Data e postimit: 2015-03-19 18:19:16
Lexime: 7646
luani,dhelpra dhe kafshet e tjera
Lloji: Fabul
Tema: gjuha shqipe
Autori: polikseni
Shkolla: ylli i me ngjesit
Klasa: 4
Qyteti: berat
E-mail: enitheodhori@hotmail.com


Një dite luani u ndje shumë keq.Ai I lajmeroi të gjitha kafshet she po vdistedhe donte t'u thoshte dëshirat dhe porositë e tij të fundit. Erdhi dhia he guvën e luanitdhe ndenji të degjonte porositë e tij.Pastaj u fut delja. Lara se të ikte ajo,mberriti viçi që të degjonte edhe ai dëshirat e fundit të mbretit të kafshëve.Mirepo pas pak,luani e ndieu veten me mirë .U ngrit e shkoi he grykë të shpellës dhe pa aty jashtë dhelprën që po priste prej kohësh.
-Pse s'erdhe si gjithe të tjerët të tregoje respekt ndaj meje?-i tha luani dhelprës.
_Të kerkoj ndjesë,madhëri,-i that dhelpra,-por I pashë gjurmët e kafshëve që erdhën te ju.Vura re gjurmë thundrash që hynin,pors'pashë as edge një që të dilte. Derisa të dalin kafshët që hynë në guvën tuaj,po rri me mire më mire në ajër të pastër
Është me e lehtë të hysh me kurthin e armikut,sesa të dalësh prej tij.

