Data e postimit: 2016-01-31 16:50:56
Lexime: 7362
"Edhe unë kam zemër"
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Dashuri midis njerzve
Autori: Xheni Miho
Shkolla: Pilo Prifti
Klasa: XI-A
Qyteti: Vlore
E-mail: mihoadi@gmail.com


Vijmë në këtë botë te madhe si qenie shumë te vogla. Krejt të paditur, hedhim hapat ngadalë. Buzët fillojnë e flasin fjalët e para që zemra i krijon me dashuri. Shikojm qiellin plotë re duke i quajtur pambuk që rrin në ajër, kupën qiellore që adhurojmë ta shohim duke qëndruar mbi ne si mburoj e but dhe e lagësht Dashuria që kemi për natyrën, na thotë se edhe një lule e vogël e sapoçelur ka nevojë për buzëqeshje. Kur mbajmë në dorë pikën e parë të ujit që e shton ritmin si shpejtësia e frikës. Adhurojmë gjithë send që na rrethon dhe i japim jetë. A mos vall jemi qenia më e ndjeshme ,dhe më humane që ekziston ? Jemi ata që japim jetën për njerzit e zemrës. Ata që dhurojmë gjënë më kryesore të tonën,pra gjakun për ti dhënë jet dikujt që është duke e humbur atë. Herë mirë e herë keq ,falim fajet tona si asnjë tjetër. Bëj mirësi, fal pakëz dashuri për të cilën bota është e etur për këtë. S'dua të shohë më masakra ,as dhunë, jo më sharje kurr më vuajtje. Zemra nuk ka faj të vuaj nga veprimet që ti bënë. Jepi asaj atë që meriton. Ju lutem ju të gjithëve të më dëgjoni. Jeni gjëja e vetme që mundeni të më kuptoni dhe të ndryshoni botën. Ju e keni botën në dorë. Mos i uro të keqen askujt por fali dashuri gjithëkujt. Është tepër e lehtë të bësh e të shikosh një sy që qan e që loton. Nëse e bënë ti s'je më njeri, sepse njeriu ka zemër dhe e përdordor atë. E quan veten të aftë, i thua vetes forca. Jo.. kurr më, nuk dua të deëgjoj asnjë të tillë. Jam e sëmurë, e vrarë nga këto vepra "ç'njerëzore". E do të them nëse je i aftë mos luaj me jetën e tjetërit duke e bërë veten të lumtur. As lumturi nuk e quaj , pasi është diçka që e ke vjedhur me urrejtje. Por jo mik i dashur, jo më urrejtje,ajo është fatale ,e pa strehë për të jetuar me ne. Dhe para se ta bëshë këtë, shumë mirë kujtohu. Kujtohu se njeriu ka vetëm një zemër dhe jo gur që nuk thuhet kurrë. Kujtohu që edhe ti vjen nga e njëjta hapsirë. Merrni frymë në të njëjtin ajër. Vetëm se shpirti yt është i mbushur nga ligësia po i ndërton ti . S'ka faj zemra jote e varfër që ti atë e dërrmon me ato gjeste që s'kan jet . Ktheje njëherë kokën mbrapa dhe kujtohu që s'mund të jetojmë më me dhunë , me vrasje , urrejtje , me pa drejtësi , me tragjedi gjithmonë edhe më të rënda. Atëherë , në qoftë se je i aftë dhe i fuqishëm provoje të bësh buzët e dikujt të qeshin . Bëji syt e botës të shkëlqejnë lumturi . Nëse bota do të ishte kështu s'kamja do të zhdukej , vjedhja do te harrohej dhe te njerëzit do të mbizotëronte shpirti i lumtur e buzëqeshja do të merrte jetë . "Fal dashuri edhe ti që bota ime dhe e jotja të bëhet nji".

