Ai iu Tha shërbëtorëve të tij të merrnin një bilbil.Pas disa orësh erdhi Bilbili.Mbreti u gëzua që mori një bilbil ai ishte shum i lumtur. Ditën tjetër erdhi një kuti pë...
Autori: homeri · Lloji: Anekdota · Tema: anekdota shqiptare
Në një ndejë në Mal të Zi, Mark Milnai i thotë Ali pashë Gucisë: - Ju shqiptarët jini sikur dhitë e egra. A i ke parë dhitë e egra, njëra në atë rrëpirë, tjetra në rrëpirën përball thërasin e bërtasin se nuk u rrihet ve...
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Çka përmban Urtësia"
Urtësi është një gjë që është e vërtetë dhe që nuk e ndryshon dot ti, Urtësia bën pjesë në mirësi që nuk ka fare ligësi. Vetëm një urtësi m...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Gjeegjeza · Tema: Gjetja e sakte e Gjegjezave
Qader mbi koke trupin mbi koke A e dini se kush eshte !? Si ora tik e tak nuk nadlet asnje nate po ndaloi sadopak Kujdes nuk kurdiset prape !? Mendje s'ka por të mëson gojë s'ka,me ty flet, ti përditë me të jeton, mik të ngusht...
Autori: GIZEM SAID · Lloji: Tregim · Tema: ATE QE E KE TASH MOS E HUMB ME TEJ
Leurati i kish shkuar Gjyshes per vizit.Ai po rinte serioz ne kuzhinen e vogel te shtepis se Gjyshes .AI iu ul pran, mori koken ne pleqi dhe i tha: -E di sa shume gezohem kur vjen ti,bir? -Sa -Sa ketu e ne detdhe,madje pak pertej. -Po uneGjyshe ,sa ki...
Autori: Medina Shijaku · Lloji: Rrefenja · Tema: aventurat e tre qenusheve
Na ishte nje here nje grua qe kishte nje ferme. Nje nate me shi gruaja degjoi disa te qara qenushesh dhe doli jashte,gjeti 3 qenushe te vegjel dhe i mori ne shtepine e saj.Emrat e qenusheve ishin Rajan Xhesi dhe Xheku. Kaluan 6 muaj dhe qenushet u rriten...
Autori: Anna Cani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
U bënë ditë pa të shkruar Dhe besomë,malli më këput Ndonjëherë them : Duhet harruar Por harresa më bën me vujt Ndonjëherë them: Pranoje vuajtjen Se do ta kesh mikeshë në jet. E ndonjëherë them : Hiqe lutjen Për një dashuri ...
Autori: Zhak Prever · Lloji: Analize letrare · Tema: Fleta e shkrimit
Dy dhe dy bejne katër, katër dhe katër bejn tetë, tetë dhe teze -gjashtebedhjet .Përshëriteni!-thote mësuesi.-Katër dhe katër bejn tetë , tetë dhe tetë bejn -gjashtebedhjet .Dhe ja zogu i kënges se bukuri si i lirë që kalonë në qiell fem...
Autori: Labinot Klaiqi · Lloji: Anekdota · Tema: treni
-Vizatojeni trenin duke ecur!- u kish thënë mësuesja nxënësve. Beni vizatoi vetëm binarët. -Ku është treni?-pyeti mësuesja. -Qe sapo kaloi,-qeshi Beni.
Autori: festina · Lloji: Ese filozofike · Tema: ta drejtosh jeten me mencuri
Mbi qiejt pa kokë të indiferencës së kohës shkruaj me gërma të trëndafilta kohën e ekzistencës time aktuale 9.56 minuta po vete e 57. Fillimi i një revolucioni shpirtëror, mbase është rilindja, mbase fundi im, rrjedhja graduale e përditshmÃ...
Autori: Iljada Baci · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Familja ime
Lotet I qajme bashke Gezimin dot se mbajm Qajme dhe zemerohemi Por prap ne pajtohemi Si ty gjyshe nuk ka Te kam si moter dhe vella Sado e plakur he Ti prap mbetesh per mua Nje grua me dinjitet Se ke idene sa shum te dua




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com