Data e postimit: 2020-05-31 19:43:53
Lexime: 7319
Vendlindja ime
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Vendlindja
Autori: Edisona pnishi-Viola Murati
Shkolla: Pjeter Bugdani- Esad Mekuli
Klasa: VII-V
Qyteti: Gjakova-Klina
E-mail: edisona.pnishi@gmail.come


Vendlindja ime

Vendlindja ime
Te dua shumë
Gjithmon me ty
Kam mbërritur unë,

Ishe me Mua
Aq sa ke qenë
VENDLINDJA IME
Ish per te medhenjë,

Vendlindja ime
Mos më harro
Një pikë loti për mua
Për ty është si përrua

Me gjithë at dashuri
Me gjithë ato lumturi

Vendi Im
Gjithmon do të
Jet një mrekulli
Dhe ti e di,

VENDLINDJA IME
Te dua shumë
Mos u frikëso
Po te rritem pak
Nuk do të harroj aspak.

Vepra te ngjashme
Autori: Altina Murataj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Per vendlindjen
Vendlindja E dua vendlindjen Ku u Linda e u rrita E dua vendlindjen Kurr nuk soset dita Nuk ka ndonjë vend Kudo ne botë Kjo është vendlindja Ime që e dua e dua fort Do kujtoj perher Gurët e sokakut Sepse dera ime Është gj...
Autori: Olgert Dcoi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vendlindja ime
Vendlindja ime eshte Kukesi. Nje vend me karakteristika natyrore te mrekullueshme.Aty ajri ky te freskon dhe per pak sa ste se gjumi nga qetesia. Pemet e lata ku gjethet i bien ...kumbullat,manaferrat qe gjenden kudo... aty ka shume pak shtepi porshume ...
Autori: madita syla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: "Vendlindja''
"Vendlindja" Ne vendlindjen time shume zogj cicerojne e ne kaltersi shume pllumba fluturojne.O vendlindja ime o me e shenjta ty do te dua sa te jet jeta.Lulet qelin ngjyra-ngjyra sa e bukur qe eshte natyra.Moj vendlindja ime askund s'do te shkoj je ma ...
Autori: Olgert Doci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vendlindja ime
Vendlindja ime” për të gjithë shqiptarët kudo në botë Vendlindja! Gjëja më e shtrenjtë! Vendi ku u lindëm e u rritëm, ku morëm mësimet e fëmijërisë, ku jetuam gëzimet dhe hidhërimet tona. Aty u formuam, hodhëm hapat e parë dhe nis...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrim Vendlindjeje 1
Ahhh sa e bukur vendlindja ime!Vendi ku une u rrita , vendi ku moora mesimet e femijerise , vendi ku jetuam qastet e gezuara por edhe te hidheruara!Atu ku hodha hapin e pare te jeteses, kjo toke e shenjte ku kojtova origjinen .... Qdo pjese e tij eshte e ...
Autori: ulpiana mulaj · Lloji: Hartim · Tema: vendlindja ime
vendlindja ime është vendi ku unë u linda e u rrita ,vendi ku mora mesimet e femirisë, ku jetuam qdo qast me gëzime dhe hidherimet tona . Aty unë hodha hapin e parë dhe nisa rrugen e jetesës. vendlindja është kjo tokë e shenjët ,ku qdo pjes...
Autori: avdullah xhemajlaj · Lloji: Analize letrare · Tema: vendim bukuria e natyres etj
Vendlindja ime kur njeher kujtova femijrin time me lotuan syt per vendlindjen time lotet nuk me ndaleshin zemra nuk me pushonte...
Autori: ulpiana mulaj · Lloji: Te tjera · Tema: vendlindja ime
vendlindja ime është vendi ku unë u linda e u rrita ,vendi ku mora mesimet e femirisë, ku jetuam qdo qast me gëzime dhe hidherimet tona . Aty unë hodha hapin e parë dhe nisa rrugen e jetesës. vendlindja është kjo tokë e shenjët ,ku qdo pjesë...
Autori: madita syla · Lloji: Poezi kolone · Tema: kosova ime
Sa të dua o kosova ime U linda ne ty o vendlindja ime Ti je toka më e mirë Të më rrisni si xhevahir. Do të rritem të shkollohem Kurrë nga ti s'do të largohem do të punoj me dëshirë Që të bëhem shumë e mirë.
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Cfare eshte vendlindja per mua
Zgjohem nje dite te bukur dhe papritur pyes:Cfare eshte vendlindja? Cfare e ben ate kaq te vecante dhe te shtrenjte per cdokend?Por tani qe jam rritur dhe jam bere me e ndjeshme per sa i perket atdheut them me plot goje se cfare eshte per mua.Atdheu esht...
Autori: LAURITA AVDIU · Lloji: Ese informuese · Tema: ATDHEU
Po pse vall njerezit po ikin nga vendlindja? ndoshta nuk kan kushte te mira o qfar.Qdo nate babi me tregon se sa njerze ikin naga atdheu,ata ikin me autobus,taxi e me qfare mundesie te ken . kjo me vjen per te qare sepse nje dite vendi i tyre do jete b...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Naim Frashërit O bylbyl i vargut shqip Që i vargnove Shqipërisë Me dashuri Me mall të pashuar Veprat e tua janë ...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Poezi personale · Tema: shkolla
Dygjera me te shtrenjta Qe une i adhuroj Jane vendlindja ime Dhe shkolla ku mesoj. E dua shkollen time Ku mesova a b-e c-en Ajo me ngjall kujtime Rrugen ma rrefen. Nese nje dite mua Me bajn inxhinier Vetem shkolles sime I takon ky nder.
Autori: franko · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu im
Atdheu Atdheu është mbase para se gjithash vendi ku robërohet shpirti. Atdheu nuk do dashuri të cunguar. Ai që nuk bën gjithçka për të, nuk bën asgjë. Ai që nuk i jap gjithçka Atij, ai i ka mohuar të gjitha. Ai s’mund të harrohet. Nu...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com