Vepra te ngjashme
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Shprehje frymezuese nga Nënë Tereza
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe. 2. Mos i prisni kryetarët. Bëjini gjërat vetë, njëri për tjetrin. 3. Fjalët e mira mund të jenë të shkurtra dhe të lehta për t’u thënë, por jehona e tyre ës...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vëllau (gjëja me e mrekullueshme)
-Vëllau gjëja,qenia më e mirë që mund të ketë dikush.Vëllau,njeriu që më bën të ekzistoj,qenia që më bën të buzëqesh,është forca ime,është shkaku i buzëqeshjes time. Kam një dhe vërtetë është njëshi...Të dua më shumë se gji...
Autori: Alisa Aliaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kuptimi i jetes
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë kam menduar t’i kthej përgjigje asaj pyetje, por çdo herë kam mendime të ndryshme. Jam e sigurt që jo pa qëllim u lindëm në këtë planet të vog...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fati ynë
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botën dhe jetën në perspektiva të ndryshme.E njëjta gjë mund të thuhet nëse fatin tonë e shkruajmë vetë,apo është i paracaktuar nga një vullnet hy...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Përqafimi
Përqafimi -Sa i mirë që je! – i tha mami Benit, ndërsa po shëtitnin në park në buzëmbrëmje. –Je shumë i mirë dhe shumë i këndshëm, s’ka në botë si ti! -Vërtet s’ka në botë si unë? – pyeti Beni. -Sigurisht që jo, - iu p...
Autori: Emira Buçi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Thesari i çmuar i fshehur në një ishull te braktisur"
E emërtova thesar por ka vlerë edhe më shumë ,i fshehur në një ishull te braktisur për dikë që e humb.Familja bëhet fjalë,e shtrejnta në këtë botë por për disa është fshehur se e ka humbur për qëllim të kotë.Nga zoti u krijove,e nga ...
Autori: Simona Shalcanj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Çdo natë të ëndërroj edhe pse ende s’të kam parë, apo ndoshta të kam parë sa e sa herë dhe nuk e kam ditur që je ti, ai që kërkojë. Po nuk ka gjë, këtë do ta mësoj me kohë. Ne mund të kalojmë pranë njëri - tjetrit e të mos përsh...
Autori: Megi Harizi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Udhetime
Ji vetvetja! Për këtë arsye ke ardhur në këtë botë – asnjë tjetër nuk ka lindur si ty dhe asnjë tjetër nuk do të jetë saktësisht si ti. Kur shikon një fushë të gjerë me lule dele, ajo që të bën përshtypje ështe ajo lulkuqja e vog...
Autori: Armando Lekaj · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Drejtësia
Drejtësia është rruga, e vërteta dhe jeta. Është personifikimi i të duhures që lind në hapsirë e kohë dhe që kurr nuk vdes, për tu kthyer kështu në një nga themelet e jetës njerëzore. Gjendemi, pra, para një të vërtete të madhe që q...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shprehu
E sot po e filloj me një shkrim të ri dhe shpresoj se do mund ta gjeni veten në këtë tekst. Mund të ju ket ndodhur ndonjëherë,të përballeni me ndonjë person e të thoni me vete: "unë jam zero në krahasim me atë?"E të mendoni se ai apo ajo...
Autori: Nedreta Fetahi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është fakt se së pari duhet ta kalosh erësirën për ta parë dritën,duhet ta provosh të hidhurën për ta kuptuar të ëmblën,duhet të lëndohesh për ta ...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Botë me probleme
Mos , mos , mos . Mos bëj ashtu , mos bëj kështu ..!Sa keq apo jo ?! Nuk je i lirë të jetosh jetën që t'i e endërron ose të themi më mirë jetën që ti zgjedh për ta ëndërruar . Në jetë egzistojnë vetëm dy gjëra me dëmethënie të ...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: LH · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjakmarrja ne Shqiperi dhe menyra si e perjeton nje vajze adoleshente ngujimin.
Ese “Sikur të kisha edhe unë një jetë…” Një jetë më ndryshe, me më shumë liri, paqe, argëtim, lumturi dhe dashuri. Vetëm kaq dua në këtë botë. Unë marr frymë, por nuk jetoj, s’jam në këtë botë, askujt nuk i interesoj. Jeta ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com