Data e postimit: 2018-10-07 19:42:48
Lexime: 3825
Pendimi!
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: ...
Autori: xxx
Shkolla: xxx
Klasa: 10
Qyteti: Pej
E-mail: xxlea.le@live.com


Gjdo njeri gabon dhe pendohet por, thon se njeru mëson nga gabimet. Po jeriu mëson nga gabimet por nuk mund ti harroj ato,gjëja me e mir esht te mos ndihesh i\e penduar. Njeriu ec me kohen mësohet nga shum sfida qe jeta ka per ju. Sfidohuni mësohuni por asnjeher mos jetoni me te kalaren , lëreni te kaluaren te shkoj mendoni per te ardhmen tuaj se si do ta kaloni. Jeta është shumë e shurt mos lejo qe ajo të shkoj pa arritur qellimet e tua. E ardhmja juaj varet nga ju mundohuni per te mir do behet mire.Jetoje jeten ashtu siq dëshiron bëhu vetvetja...

Vepra te ngjashme
Autori: Elvana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta qepo jetojm sot shum e veshtir per ta kupëtuar
Jeta nuk eshte e leht per tu jetuar po ti besoj qe ke disa qellime per te ardhmen tende, mbaj fort qellimet e tua asnjeher mos i lesho deri sa ato të ndodhin.Ne jet gjithon do ket nje fillim te mir per nje jet te bukur. Jeta te ul posht por ti perqendroh...
Autori: Diellza Pangjaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gabimet
Qdo njeri bën gabime qoft i madh apo i vogel..por jo qe ne i bëjm me qellim por ato fatketsisht ndodhin sepse askush nuk i do gabimet .Ka shum njerëz qe nervozohen nga gabimet por jo nuk duhet sepse jan pjes e jetes ..Qdo njeri qe nga lindja mund te ...
Autori: qendrim gashi · Lloji: Poezi lirike · Tema: te ndalohet largimi i qytetarve nga atdheu i tyre
o ju njerz qe po kaloni para te madhe po hargjoni kufijt e ndryshum i kaloni nkerkim te nje jete me te mire qka mendoni si e vlersoni pse rrezikoni te jetoni ne burgje titalis tgjermanis e t hungarise a mendoni se ja vlen t braktisesh sht...
Autori: Flutura Azemi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kur rrojn prinderit nderoj kur vdesin kujtoj
Te fillosh te shkruash per prindrit thellsia e shpirtit esht e lumtur nuk do te mund te paguaja as me thesaret me te qmuar ato te mira qe mi kan bere prindrit e mi ne jemi femij dhe si kuptojm mire ata shumicen e rasteve ata na japin keshilla te cilat ne ...
Autori: Armonda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta dhe sfidat e saj
Jeta sado e komplikuar qe esht prap duhet jetuar dhe perballuar me sfidat e saj.Udhetimi i jetes edhe nje rrugetim i pa shmangshem i njeriut qe nga momenti kur ai vje ne jet,pavarsisht sa gjat tij mund te ket periudha ose momente te bukura ose te trishtu...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Himni i jetës Nënë Tereza
Jeta është një shans, kape. Jeta është bukuri, adhuroje. Jeta është bekim, shijoje. Jeta është ëndërr, bëje realitet. Jeta është sfidë, përballoje. Jeta është detyrë, kryeje. Jeta është lojë, luaje. Jeta është ...
Autori: Dina · Lloji: Poezi personale · Tema: jeta personale
Jeta Jeta është lojë, luaje, Jeta është ëndër, ëndërroje, Jeta është gënjeshter, kuptoje, Jeta është thesar, ruaje, jeta është mësim, mësoje, Jeta është sfidë, sfidoje, Jeta është realitet, përballoje, Jeta është lexim,...
Autori: salinda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BABAI IM
babi im esht nje engjell babaiim esht me i miri ne bot babai esht e gjith jeta ime ...
Autori: fitore berisha · Lloji: Hartim · Tema: sfidat para të cilave na vë jeta
E si si më duket nga njëher jeta, si ajo pema në kopështin tin që e shoh gjdo dit pran dritares së kuzhinës.Bart me vete stin e vite,ka kapërcyer vap e mat të lig,por prap pret pranveren që të lulëzoj e gjelberohet.Por valet e jetes nuk e dim ...
Autori: fitore berisha · Lloji: Hartim · Tema: sfidat para të cilave na vë jeta
E si si më duket nga njëher jeta, si ajo pema në kopështin tin që e shoh gjdo dit pran dritares së kuzhinës.Bart me vete stin e vite,ka kapërcyer vap e mat të lig,por prap pret pranveren që të lulëzoj e gjelberohet.Por valet e jetes nuk e dim ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Mos u merzit ngrihu dhe fshiji lot në kët bon asgjë sësht free dhe nga lart të shikon dhe mbron një Zot"
"LUFTO FITO" Lufto fito ,ngrije koken lart mos ki frik nga asgjo se ke lart nje,zot qe te mbron ngado . Kudo qe rrin ngado qe shkon ,zotin e ke pas vetes dhe pse me sy nuk e shikon . Lufto fito dhe kurr mos u dorëzo jeta nuk ësht si...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Jeta Jonë Jeta jonë është e bukur Plot me ëmbëlsi Esht e hidhur Zi e më zi Jeta si jeta Duhet të jetojmë Gjërat e vështira T'i përballojmë Gabimet tona ti përmisojmë Për ardhmërinë tonë Të pu...
Autori: Valentina Hoti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Futbolli
Jam Valentina jam 14 vjeqare endrra ime e vetme esht te luaj futboll.Kohen e lire e kaloj duke ushtruar dhe duke luajtur futboll.Ne vendin ku un jetoj ende nuk ka shkoll futbolli per vajza.Sapo te vij pej shkolles un marr topin dhe dal ne oborr per te lua...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jini vetvetja
Nëse dëshironi të jeni vetvetja asnjëherë mos u brengosni se çfarë thonë njerëzit për'rreth jush,përderisa një person e di se kush është asnjëherë nuk brengoset për fjalët e kota të njerëzve. Nëse ju nuk mund ta pranoni dhe ta kupton...




Komentet e fundit!

Emri: evisa
Email: evisacelami@gmail.cm
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com