Data e postimit: 2020-04-28 21:17:59
Lexime: 3564
Seksi
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Rreth seksit
Autori: Pllum Pipeio
Shkolla: Sexatthecity
Klasa: 10C
Qyteti: Maliq
E-mail: pllumpipeio@yahoo.com


Seksi eshte nje veper e njohur ne dashuri e cila ben fjale per marredhenien e nje cifti ose me shume per te kenaqur veten e tyre ose per te krijuar kolopuca te vegjel . Seksi perfaqeson dashurine e nje cifti qe qien per nje qellim ose thjesht per qef . Kam nje mesazh per te gjithe lexuesit . Qiuni ne pith e ne bythe po cpun kam un me ju . Faleminderit !

Vepra te ngjashme
Autori: xxx · Lloji: Analize letrare · Tema: seksi me i mire i jetes sime
i keni pare vellezerit e shoqes tuaj ndonjehere me shikim ndryshe nga thjesht nje shok. epo une po. shoqja ime e ngushte ka nje super vella me nje trup prej modeli. trupin e kishte super , por gjithmone isha kureshtare per penisin e tij... gjithmone shko...
Autori: A.T · Lloji: Analize letrare · Tema: Dashuria
(paragrafi 1) Dashuria eshte fjala me e vyer qe ekziston ne planetin Toke si dhe fjala me e dashur. Cdo njeri ka dashurine e tij , dikush te shprehur me vepra e dikush me fjale. Dashuria ekziston edhe te njerezit edhe te kafshet. (Paragrafi 2) Por d...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tregim · Tema: dashuria e motres per te vellane
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili deshironte te merrnin nje femije.Ata u drejtuan per tek ata te dy.Ata vendosen qe te merrnin vetem djalin.Kur ata e kapen nga dora vajza shkoi dhe iu lut qe...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Te tjera · Tema: Varferia
Mbase ti mund te mos jepje vetem para , por edhe paksa nga vetja jote... Ah ! Ah ! Sa shprehje kuptimplote dhe e mahnitshme ! Ata qe kane me se shumti nevoje ne kete bote faktikisht jane njerezit e semure dhe ata ne nevoje . Shpirti te keputet kur e sheh...
Autori: Ernesto · Lloji: Thenie · Tema: vota e dashurise
Per nje lidhje te sinqerte e vetmja gje qe ushqen dashurine eshte besimi ne partneritet.Me pak fjale por me shume vlere."Faleminderit"
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brenda dy shtepizave jetonin dy familje, ajo e Tuvakeve dhe e Vanineve. Secili prej tyre kishte nga kater femije. Ata shkonin shume mire me njeri-tjetrin, madje...
Autori: Franci lasku · Lloji: Ese informuese · Tema: permbajtja
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare nje sekretare dhe me te do te martohet.mamaja e femijeve ben gati letrat e ndarjes me babain e femijeve .kur gjerat po shkonin shume keq vajza gjen nje gu...
Autori: D.Kolaveri · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Krahazimi i dy pjesave poezise dhe prozes.
Tek poezia ''Kroi'' autori shkruan poezine ne vargje ndersa tek vepra e dyte ''Kroni i katundit'' qe eshte proze autori nuk e shkruan ne vargje por ne rreshta,tek poezia nuk jane perdorur fjale ku te krijohet rime midis tyre por jane perdorur fjale pa rim...
Autori: Rexhina Reci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A eshte Cezari personazhi kryesor i vepres
Ka pasur shume diskutime te shumta per kete fakt, shumica e studiuesve e pohojne se Cezari eshte personazhi kryesor ne kete veper. Nje arsye qe deshmon se Shekspiri ka pasur te drejte qe i ka vene kete titull vepres,eshte se tragjedia e brutit varet tere...
Autori: Alesia Nikolli · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Monolog
Ne cdo dite luftojme me jeten sepse mbase vdekja na vjen neper kembe . Por ka njerez qe pervecese me jeten luftojne edhe me ne . NE kembngulesit qe nuk arrijme ti kuptojme . Ata luftojne me veten e tyre cdo dite qe te japin me te miren . Po ne? Cfare mund...
Autori: Inn · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autizmi,nje crregullim
Ata jane si gjithe te tjeret.Ata I bejne gjerat sipas menyres se tyre,e shprehin dashurine ne nje menyre ndryshe,nuk duan t’ja dine per cdo gje dhe kjo I ben ata me te vecante madje edhe me te zgjuar se te tjeret. Pse te mos I afrojme kur ata na bejne...
Autori: Bleona Gjinovci · Lloji: Leter · Tema: Dashuria per mesuesen
E dashur, mesuese! Si je dhe si po kalon? Sot ne u pershendetem... sepse ti nuk do te jesh me mesuesja ime.Mezi i mbajta lotet.Shpresoj te jesh ndare e kenaqur me rezultatet tona per pothuajse nje vit shkollor. E dashur mesuese, faleminderit shume per bas...
Autori: Kristina Jaha · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja.
Familja. Sa here permendet ky emer me miliona mendime , gjykime , deshira, endrra , hidherime , gezime , kritika , fjale e vepra te sillen ne mendje .Pse valle? Ehh.. mendoj qe e kam nje pergjigje qe edhe ju jeni kurioze ta dini .. Pergjigjia ime eshte t...
Autori: Kristina Meha · Lloji: Poezi personale · Tema: Humanists Nene Tereza
Nene Tereze Moj Nena jone , Denjesisht na perfaqeson , Te gjithe I ndihmove , Veten tende e harrove , Jeten tende e flijove , Me te semuret jetove , Zemergjersine u tregove, Dashurine u mesove , Bota te njohu e respektoi , Asnjehere nuk te ha...




Komentet e fundit!

Emri: blerti
Email: breishaelisjen@gmail.com
Komenti: posi more shko e nbushu nuk te ka mesuar mami te flasesh mire budall

Emri: bukurie qemali
Email: bukurieqemali@yahoo.com
Komenti: Shume shume bukur ! Me ke kenaqur dhe jam kam derguar gjith shoqeve te mia qe i pershendes , qe i dua dhe me duan . Je me i miri .



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com