Data e postimit: 2014-02-26 15:07:35
Lexime: 5918
Kemba nuk u shkeli kurre
Lloji: Fabul
Tema: ka te beje me parlamentin!!
Autori: Matea Koci
Shkolla: "Agimi"
Klasa: 9
Qyteti: Korce
E-mail: mateakoci12@hotmail.com


Cparadoks e cdjall o pune,
Ne salle te parlamentit
Vendet te gjitha i zune
Mendjellinjte e qytetit.

Brenda saj trima te ndjere,
Te ndershem e me kulture
Burra fshati e te tjere
Kemba , nuk u shkemi kurre!

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Nuk është trimëri Nuk është trimëri T'i bërtasësh nënës Nuk është nder T'i bërtasësh babait Nuk është burrëri Të rrahësh gruan Nuk është njerëzi Të fyesh fëmijën Nuk është trimër...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Te tjera · Tema: Vlera e madhe e kultures ...
Kultura... Te jesh nje njeri me kulture ne te gjitha fushat e jetes do te thote te kesh nje thesar te cmuar brenda-perbrenda vetes . S'ka rendesi nese je i pasur apo i varfer, nese je me shkolle apo nuk je , mjafton te kesh vullnet , deshire sepse asgje ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Fshati Im Me plot fusha kodra e lugje Dhe livadhet plot blerim Me aromë të ëmbël Me freski të butë Me ajër të pastër Pa tymra të zinj Eshtë fshati im Mbuluar me plot gjelbërim
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nje vend i quajtur Bote
Oqeanet tkurren, shtrihen. Detet praktikisht nuk ekzistojne. Ajri nuk eshte vetem autostrada e zogjve dhe e kafsheve te ndryshme te veshur me pupla dhe te pajisur me krahe, me krahe nga ato te vertetat jo nga ato te endrrave. Kontinentet vrapojne vetem ...
Autori: Åĺï§ · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Kultura
Njeriu merr kulture gjate gjithe jetes se tij qe kur lind e deri diten qe ndahet nga jeta. Marrja e kultures nis qe nag vatra familjare dhe me pas ne shkolle, por pjesen me te madhe e merr gjate jetes.nje njeri nuk quhet i kulturuar thjesht sepse ka mbaru...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Morinë e Trimërisë Oj Morinë e trimërisë Në cdo kodër nga një trim Lum Morina që i pate Luftëtarët e lirisë Bij të besës dhe të pushkës Gurëthemel të pavarsisë Janë trima e Morinës .....
Autori: YLLKA ALIU · Lloji: Ese pershkruese · Tema: bukurit e fshatit tim
FSHATI IM fshti im eshte nje fshat shume i bukur.Ai ka nje ambient freskues,ky eshte nje fshat ku te njerzit jan shum punetor ata mbjellin ;patate,domate,tranguj,karrota,speca,lakra etj.... Kurse femijet e ketij fshati mesojn sh...
Autori: ............... · Lloji: Analize letrare · Tema: qendra e qytetit tim
ne qytetin e memaliajt puna vazhdon pa pushuim per ndertimin e qendres se qytetit tone.nje pune e madhe po zhvillohet ne memaliaj.zhurmat e makinave te punes degjohen qe larg dhe nuk pushojne kurre.qyteti yne po gjallerohet dhe ne te njejten kohe edhe po ...
Autori: Alisia Gjergji · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Qohu
Qohu -Nga nje ane qenka e bukur! -E gjora qenka e demtume! -Kush dreqin e theu! -Jo jo skan faj vet i pelqeu! Gishtin sja hoqen e vitet kalun Veten se kqyrshin se kishin harru Fjalte ma tliga per ta i flisshin Ku nje dite njani tha: -Gishin kry...
Autori: Ariel bici · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta e meparshme
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoqeria dhe shume faktore te tjere qe e kishin ndare femren nga mashkulli duke e lene ate pas ne cdo gje si psh femra ishte e detyruar te mos te kerkonte te d...
Autori: Romina Pulaj · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Jetesa ne fshat dhe jetesa ne qytet
Jeta ne fshat dhe jeta ne qyteta kane nje ndryshim te madh nga njera-tjetra , por ky ndryshim varet dhe nga sa te afte jemi ne te pershtatemi. E perbashketa midis jetes ne fshat dhe jetes ne qytet eshte se te dyja mund te sigurojne nje jetese te mire edh...
Autori: anonymous · Lloji: Ese argumentuese · Tema: eSe ArGuMenTuEsE
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoqeria dhe shume faktore te tjere qe e kishin ndare femren nga mashkulli duke e lene ate pas ne cdo gje si psh femra ishte e detyruar te mos te kerkonte te d...
Autori: arjela tela · Lloji: Ese krahasuese · Tema: jeta ne fshat e ajo ne qytet
vepra ime eshte rreth fshatit e qytetit.ne fshat jeta eshte me e veshtire por me e bukur.aty ka pa fund amjente te gjelbera dhe pemet jane si kuti oksigjeni.kurse jeta ne qytet me e zhvilluar me me shume mundesi per edukim.nga a na tjeter eshte me e zhurm...
Autori: Dritlind Elshani · Lloji: Hartim · Tema: atdheu
Fshati i me pelqen ka shume gjelberim ajer te paster ka shume lendina dhe livadhe flladi eres ne fshatin tim fryen lehte natyra eshte e bukur zogjet cicirojn fshati im ka gjelberim etj.




Komentet e fundit!

Emri: lina gashi
Email: lina-mila@live.de
Komenti: shum te bukura mosh e shkelni besen

Emri: ggggghj
Email: patianto@yahoo.com
Komenti: /// nuk eshte e bukur

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: nese ju pelqen e vendosnit te poezite. ne fabula ska vend per keto, prandaj qe per mua do vleresohesh negativisht. te mos te ngele hatri.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com