Data e postimit: 2018-04-16 22:18:14
Lexime: 4075
tingulli i ziles se shkolles
Lloji: Ese pershkruese
Tema: tingulli i ziles se shkolles
Autori: hax.xh_
Shkolla: gjimnazi M_
Klasa: 12b
Qyteti: tiran
E-mail: hax_xh@gmail.com


ora po shenonte edhe pak 09 : 35 , po degjoj hapat e zyshes qe zbret per ti rene ziles, po e degjoj... dhe ja tani ora shenoi 09:35 tingulli i ziles po degjohet deri ne katin e tret ne klasen time , nxenesit vrapojne per te dale jashte , zhurma eshte e pashmangshme saqe nganjere detyrohem te mbyll veshet nga kjo zhurme . Gjate kohes kur zbres shkallet degjoj te qeshura dhe nxenesit qe flasin me njeri -tjetrin ,kto tinguj ose kto zhurma me bejn te ndihem qe jetoj ne nje bote ku ti sado te mundesh te heshtesh te jesh ne qetesi te tjerit nuk heshtin nuk duan ose nuk munden.♡

Vepra te ngjashme
Autori: Dorina. D · Lloji: Poezi personale · Tema: Vdekja
Si ka mundesi? Si ka mundesi qe u largua? U largua si fryma dhe u fik si arsyeja. E kerkoj ketu, E kerkoj atje. Por asgje, asgje ska mbetur mbi dhe. Rrobat ne kramastar vazhdojne te mbijetojne Dhe aroma e tyre nostalgjine leshojne. Degjoj...
Autori: anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: dashuria
sot jam ulur ne shkallet dhe po mendoj cfare te shkruaj.shoh perreth oborrit dhe ne syte e mi pasqyrohen imazhet e tua.si ne ujvare me shfaqen kujtimet,momentet qe kaluam bashke.ishin dite te bukura,magjepsese.kudo eshte qetesi.ne veshet e mi degjohet shu...
Autori: Kristela Shehu · Lloji: Tekst informativ · Tema: Rreth meje
Une quhem Kristela Shehu dhe jam nje vajze 11 vjecare nga Vlora . Jam ne klasen 6b ne shkollen 9-vjecare Rilindja .Endrra ime gjithmone ka qene te behem nje piktore , derisa m'u shtuan dy pasione te tjera : muzika dhe moda . Tani po perpiqem qe t'i ndjek ...
Autori: ronaldo rama · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: jeta e perditshme
Imagjino nje vend ku ka nje qetesi absolute nje vend vend te rrethuar nga natyra e gjelber,bar,peme,ajri I paster.Nje vend enderrash ku cdokush do te jetonte I lumtur.Do ishte nje vend ku fjala zhurme nuk do te egzistonte,ku cdokush do te kishte kohe per ...
Autori: Ina Nezaj · Lloji: Hartim · Tema: Une e dua atdheun tim dhe jam shume krenare qe jam shqipetare!
Per mua te qenurit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Te qenurit shqiptar, per mua eshte e mrekullueshme. Krenaria ime shkelqen pse i perket kesaj race fisnike, te zgjuar e trime. Krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne Evrope, kre...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nene
Dhembshuria ne syte e tu,me keput shpirtin sa here te shikoj,NENE.Je dielli qe me ngroh,je peisazhi qe me fal qetesi,je deti qe me frymezon,je shpirti,qe me mban gjalle.Ishe ti qe qe me solle ne jete,ishe ti qe u kujdese per mua,ishe ti qe rrije zgjuar ku...
Autori: Edra Bala · Lloji: Pershkrim · Tema: Vjeshte
Shoh perreth...Parajse! Ndalem per pak, mbyll syte per te harruar gjithcka dhe degjoj feshferimen e eres qe deperton embel mes flokeve te mi, qe rrotullohet rreth meje, me perqafon lehte e kerkon te vallezoje me mua! Eci! Kenges se furishme te eres pak ng...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: mesuesi
mesuesi im i dashur ty do te kujtoj gjithmon ........ti do te qendrosh gjithmon ne zemrat tona sot ishte 7 marsi i fundit me ty ne te gjith nxenesit ate dit kishim qen edhe te gezuar por edhe te pikelluar qe ishte nje dit e fundit qe do ta festojm me ...
Autori: urata matluma · Lloji: Ese pershkruese · Tema: tema eshte per nxenesit qe mesonin shume
nje dite na erdhi shtatori dhe nxenesit e vegjel hyne ne shkolle ne mesin e tyre isha edhe une. me dukej se ajo ishte dita me e mire dhe e gezueshme ne gjithe jeten time. isha shume e emocionuar ne diten e pare te shkolles. mesuesja ishte shume e dashur d...
Autori: Viontina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vuajtje
‘’Nje stacion imagjinar do te ishte perfekt per te njohur historine tone.Kthehem 68 vite pas, ne kohen kur mbizoteronte nje zot nazist, I etur vetem per gjak.Shoh veten te veshur me lecka te grisura, e mbuluar nga pluhuri e balta.E vetmja zhurme qe m...
Autori: melisa mamurani · Lloji: Pershkrim · Tema: natyra
shkolla ku une studioje eshte nje ndertese 2 kateshe me ngjyragru dhe bardhe. E rrethuar nga hekura rrethues pergjate gjithe pjeses qe ndodhet perball saj. Nje oborr i madh me disa peme ndoher perballe saj. Gjate stines se vjeshtes oborri i shkolles nga...
Autori: fatime dervisha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: pa ty
pa ty nuk e bej as jeten, pa ty nuk e bej oferten, pa ty dita-nata eshte kot, pa ty une qaj me lot, pa ty nuk dal te shetis, pa ty naten nuk dremis, pa ty ujin nuk e pi, pa ty buka me ngeci, pa ty ditet s'kalojne, pa ty oret qendrojne, pa t...
Autori: Lela lela · Lloji: Rrefenja · Tema: Nje ngjarje
Ishte mesnata e një ditë të acartë dimri por shpirti im pervlonte nga gëzimi,mezi po prisja qe te agonte.Gjithe naten enderrova,shumicen e kohes me sy hapur.Nga mëngjesi me zuri gjumi. Dita agoi,zogjtë po ciceronin e zilja e tel ra.Tentova të n...
Autori: angela · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: mbremja
eshte heshtje.asgje nuk degjohet.hena bashke me yjet duket sikur vezhgojne te gjith boten.natyra duket sikur ka rene ne qetesi dhe nuk e tregon me bukurine qe ka.lulet e shumellojshme kam mbullur petlat .vendi tani me eshte mbuluar nga nje ngjyr e erret.k...




Komentet e fundit!

Emri: klea
Email: klea5@gmail.com
Komenti: nice



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com