Vepra te ngjashme
Autori: albiona xhelili · Lloji: Fabul · Tema: luani,dhelpra dhe kafshet e tjera
Nje dit luani ndihet shum i trishtuar.Ai i thirri te gjith kafshet e gjungles qe ta pershendesnin.Separi hyri dhia ne guve ,pastaj kafshet e tjera,por vetem dhelpra nuk hyri,paspak luani e ndjeu veten me mire dhe shkoi jasht qe ti thoshte diqka dhelpres....
Autori: kevi gjona · Lloji: Fabul · Tema: trute e gomarit
luani dhe dhelpra dolen se bashku per gjah . Sipas keshilles se dhelbres luani i coi fjale gomarit te vinte per te lidhur miqesi midis dy familjeve gomari erdhi shume i gezua pas pak luani e mbyti dhe i tha dhelpres ja ku e kemi dreken sot luani i tha rri...
Autori: Rigels · Lloji: Analize letrare · Tema: kafshet
Nje dite luani dhe dhelpra po dilnin per ghah.Ata nuk po gjenin gje dhe luani i dergoi fjale gomarit te vinte gjoja, per te lidhur familjen e gomereve me familjen e dhelprave.Gomari shkon i lumtur, dhe sa shkon luani i hidhet ne fyt dhe e mbyt. luani i th...
Autori: hani alija · Lloji: Tregim · Tema: dhelpra dhe dallendyshja
nje dite nje dhelper duke mdenjur pa nje dallendyshe me nje cope buk ne goj. Dhelpra u afrua afer dallendyshes .dhelpra donte tia mirrte buken dhe te ikte.dhelpra i tha dallendyshes do te kendosh. dallendyshja tha: pse te kendoj? dhelpra u pergjigj:te sh...
Autori: Elonaa · Lloji: Fabul · Tema: Luani dhe Miu
Na ishte njeher ne Luan duke Fjetur nen hijen e nje lisi qe rrinte aty gjat gjith dites,Kur pa oritmas nje mij i kaloi neper goj Luani u zgjua dhe duke bertitur e pa Dhelpra pastaj ajo i tha ti je Luan dhe u frikesove nga nje mij i vogel: Luani tha un nuk...
Autori: Eva Hysaj · Lloji: Analize letrare · Tema: DHELPRA DINAKE QE DONTE TA HANTE SORREN
DHELPRA DHE SORRA Një ditë një sorrë po kalonte rrugës për të gjetur ndonjë ushqim per të ngrëne por një dhelpër e pa me vështrim dhe i doli para rrugës dhe i tha.Moj sorrë ku po shkon sorra i tha po shkoj të gjejë ushqim?DHelpra iu p...
Autori: Sherin · Lloji: Fabul · Tema: Shkolla
Dhelpra dhe dhia Nje luan i madh mbret kishte nje fron qe askus nuk e arrinte dot,por nje dite ky luan vdiq.Te gjithe banoret qe i sherbenin luanit provuan nese kurora i rrinte mire ndonje kafshe tjeter.Te gjithe e provuan,por askujt nuk i binte perve...
Autori: Medina Shijaku · Lloji: Fabul · Tema: dhelpra mendjemadhe
Ne pulle shum shum larg jetonte ne strofullen e saj dhe te ngrote.NJdite nje tiger i prishi qetesine. DHelpra u nevrikos shume dhe filloj t'iu mburrte tigrit. si guxon ti tiger te me prishesh qetesine kur une kreh bishtin tim te bukur une nuk jam si ju qe...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kafshët
Për mendimin tim jo,nuk duhet të përdoren,sepse edhe kafshët janë gjallesa. Kam dëgjuar se kafshët sidomos miun e përdorin shumë për eksperimente dhe në një prej tyre miut me anë të një eksperimenti iu rrit një vesh njeriu në kurriz. Jo v...
Autori: Enkeleana Ramaja · Lloji: Tregime per femije · Tema: Macja dhe Dhelpra
Nje dhelper dhe nje mace ato ishin mike te mira. Nje dite ato po luanin ne pyll dhe pastaj ato filluan se cila,dinte me shume truqe dhelpra dinte me shume truqe.Pastaj Bam-Bam u ndegjua nje e shten e armes.Ato u frikesuan shume dhe pastajmacja u ngjit ne...
Autori: sherin · Lloji: Poezi personale · Tema: dhelpra behet mbretereshe
Nje luan ne na vdiq kur nderkohe dhelpra dinake po hante fiq.Pastaj dhelpra qete qete doli ne milete.Kur dhelpra doli foli:Tani une jam mbretereshe dhe kam fuqi sa nje sulltaneshe,shume do bertas sa kush ben gabime do ti vras.Po shpetoi ndonjeri me te d...
Autori: Marisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i kafshes sime
Kafsha ime e parapëlqyer është qeni. Unë kam një qen vetë dhe ai është shumë I bukur. është ngjyrë portokalli të errët, ka sy kafë, një hundë të vogël, një gojë që I shkon vesh më vesh sa herë që më shëh mua, veshë të mprehtë...
Autori: eni · Lloji: Fabul · Tema: shkruaj nje fabul
Dhelpra një ditë gushti pa nje bistak rrushi, iu duk i pjekur mirë, me erë, ëmbëlsirë. Dhe nuk priti shumë filloi t'kacavirrej me thonj e me duar, pastaj, pushoi pak, vështroi nga rrushi dhe tha e menduar: “Po dhelprat s'hanë rrush mor...
Autori: Agnesa Jetullahu · Lloji: Tregime per femije · Tema: Sorkadhja
Nje sorkadhe e vogel ishte duke pire uje tek nje burim sepse ishte shume e etur.Aty ne uje e verejti fetyren e saj te bukur dhe u mahnit.Prane saj aty erdhi luani.Ajo u frikesua shume dhe ia mbathi kembeve.Ajo u largua mjafte nga luani por perpara saj u g...




Komentet e fundit!

Emri: keisi
Email: keisi.durres@gmail.com
Komenti: Bukur

Emri: keisi
Email: keisi.durres@gmail.com
Komenti: Bukur

Emri: Ensar
Email: ensar_asani123@hotmail.com
Komenti: E mirë

Emri: hhhhhhhhhhh
Email: hhhh@yahoo.com
Komenti: pfffff kot !!!!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com