Data e postimit: 2017-03-24 14:30:24
Lexime: 3035
nena
Lloji: Ese vleresuese
Tema: nena
Autori: anna
Shkolla: emin duraku
Klasa: 6c
Qyteti: tirane
E-mail: d2972005@hotmail.com


hena eshte e kendshme kur bashke me yjet shperndajne drite ne toke. yjet qe shetisin neper qiell e zbukurojne ate me driten e tyre! kur agimi vjen me nje drite te kuqe embelsohet qielli. neper kashte shndrrisin pikat e veses!zemra e femijes me mall gezohet!!! ai eshte shume i madh kur ndjehen zogjt duke ciceruar dhe lulet jane shum te bukura ku rflladi i lehte i lemon...por... nuk i ngjan as qiellit e as prillit, as flladit qe lemon lulet dhe shperndan eren e mire te tyre kur foshnja i qesh nenes e nena mbi te perkulet <3 <3 <3

Vepra te ngjashme
Autori: Bajame Kullafi · Lloji: Poezi kolone · Tema: Mbremja
Dalngadale qielli fillon te erresohet Dielli fshihet nder male Nje ngjyre e erret ne qiell perhapet Hena dhe yjet lozin valle. Cdo gje duket kaq e qete Asnje hap nuk ndihet ne Toke Cdo gje ka zene vendin e vet Valle kur do te agoje? Kur do te ...
Autori: Maria Stopani · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: cfare shikon ne naten e erret?
netet e errta une shikoj vetem erresir dhe pyes veten cfare ka jashte mami me thote! Moj bij cke qe shikon perdite ne dritare! une i pergjigjem:-nuk e di cka jashte! Valle ka vetem erresire asgje sduket sikur jam ne nje bote pa drite Mami im...
Autori: Dea Palloshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera - stine e bukur
Ashtu sic cdo stine qe ka bukurine e saj, dhe rendesine e saj edhe pranvera ka nje bukuri stinore. Ne pranvere cdo gje ndryshon, edhe njerezit jane me te lumtur, po edhe natyra eshte me e gjalle. Dita dites natyra gjelberon edhe me teper, dhe celin lule t...
Autori: Aldo Lleshi · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Misteri
- Cdo gje ne Jete e ka nje kuptim. - Si kalon gjaku ne trupin tim ? - Si Vdiqa un , e linde ti ? - Pse ne darke qielli eshte i zi ? - Pse çelin lulet ne pranvere ? - Pse dielli eshte i nxehte ne vere ? - Si levizin njerezit ne toke ? - Po ps...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Qyteti i Kukesit
Nga dritarja une shoh gjithcka qe ndodh.Shoh rete e vraneta qe duan te nxjerrin nje shi te bollshem.Dielli rrezaton jo per te ngrohur,por per te shoqeruar rete dhe qiellin.Malet jane te ndryshme nga njera-tjetra.Nje male me debore,nje mal me shkembinj te ...
Autori: walee · Lloji: Poezi dashurie · Tema: nena
Nëna nena qe me lindi nena qe me rriti nena qe me dha jet dhe qe me do me te vertet neper bot kudo qe shkova mall per nenen perjetova. Po te kishe pasurin e botes dhe te kesh shum para kur nuk e ke dashurin e nenes ti do je fukara. A ka gje...
Autori: viola gjoka · Lloji: Pershkrim · Tema: pranvera
Pranvera eshte stina me e preferuar .natyra e bukur i ka ngjyrat e kuqe ,te verdhe dhe blu.Aromat e saj jane delikate dhe terheqese.kur vjen pranvera lind gjelberimi dhe njerzit e gezuar nga vapa e madhe vishen me rroba te shkurtra.Kur vjen pranvera lind ...
Autori: Brisilda · Lloji: Poezi lirike · Tema: Nata
Nata me erresiren e saj na mbulon yjet ne qiell dalin dhe henen e shikojme jashte kam frike te dal por brenda s'mund te rri ...
Autori: BRISILDA KARANXHA · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Nata
NATA ME ERRESIREN E SAJ NA MBULON YJET NE QIELL DALIN DHE HENEN E SHIKOJME JASHTE KAM FRIKE TE DAL POR BRENDA S'MUND TE RRI SE HENA EDHE YJET ME KANE BERE MAGJI.
Autori: angela · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: mbremja
eshte heshtje.asgje nuk degjohet.hena bashke me yjet duket sikur vezhgojne te gjith boten.natyra duket sikur ka rene ne qetesi dhe nuk e tregon me bukurine qe ka.lulet e shumellojshme kam mbullur petlat .vendi tani me eshte mbuluar nga nje ngjyr e erret.k...
Autori: natyra brovina · Lloji: Pershkrim · Tema: per henen
hena Del hena lemsh si ar, Lart bregut porsi kore, Me rreze rreth kurorre Cel buzet, qesh si zane Me kryet gjithmenjane dhe faqet plot zjarr Heth driten neper gjeth Gjith harqe e shigjeta Dreth ngjyrat faqezbehta lote tunden ...
Autori: MARIA stopani · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: 7-8 marsi
dy festa te bukura te prinderve te mi. njera ne shkolle tjetra ne shtepi. njera e mesueses, tjetra e nenes, te dyja shkelqejne, si drita e henes. si yjet ne qiell, ato ndrijne. me dashuri ato te vijne. si nena dhe mesuesja, jane prinderit...
Autori: Klea Konci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nata
Ne qytetin tim po bie nata. Hena po shnderrit ne qiell me fort se cdo yll. Gjithsesi me se shumti une i ngre syte nga qielli per yjet. Ne mos ndonjeri shkelqen me fuqishem sonte apo ndonje nga ta po shuhet. E trishte... ndersa ylli shuhet ne shprehim desh...
Autori: Samire Kqiku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Nena Ime
Per nene qe me lindi, Per nene qe me rriti, Per nenen qe me dha jeten, Qe me tha veq te verteten, Qe ma dha ngrohtsin dhe Lumturin, Dashuria per nenen kurr nuk mbarohet, E me zemren e saj asgje nuk krahesohet, As toka, As qielli, As bota, Nena e...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com